Xboxlife forum

20 GB HDD 180kr og 120 GB 450kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Vinterbird » 7. jan 2009 14:42

Kris-TK skrev:
Vinterbird skrev:
Jakabov skrev:Ja den virker, du bliver ikke bannet og nej tilbehør er ikke regionslåst (medmindre der er spil med).


Det er korrekt at ingen (endnu) er blevet bannet ved at bruge falske harddiske. Men Microsoft kan sagtens se om du har en original harddisk eller ej, og ved at bruge en falsk harddisk bryder du Terms of Agreement kontrakten du accepterede ved opskrivelse til Xbox Live.

Microsoft kan altså banne dig uden problemer hvis du bruger et falsk harddrive. De har ikke gjort det endnu, men vær opmærksom på at de kan gøre det, og de er i deres fulde ret til det.

De hardiske på siden skulle vist være ægte nok. der står også Microsoft i bunden. Men det kan vel også være fake :/


Det kan ordnes på meget meget kort tid. Æsken på hjemmesiden er ikke den officielle, så jeg vil ikke satse penge på de er ægte.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Jakabov » 7. jan 2009 14:56

Jeg kunne godt finde på at smide penge på at den er ægte. Jeg har bestilt billige Wii Remotes og Nunchucks hos dem og de er 100% identiske med de alm. originale som vi køber herhjemme i butikkerne, blot i anden emballage.
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf iCEEMAN_DK » 7. jan 2009 23:39

harddisken ser ægte nok ud.
Billede
men pakken på billed for det til at se ud som om det er kopivare.
Billede
og jeg tror ikke at MS kan se om du har en ægte, eller en falsk HDD.
iCEEMAN_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Indlægaf Kris-TK » 8. jan 2009 08:51

iCEEMAN_DK skrev:harddisken ser ægte nok ud.
Billede
men pakken på billed for det til at se ud som om det er kopivare.
Billede
og jeg tror ikke at MS kan se om du har en ægte, eller en falsk HDD.

Det er vist ikke så meget udsendet der siger noget, men sådan en speciel fil på hardisken som MS kan se om den er forfalsket eller ej. Læste om det et sted hvor man kunne lære og lave sin egen hardisk til xboxen på fks. 500 gb :P (Tror bare ikke det virker) :P
Kris-TK
Niveau 4
 
Indlæg: 725


Indlægaf HeeMan » 8. jan 2009 15:57

De sælges også via http://www.eBay.co.uk og der er da et par engelske sælgere som sender fra england af, så man ikke skal bekymre sig om told osv :) Prisen er ca den samme; 50-80 euro.
HeeMan
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Buktu » 8. jan 2009 17:02

Det er selvfølgelig fristende, men skal sq ikke risikere at blive bannet fra live.. :b

Har svært ved at tro på at de er originale.. Men hvis nogen kunne prove me wrong, så ville det jo være glimrende.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf hamdenfede » 8. jan 2009 17:35

tydeligt et fake et. den simpleste måde er da klart der mangler på toppen af drevet størrelsen på Harddisken
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Indlægaf Jakabov » 8. jan 2009 17:42

hamdenfede skrev:tydeligt et fake et. den simpleste måde er da klart der mangler på toppen af drevet størrelsen på Harddisken


Det kan man da ikke tyde det på. Når Medion sælger små bærbare er det med indhold fra MSI blot med Medions navn på. Det samme kunne ske med disse diske, det sker med alt elektronik. Så tingene behøver ikke nødvendigvis være ens.

Hvem er frisk på et væddemål?

Jeg køber disken og bliver jeg bannet betaler jeg selv. Bliver jeg ikke, betaler vedkommende som går med på væddemålet.
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf Buktu » 8. jan 2009 17:59

Well, det beviser jo ikke noget, hvis der endnu ikke er nogen der er blevet bannet for at have fake harddisk.. :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Jakabov » 8. jan 2009 19:32

Næ men hvad er problemet så? :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf hamdenfede » 9. jan 2009 20:50

altså det virker garanteret men det er ikke produceret af ms med 100% sikkerhed
først er der kassen under HDD`en som ikke bære noget official ms logo
men som sagt hvis det er det bliver opdaget har ms fuld ret til at banne dig iht. din erklæring du sagde ja til da du meldte dig på live men som sagt hvis det var mig havde jeg købt et produkt jeg vidste var ægte MS, skal sku have penge i kassen for et så genialt produkt som 360`ern
forresten har jeg hørt alle nye Hdd fra sidste kvartal af 2008 bliver ikk produceret i kina, kan ikk huske hvor men ihvertfald ikke kina
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Indlægaf iCEEMAN_DK » 13. jan 2009 09:31

jeg er meget sikker på at de harddisk virkker Pga. vis MS har sat en speciel fil på harddisken, så hvorfor kan man låne et, Xbox 360 Hard Drive Transfer Kit af MS.Og en harddisk er en harddisk det er meget ligmeget hvem produktsenten er pga. at der er flere forskælige harddisk i en xbox, der er vist mellem 4 go 6 forskælige af 20 GB. Så jeg ville tage risikoen, vis jeg havde brug for en ny HDD.
iCEEMAN_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Indlægaf NicoBech » 19. jan 2009 16:14

hvad med amazon.co.uk 60gb+3mnd live +headset = 59.99£ + lidt forsendelse
NicoBech
Niveau 3
 
Indlæg: 258


Indlægaf lortengert » 2. feb 2009 10:42

nogen som har købt den harddisk som der bliver snakket om i tråden?
lortengert
Niveau 1
 
Indlæg: 77


Indlægaf ALIE » 4. feb 2009 17:46

hvis en falsk viger hvorfor ikke lave en større. se 500gb ville være nice
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster