Xboxlife forum

Pro evolution soccer 5 købes!

Efterlyser du noget brugt og billigt.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.

Indlægaf HunkyDory » 23. jan 2006 21:49

jeg købte det i GAME
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563

Handelskarakterer:
301
Skriv handelskommentar

Indlægaf hanZen » 24. jan 2006 18:12

Spiller du det på et HDTV?

Jeg havde det ellers også til at starte med, er kæmpe fan af PES/WE serien, men det understøtter ikke 720p, selvom alle spil der er bagudkompitable ellers skulle kunne det! Men i stedet blev det strukket ud og så skete der en hel del pixelering - det var svært at se hvad der skete på banen, altså det var r*v grimt :D Jeg prøvede at sætte den til 4:3 og det var egentlig okay, men så sidder man med en stor fladskærm og spiller på en lille firkant i midten, heller ikke så fedt! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889

Handelskarakterer:
251
Skriv handelskommentar

Indlægaf HunkyDory » 24. jan 2006 18:19

hanZen skrev:Spiller du det på et HDTV?

Jeg havde det ellers også til at starte med, er kæmpe fan af PES/WE serien, men det understøtter ikke 720p, selvom alle spil der er bagudkompitable ellers skulle kunne det! Men i stedet blev det strukket ud og så skete der en hel del pixelering - det var svært at se hvad der skete på banen, altså det var r*v grimt :D Jeg prøvede at sætte den til 4:3 og det var egentlig okay, men så sidder man med en stor fladskærm og spiller på en lille firkant i midten, heller ikke så fedt! :D


Jeg har et normalt TV, men syntes det ser halv underligt ud, men jeg har aldrig spillet serien så det kan bare være fordi Fifa har bedre grafik eller fordi jeg er blevet van til 360erens grafik, men er ikke sikker!?

Kan det være fordi jeg har den på 60 HZ? eller er såillet bare ikke specielt kønt?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563

Handelskarakterer:
301
Skriv handelskommentar

Indlægaf Anastacio » 24. jan 2006 18:30

Hanniste skrev:
hanZen skrev:Spiller du det på et HDTV?

Jeg havde det ellers også til at starte med, er kæmpe fan af PES/WE serien, men det understøtter ikke 720p, selvom alle spil der er bagudkompitable ellers skulle kunne det! Men i stedet blev det strukket ud og så skete der en hel del pixelering - det var svært at se hvad der skete på banen, altså det var r*v grimt :D Jeg prøvede at sætte den til 4:3 og det var egentlig okay, men så sidder man med en stor fladskærm og spiller på en lille firkant i midten, heller ikke så fedt! :D


Jeg har et normalt TV, men syntes det ser halv underligt ud, men jeg har aldrig spillet serien så det kan bare være fordi Fifa har bedre grafik eller fordi jeg er blevet van til 360erens grafik, men er ikke sikker!?

Kan det være fordi jeg har den på 60 HZ? eller er såillet bare ikke specielt kønt?


Pro Evolution Soccer 5 til Xbox ser også grimt/grynet ud hos mig :? Playstation2 versionen er længder flottere end Xbox versionen, hvilket jeg heller ikke lige forstår. Tror næppe Fifa eller 360eren er grunden til du synes det ikke ser helt normalt ud :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795

Handelskarakterer:
320
Skriv handelskommentar

Indlægaf HunkyDory » 24. jan 2006 18:34

ok gamekiller, det er nemlig det der er grimt det du nævner, det er aaaalt for grynet, det ødelægger meget af spilleglæden syntes jeg!

Er du klar på at spille GK, gad godt at spille mod en der kan finde ud af det, så jeg kan se hvordan det spilles! :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563

Handelskarakterer:
301
Skriv handelskommentar

Indlægaf Jakabov » 24. jan 2006 19:15

Du må gerne adde mig. Kommer på lidt senere.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov

Handelskarakterer:
1770
Skriv handelskommentar

Foregående

Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster