Xboxlife forum

LOTR Demo på XBL!

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

LOTR Demo på XBL!

Indlægaf Crueltylizer » 13. jul 2006 16:15

Ja som overskriften siger er LOTR BFM 2 demoen på vej til XBL! :)

Dette er taget fra gamespot:

Gamespot skrev:That trend continues, as GameSpot News has learned that a demo for Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II is scheduled to be released Thursday, July 13. The exact time of its availability has not yet been announced.


Ved ikke om nyheden har været oppe men til dem der ikke har set det så er det her :)

Her er det demoen vil indeholde:

Gamespot skrev:The trial will feature both single- and multiplayer and take gamers into the War in the North campaign. Console real-time strategy games will likely be unfamiliar to most, so EA has included a tutorial to show players how to use the 360's controller to direct their legions. The single-player portion of the demo will feature the first mission in the evil campaign, and have players siege an Elven stronghold. The multiplayer portion offers one-on-one battles over Xbox Live, pitting Elven and Goblin armies against each other.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf HunkyDory » 13. jul 2006 16:18

HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Crueltylizer » 13. jul 2006 16:23

Ja ja på forsiden men her er der jo så plads til diskution.. Det andet er jo bare kommentarer.. :P
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf HunkyDory » 13. jul 2006 16:28

ov, sry, jeg troede ikke du havde set det!

Men det bliver da ganske interresant at se om den kommer i aften...
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Crueltylizer » 13. jul 2006 16:30

Er det egentligt sket at en demo er blevet udgivet på det tidspunkt den er blevet sat til? :)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Bears fan » 13. jul 2006 16:31

Fra nyheden "EA tog udfordringen op og har skabt det første RTS stil bygget til konsoller. De er nu klar til at vise os deres værk, her dagen før udgivelsen. "
Jeg troede da det var idag at spillet udkom, jeg var også at købe det ida, men det kanda være de sælger for tidligt :P
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » 13. jul 2006 16:36

Crueltylizer skrev:Er det egentligt sket at en demo er blevet udgivet på det tidspunkt den er blevet sat til? :)


Fight Night 3, Lost Planet, PDZ, Test Drive, Moto GP.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Gamemakerman » 13. jul 2006 16:49

Tror lidt rygtet om at demoer ikke kommer til tiden stammer fra Prey :roll:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ThePatriot » 13. jul 2006 18:49

@GMM
Arh, der har været mange demoer, som ikke er kommet op til tiden. Kan ikke specifik huske titlerne, men kan da huske de gange, jeg har siddet og tjekket en gang i timen.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Vinterbird » 13. jul 2006 18:53

ThePatriot skrev:@GMM
Arh, der har været mange demoer, som ikke er kommet op til tiden. Kan ikke specifik huske titlerne, men kan da huske de gange, jeg har siddet og tjekket en gang i timen.


Dagens mest holdbare argument :P

Hvilke demoer udover Prey har været råbt op om?
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf ThePatriot » 13. jul 2006 20:09

Læser du dårligt?

ThePatriot skrev:Kan ikke specifik huske titlerne


Men efter lidt nærmerer eftertanke og undersøgelser kom jeg frem til at GRAW og Top Spin 2 i hvert fald kom senere, og mener bestemt der har været flere. Det er ikke lige noget der er let at finde beviser for. Du kunne f.eks. prøve at modargumentere det?
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster