Xboxlife forum

VANVITTIG tilbud!!!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf iBROKEN » 2. dec 2007 23:54

Ahh, der har nu hellere ikke været sådan nogle interessante titler lige her for tiden. Har de bedste... Det eneste spil, jeg godt kunne tænke mig lige nu, ville være Kane and Lynch.

Men, det kan jo altid købes... :(
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf Dualdaninja » 3. dec 2007 08:26

Defender LIVE skrev:Hmmm var inde og bytte spil og hørte om jeg ikke kunne få pengene istedet da der ikke var noget jeg gad at have. Det kunne jeg ikke dersom der stod brugte spil på kviteringen men efter at jeg så havde byttet til et andet, som jeg heller ikke ville have, så fik jeg udbetalt 549kr for mass effect. :D

Måske en ide til dem som har spil de ikke vil have?



Hvilken ebgames var det ? Var på fields og fisketorvet, begge steder stod der 2 arrogante svin som ikke ville bytte mine spil fordi de var købt med brugte spil og 1kr....
kan de virkelig deT ? Jeg mener der står jo ikke nogen steder at de ikke bytter spil der er købt i det tilbud ?
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf Homer00 » 3. dec 2007 08:42

^^ Da jeg under tilbudet i Valby købte et spil, spurgte jeg om det kunne byttes. Det var han 100% sikker på at man kunne.
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf TommyVercetti » 3. dec 2007 08:43

Homer00 skrev:^^ Da jeg under tilbudet i Valby købte et spil, spurgte jeg om det kunne byttes. Det var han 100% sikker på at man kunne.


Men kun i Valby. Om andre vil tage dem ind er op til dem.
Billede
TommyVercetti
Niveau 4
 
Indlæg: 449


Indlægaf Dualdaninja » 3. dec 2007 09:22

de vil heller ikke bytte i valby... derfor jeg prøvede andre steder....
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf Haugboelle » 3. dec 2007 09:29

Siger det lige igen igen, deres hovedkontor har sagt at det ok de bytter, start med at sige det og ellers vær flink, så skal alle butikker nok bytte...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Dualdaninja » 3. dec 2007 09:38

Haugboelle skrev:Siger det lige igen igen, deres hovedkontor har sagt at det ok de bytter, start med at sige det og ellers vær flink, så skal alle butikker nok bytte...


Tak haugboelle... Det prøver jeg, men synes du de har ydet rigtig dårlig service hvis vi ser bort fra deres gode tilbud... De var ikke særlig flinke og bestemt ikke imødekommende.... Jeg fik at vide jeg kunne få 6kr igen da det jo var det jeg havde givet for dem... Men forklarede mange gange at jeg bare ville bytte til nogle andre spil....
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf Balboa » 3. dec 2007 10:37

Dualdaninja skrev:
Haugboelle skrev:Siger det lige igen igen, deres hovedkontor har sagt at det ok de bytter, start med at sige det og ellers vær flink, så skal alle butikker nok bytte...


Tak haugboelle... Det prøver jeg, men synes du de har ydet rigtig dårlig service hvis vi ser bort fra deres gode tilbud... De var ikke særlig flinke og bestemt ikke imødekommende.... Jeg fik at vide jeg kunne få 6kr igen da det jo var det jeg havde givet for dem... Men forklarede mange gange at jeg bare ville bytte til nogle andre spil....


Utroligt at du fandt dig i den behandling.
Balboa
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Dualdaninja » 3. dec 2007 10:41

Balboa skrev:
Dualdaninja skrev:
Haugboelle skrev:Siger det lige igen igen, deres hovedkontor har sagt at det ok de bytter, start med at sige det og ellers vær flink, så skal alle butikker nok bytte...


Tak haugboelle... Det prøver jeg, men synes du de har ydet rigtig dårlig service hvis vi ser bort fra deres gode tilbud... De var ikke særlig flinke og bestemt ikke imødekommende.... Jeg fik at vide jeg kunne få 6kr igen da det jo var det jeg havde givet for dem... Men forklarede mange gange at jeg bare ville bytte til nogle andre spil....


Utroligt at du fandt dig i den behandling.


tjaaa der var ikke så meget at gøre... de ville ikke bytte dem... Synes det er langt ude.. Jeg mener de taber jo ingenting på det når de spil jeg har koster 549,- så det ville da være oplagt bare at bytte dem.... :)
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf hans j » 3. dec 2007 11:05

Dualdaninja skrev:
Balboa skrev:
Dualdaninja skrev:
Haugboelle skrev:Siger det lige igen igen, deres hovedkontor har sagt at det ok de bytter, start med at sige det og ellers vær flink, så skal alle butikker nok bytte...


Tak haugboelle... Det prøver jeg, men synes du de har ydet rigtig dårlig service hvis vi ser bort fra deres gode tilbud... De var ikke særlig flinke og bestemt ikke imødekommende.... Jeg fik at vide jeg kunne få 6kr igen da det jo var det jeg havde givet for dem... Men forklarede mange gange at jeg bare ville bytte til nogle andre spil....


Utroligt at du fandt dig i den behandling.


tjaaa der var ikke så meget at gøre... de ville ikke bytte dem... Synes det er langt ude.. Jeg mener de taber jo ingenting på det når de spil jeg har koster 549,- så det ville da være oplagt bare at bytte dem.... :)


Du har IKKE givet 6 kroner for dem, du har givet fuld pris !!!!

Hvordan du har betalt for dem, er sagen uvedkommende, om du så har betalt med bananer og annas samt en hjulbenet gravhund. På din bon står der jo hvad spillet kostede nemlig kr. 549,- eller hvad det nu kostede. Prøvede du at bytte alle 6 på en gang, er det måske det som har tændt dem af :oops: .
hans j
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Dualdaninja » 3. dec 2007 11:07

hans j skrev:
Dualdaninja skrev:
Balboa skrev:
Dualdaninja skrev:
Haugboelle skrev:Siger det lige igen igen, deres hovedkontor har sagt at det ok de bytter, start med at sige det og ellers vær flink, så skal alle butikker nok bytte...


Tak haugboelle... Det prøver jeg, men synes du de har ydet rigtig dårlig service hvis vi ser bort fra deres gode tilbud... De var ikke særlig flinke og bestemt ikke imødekommende.... Jeg fik at vide jeg kunne få 6kr igen da det jo var det jeg havde givet for dem... Men forklarede mange gange at jeg bare ville bytte til nogle andre spil....


Utroligt at du fandt dig i den behandling.


tjaaa der var ikke så meget at gøre... de ville ikke bytte dem... Synes det er langt ude.. Jeg mener de taber jo ingenting på det når de spil jeg har koster 549,- så det ville da være oplagt bare at bytte dem.... :)


Du har IKKE givet 6 kroner for dem, du har givet fuld pris !!!!

Hvordan du har betalt for dem, er sagen uvedkommende, om du så har betalt med bananer og annas samt en hjulbenet gravhund. På din bon står der jo hvad spillet kostede nemlig kr. 549,- eller hvad det nu kostede. Prøvede du at bytte alle 6 på en gang, er det måske det som har tændt dem af :oops: .


Haha ja det kan godt være der skoen trykkede, men stadigvæk jeg har valgt tre pc spil hvor et af dem koster 149,- og et xbox360spil til 199,- så jeg mener det er jo ikke fordi jeg har gjort det pga. værdien...

Nogen afbefalinger til hva jeg kan gøre så ?
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf Balboa » 3. dec 2007 11:13

tjaaa der var ikke så meget at gøre... de ville ikke bytte dem... Synes det er langt ude.. Jeg mener de taber jo ingenting på det når de spil jeg har koster 549,- så det ville da være oplagt bare at bytte dem.... :)


Nej det er der selvfølgeligt ikke, men havde noget skabt mig noget mere :)
Men fatter det heller ikke, jeg byttede selv et inde på strøget, og det var oven i købet ikke i folie om spillet.
Der er så i en anden tråd her på siden at der er en der siger, at de faktisk
ikke skal bytte, men bare tilbyde at folk kan få 1 kr for spillet, da det er det de er købt for, det er jo at gøre grin med folk.
EB games har altid været en fucked up forretning, derfor køber jeg spil hos min lokale spil forhandler, hellere støtte ham end en kæmpe kæde.
Men så når de køre sådan et tilbud som det her, så kan man da ikke sige nej tak
Balboa
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Balboa » 3. dec 2007 11:19


Haha ja det kan godt være der skoen trykkede, men stadigvæk jeg har valgt tre pc spil hvor et af dem koster 149,- og et xbox360spil til 199,- så jeg mener det er jo ikke fordi jeg har gjort det pga. værdien...

Nogen afbefalinger til hva jeg kan gøre så ?


tag ind på strøget, i den EB games.
Balboa
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Dualdaninja » 3. dec 2007 13:25

Hmm han var skide flink på strøget men det vidste jeg godt, der plejer de at være flinke... de er bare zippede ud på fisketorvet og fields.... dumme mennesker... :) Men fik pro street og kane and lynch :)
Billede
Dualdaninja
Niveau 4
 
Indlæg: 762


Indlægaf Balboa » 3. dec 2007 15:52

Dualdaninja skrev:Hmm han var skide flink på strøget men det vidste jeg godt, der plejer de at være flinke... de er bare zippede ud på fisketorvet og fields.... dumme mennesker... :) Men fik pro street og kane and lynch :)


nice nok :)
Balboa
Niveau 1
 
Indlæg: 87


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron