Xboxlife forum

Zen studio's har annonceret 3 "nye" Xbox One titler

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Zen studio's har annonceret 3 "nye" Xbox One titler

Indlægaf Slimjay DK » 18. mar 2014 09:06

1. Pinball FX2
2. CastleStorm – Definitive Edition
3. KickBeat – Special Edition

Alle 3 spil skulle komme i løbet af de kommende måndeder ...

Castlestorm skulle iøvrigt køre 1080P/60FPS & med Pinball FX skulle komme helt nye Tables fra en ny IP :)



http://blog.zenstudios.com/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Zen studio's har annonceret 3 "nye" Xbox One titler

Indlægaf CaptainKicker » 18. mar 2014 09:26

Castlestorm var et hyggeligt spil. Kunne godt finde på at genkøbe det til Xbox One.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Zen studio's har annonceret 3 "nye" Xbox One titler

Indlægaf UnrealPirate » 18. mar 2014 10:25

Zen Pinball/Pinball FX 1 /2 var super gode pinball spil. Synes bare det er lidt pudsigt at Zen Pinball fra PS hedder Pinball FX på Xbox... Men gode spil :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Zen studio's har annonceret 3 "nye" Xbox One titler

Indlægaf TerrificFalcon » 18. mar 2014 10:28

Mærkeligt at de ikke bare hopper direkte til FX3, som ellers er blevet annonceret for lang tid siden, synes jeg. Ville være helt optimalt hvis de fandt en måde, hvorpå man kunne overføre sine baner fra X360, til Xbox One, men jeg vil gerne spille Castlestorm igen (som er én ud af 2 titler, hvor jeg på X360 formåede at være første i verden til 200/200), Pinball FX2 er overdrevent godt og jeg har aldrig fået lov til at spille Kickbeat. Gode annonceringer!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Zen studio's har annonceret 3 "nye" Xbox One titler

Indlægaf Slimjay DK » 18. mar 2014 12:05

jeg kan fortælle at en stor del af banerne fra Zen Pinball til PS3/VITA kan importeres gratis til PS4 versionen i updated 1080P versioner.

Man må da håbe at samme deal gør sig gældende fra X360 til Xbox One.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Zen studio's har annonceret 3 "nye" Xbox One titler

Indlægaf Da Senzai » 18. mar 2014 12:57

TerrificFalcon skrev:Mærkeligt at de ikke bare hopper direkte til FX3, som ellers er blevet annonceret for lang tid siden.


Enig. Det giver ingen mening, at de bruger tid på det, når de på det officielle forum har skrevet, at de er godt igang med FX3.

FX3 var ellers et af de spil, der vil kunne skubbe mig i retningen af at købe en ny konsol.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron