Xboxlife forum

Pakkelegen hos dr.dk - man kan vinde Xbox stuff.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Pakkelegen hos dr.dk - man kan vinde Xbox stuff.

Indlægaf HopeyS » 10. dec 2004 01:10

http://www.dr.dk/pakkeleg/

Halo 2.
Fable
Tastatur
Mus osv.
Man kan seriøst vinde det........ :shock: :D

Synes jeg jo da lige jeg ville dele her, hvis nu nogen kunne vinde det. :D

KH HopeyS *S*
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Buktu » 10. dec 2004 09:46

Yeah, det er ret fedt.. :)
Personligt satser jeg nu stort og går efter den Mini iPod man også kan vinde :D En meget lille rød pakke.. ;) Det er iPoden!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Mr Alean Smith » 10. dec 2004 14:31

Hvordan ved du det?
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Azbox » 10. dec 2004 14:56

Jeg tilmelder mig ikke da jeg aldrig har heldet med mig :(
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf HopeyS » 10. dec 2004 17:29

Det har jeg nu heller ikke azbox. *S*
Men det er da sjovt alligevel! *S*

*S*
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Buktu » 10. dec 2004 17:33

Man kan gå ind og se hvad der er i de forskellige pakker inde i spillet :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Zelion » 10. dec 2004 17:43

Nice. Jeg har vundet, men lidt dårligt: jeg skal vente til kl. 23.00 før jeg får et nyt kast :(, men hvordan er det man pakker ens gave op?
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Buktu » 10. dec 2004 17:50

Runden ender om 7 dage :)
Hvis du sidder med en pakke, klokken 24:00 d. 17 December, så får du den :D
Så det gælder om at slå med terningerne et par minutter i! Så er der mindre chance for at de bliver taget fra dig igen :) Og så selvfølgelig spare 3 slag op til lejligheden :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Saxe » 10. dec 2004 17:50

... Læs evt. reglerne, der siger du ikke kan pakke den op endnu! det er ikke engang sikkert du kan beholde den
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Buktu » 10. dec 2004 17:53

Meget usandsynligt :) Når man får en pakke, er den for det meste stjålet igen efer 5 minutter!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 10. dec 2004 20:18

Buktu skrev:Runden ender om 7 dage :)
Hvis du sidder med en pakke, klokken 24:00 d. 17 December, så får du den :D
Så det gælder om at slå med terningerne et par minutter i! Så er der mindre chance for at de bliver taget fra dig igen :) Og så selvfølgelig spare 3 slag op til lejligheden :)


Bobbob..
Tidspunktet er Hemligt:
Kode: Vælg alt
Hvad er spillets regler?
Reglerne er simple, slår du en 6'er med terningen i spillet, må du tage en pakke fra en af de andre spillere.
Er alle pakke endnu ikke fordelt, får du automatisk tildelt en tilfældig pakke fra "bunken".
Spillets tre runder slutter på et hemmeligt tidspunkt på slutdatoen, og alle der har en (eller flere pakker) på det givne tidspunkt har vundet dem! Yderligere detaljer omkring spillets regler kan findes her på siden.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Buktu » 10. dec 2004 20:55

Arh pis :p

Det ødelægger jo lidt min strategi.. :roll:
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GrillBillerDK » 10. dec 2004 21:23

He.. hvis det var sådanne.. så var du nok ikke den eneste med den ide.. (Auktions "strategien" hehe)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Saxe » 10. dec 2004 21:26

Som Stewart Stardust (måske) ville sige:
"Man har bestjålet mig! Man har taget min gave!"
Godt nok var det en Åh Abe cd :/ vidste ikke lige hvad der var i pakken da jeg tog den...

Hvor mange gange kan man få nye slag?
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Buktu » 10. dec 2004 21:45

Tre gange om dagen.

Næste gang er klokken 23 :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster