Xboxlife forum

Xbox Elite til 99kr i EB Games (næsten)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Rexter » 12. dec 2007 01:00

ja som mange af jer har opdaget nu har EB Games fået nok elite xboxe til at dække (næsten 100%) dem som i sin tid bestilte en til bytte tilbuddet. I vores butik fik vi cirka 25, så vi mangler stadig to-tre stykker :P håber vi får dem snart

forresten en ting som undrede mig, jeg kiggede næsten alle igennem og de var alle produceret d. 22/10-07. Vil det så sige de har fået den nye CPU? Har ikke rigtigt hørt om nogle elite's der har den. Men måske?
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf MØLLER » 12. dec 2007 03:03

Hej Rexter.
i hvelken EB Games er lige du arbejder? i. Fordi Roskile har ikke fået nogen i nu. det undrer mig der er jo en del her inde som har fået. og der også nogen der ikke har?. jeg bestilte min D-06-09.
MØLLER
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf blob rdc » 12. dec 2007 06:55

DK Boss skrev:Jeg blev tilgengæld noget overrasket, da der kom strøm på dyret, den larmer markant mindre end premium .............. rolig nu, mulle! Rocketblasterlyden kommer nok, når der kommer et skivespil i den sorte bandit, men nej, skuffet igen! Ja ja, drevet kører da rundt, men det man hører er, at ventilatorhastigheden er steget en lille bitte smule. Men lysår fra lyden af en 747'er der laver burnout, når man spiller ;-) Og sluttelig, så synes jeg også, at en opleves som hurtigere end den gamle, men det kan sikkert også være en chache-ting?!


Hvad er lot number og drev type på din ny Xbox Elite?

Hvordan er støjniveauet hvis du bruger Windows Media Center Extender - såfremt du bruger dette :-).
blob rdc
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Rexter » 12. dec 2007 08:37

MØLLER skrev:Hej Rexter.
i hvelken EB Games er lige du arbejder? i. Fordi Roskile har ikke fået nogen i nu. det undrer mig der er jo en del her inde som har fået. og der også nogen der ikke har?. jeg bestilte min D-06-09.


Jeg vil ikke oplyse hvor jeg arbejder, men hvis butikken i roskilde ikke har fået nogen endnu skulle de meget gerne få dem i løbet af ugen, så vidt jeg ved. Microsoft lovede at sende os nok konsoller til at dække de bestilte ind inden jul, og lader til de godt kan klare det alligevel, så giv den lige nogle dage så har roskilde nok fået nogen :)
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf DK Boss » 12. dec 2007 12:11

Hey,
blob rdc skrev:Hvad er lot number og drev type på din ny Xbox Elite?

Hvor kan jeg se disse ting, så skal jeg da gerne undersøge det!

blob rdc skrev:Hvordan er støjniveauet hvis du bruger Windows Media Center Extender - såfremt du bruger dette :-).


Jeg bruger ikke WMCE endnu, men det burde vel ikke larme mere end hvis jeg spiller et spil fra Arcade-live, hvilket er ingentig.


/Mark
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Zt3pH » 12. dec 2007 12:19

faragondk skrev:Jeg skal også hente min i Herning(Herning Centeret), men jeg må vente til i morgen med at hente den. Håber de har nået at få dem hjem til den tid.
De burde først ringe når de har dem hjemme :(


Mystisk, jeg fik oxo min i Herning, men det er nok 14 dage siden nu....
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Indlægaf hviid » 12. dec 2007 12:42

Kan jer der arbejder hos EBGames svare mig på om de stadig har dette tilbud?
hviid
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf magneX » 12. dec 2007 12:45

hviid skrev:Kan jer der arbejder hos EBGames svare mig på om de stadig har dette tilbud?


Nej det sluttede forlængst ;)
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf magneX » 12. dec 2007 12:47

Nogen der ved hvilken processor der er i den her elite fra 17/10 2007 ? < produtions dato?
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf hviid » 12. dec 2007 12:50

Ok, jeg ved nemlig bare at jeg var dernede, selv efter at de havde fjernet skiltene, og der tog han og ringede til kontoret, eller snakkede med chefen, eller noget i den stil :D
Hvor jeg fik afvide at tilbudet stadig eksisterede, de havde bare fået afvide at de skulle fjerne skiltene.
hviid
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf magneX » 12. dec 2007 12:52

hviid skrev:Ok, jeg ved nemlig bare at jeg var dernede, selv efter at de havde fjernet skiltene, og der tog han og ringede til kontoret, eller snakkede med chefen, eller noget i den stil :D
Hvor jeg fik afvide at tilbudet stadig eksisterede, de havde bare fået afvide at de skulle fjerne skiltene.


Hvornår var det?
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf hviid » 12. dec 2007 13:03

Ahh, det er godt nok ved at være et stykke tid siden, derfor jeg spurgte efter folk som arbejdede i EBgames, og ikke bare folk som havde set skiltene var væk...
hviid
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Novotex » 12. dec 2007 13:09

Tilbuddet galdt kun til 31/10 2007
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Don_O » 12. dec 2007 14:17

Så har jeg fået min.
Jeg er dog lidt skuffet over larmen, jeg synes stadig det er det samme larm når man har et spil i.
Men fedt med HDMI
Hellere mange jern i ilden, end ild i jernet.
Don_O
Niveau 2
 
Indlæg: 186


Indlægaf Slimjay DK » 12. dec 2007 14:19

Rexter skrev:ja som mange af jer har opdaget nu har EB Games fået nok elite xboxe til at dække (næsten 100%) dem som i sin tid bestilte en til bytte tilbuddet. I vores butik fik vi cirka 25, så vi mangler stadig to-tre stykker :P håber vi får dem snart

forresten en ting som undrede mig, jeg kiggede næsten alle igennem og de var alle produceret d. 22/10-07. Vil det så sige de har fået den nye CPU? Har ikke rigtigt hørt om nogle elite's der har den. Men måske?


Ja, det skulle være det nye Falcon chipset .. du kan også se på kassen om den bruger 203w (gammelt chipset) eller 175w (nyt chipset).

Jeg har lige hentet min idag på falkoner alle :) har også kun ventet lidt over 3 måneder :shock:

Brug eventuelt dette site til at checke diverse ting :

http://www.360drives.com/list :wink:
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster