Xboxlife forum

Colin McRae: DIRT Xbox 360

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Colin McRae: DIRT Xbox 360

Indlægaf TheMadMan1 » 20. jul 2006 14:34

Fandt lige dette link til denne fantastiske nyhed,prøv lige og se de billeder der er kommet op :shock: :shock:

Hvad siger i,er det noget vi vil have :?:

http://ps2.boomtown.net/da_dk/articles/ ... p?id=68561
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Hertzblut » 20. jul 2006 14:36

Jaaaaaaaaaaaah!

Synes da nogen af de gamle Colin Mcrae spil var fino!
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf FUGL DK » 20. jul 2006 14:36

Hvis det lever op til de der billeder så skal vi have det uanset om det ellers stinker....
Mvh
Kenneth
Billede

Billede
FUGL DK
Niveau 4
 
Indlæg: 497


Indlægaf hanZen » 20. jul 2006 14:39

Nu er det ikke for at være en lyseslukker, men var der ikke noget med, at man ikke måtte skrive nyheder, hvis man ikke var skribent!?

Jeg og mange andre har da fået at vide gang på gang, at man ikke selv om skrive sådanne nyheder!?

Husk nu det ikke skal ses om noget negativt her, da jeg synes det burde være sådan, men mener dog der skal være lige regler for alle! ;)
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Slimjay DK » 20. jul 2006 14:42

Hmmm, gadvide om det ikke er PS3 screens :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Hertzblut » 20. jul 2006 14:42

Der står bare under Nyheder forummet:

"Snak om Xbox relaterede nyheder her."

Tror da ikke det er brud på noget?
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf ZenBrain » 20. jul 2006 14:44

Hvis man ikke måtte skrive nyheder var der vel ikke en kategori der hedder Nyheder, hvor alle kan skrive i :)

OT: Er det bare mig eller ligner billede 2 i linket Motor Storm bare med bedre grafik!? Hmm. Kunne da være fedt hvis man kunne få lov at køre i andre biler end lige de sædvanlige rallyøser.
ZenBrain
Niveau 4
 
Indlæg: 559


Indlægaf Jumpman Junior » 20. jul 2006 14:44

haha, det kan da vist ikke passe? Altså at man ikke må skrive nyheder? Hvis man ikke gør det, er der jo ingen? Man kan jo ikke ligefrem kalde indlæggene på forsiden for "nyheder" vel?
Jumpman Junior
 


Indlægaf TheMadMan1 » 20. jul 2006 14:50

hanZen skrev:Nu er det ikke for at være en lyseslukker, men var der ikke noget med, at man ikke måtte skrive nyheder, hvis man ikke var skribent!?

Jeg og mange andre har da fået at vide gang på gang, at man ikke selv om skrive sådanne nyheder!?

Husk nu det ikke skal ses om noget negativt her, da jeg synes det burde være sådan, men mener dog der skal være lige regler for alle! ;)


Tror ikke det skulle være et problem efter at det link man linker til er blevet lavet om så man ikke kan se hvor der linkes til,ved ikke om det er sådan men hvis denne nyhed er et problem jammen så må den da slettes og så op på forsiden :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Hertzblut » 20. jul 2006 14:50

Som de skriver vil dr være meget størrer mulighed for offroad. Og det er jo liiige det vi vil have. Kunne blive kanin kanon
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Morten Skou » 20. jul 2006 14:55

For lige at "opklare" spørgsmålene omkring nyheder:

1) Xboxlife.dk vil ikke være link-central, dvs. at det første indlæg i denne tråd ikke er så godt :-)

2) Det er tilladt at en bruger selv SKRIVER nyheder, og det er det der er meningen med "Nyheder" forummet.

Grunden til ovenstående er naturligvis at vi vil undgå at der bliver postet links til samtlige nyheder fra samtlige sites herinde.

Vores "Reklame, nej tak" sektion i betingelserne forklarer links til eksterne websites lidt bedre end ovenstående.

/Skou
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Rotator » 20. jul 2006 15:51

Billederne kan ses i lidt bedre kvalitet og opløsning her:

Image 01
Image 02
Image 03
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf TheMadMan1 » 20. jul 2006 16:29

Billed 1 ligner det der sindsyge løb de køre over i USA kan ikke lige huske hvad det hedder,men det er Rally på speed :wink:
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Tbigum » 20. jul 2006 16:55

TheMadMan1 skrev:Billed 1 ligner det der sindsyge løb de køre over i USA kan ikke lige huske hvad det hedder,men det er Rally på speed :wink:


Baja 1000 :-)

Det ser fedt ud :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf CaioN » 20. jul 2006 17:09

Hvis det der er ingame grafik o.O...
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster