Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Rechain » 10. aug 2014 01:09

Vi må vente til d. 9/9 med at spille mere Destiny :) ikke flere beta'er..

> http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12034 <

If the rest of you haven’t gathered the painful truth from the eulogy yet, our Beta characters won’t transfer to the final version of Destiny. The vaults have been cleaned out, too.

Step away from this update and take a walk. Have a good cry, or howl at the Moon. We’ll be here when you’re done…

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Mike JezZ » 10. aug 2014 02:03

Dirty Harry skrev:
Mike JezZ skrev:Kommer der flere betaer? Skal ned og hente min xbox one i dag :D


Der er en måned til at spillet udkommer. Slå koldt vand i blodet og vent lidt.


Håbede at prøve spillet da jeg frygter det er over hyped :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Rechain » 10. aug 2014 03:09

Mellem 4 og 5 millioner spillede beta'en, det er vidst ikke overhyped eller hvad? :lol: jeg er virkelig glad for at have spillet beta'en, men havde købt det uanset hvad. Det er lige min type spil, så ser meget frem til det. Bungie ved hvad de laver og jeg stoler på det er ligeså godt (omend ikke bedre) ved releasen, som det var i beta perioden :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 13. aug 2014 06:23

De annoncerer den første udvidelsespakke før spillet er ude.... What the fuck? Vent da i det mindste til at spillet er ude..
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf jepsen80 » 13. aug 2014 06:58

Dirty Harry skrev:De annoncerer den første udvidelsespakke før spillet er ude.... What the fuck? Vent da i det mindste til at spillet er ude..


Hvad er der galt med det?
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 13. aug 2014 07:43

jepsen80 skrev:
Dirty Harry skrev:De annoncerer den første udvidelsespakke før spillet er ude.... What the fuck? Vent da i det mindste til at spillet er ude..


Hvad er der galt med det?


Forestil dig hvis World of Warcraft allerede for 10 åf siden havde været ude og siger "Vi ved spillet ikke er ude endnu, men her er de næste 7 udvidelser!".
Som jeg ser det, så er det indhold som allerede kunne være på skiven, ligesom From Ashes i Mass Effect 3 eller alt det andet DLC som ligger en CD efterhånden.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf jepsen80 » 13. aug 2014 12:40

Dirty Harry skrev:
jepsen80 skrev:
Dirty Harry skrev:De annoncerer den første udvidelsespakke før spillet er ude.... What the fuck? Vent da i det mindste til at spillet er ude..


Hvad er der galt med det?


Forestil dig hvis World of Warcraft allerede for 10 åf siden havde været ude og siger "Vi ved spillet ikke er ude endnu, men her er de næste 7 udvidelser!".
Som jeg ser det, så er det indhold som allerede kunne være på skiven, ligesom From Ashes i Mass Effect 3 eller alt det andet DLC som ligger en CD efterhånden.


Også stor forskel på 1 og 7 :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Nilsson. » 23. aug 2014 22:49

Er der nogen der ved om gamestop holder midnatsåbent ved destiny's release?
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf spif2001 » 4. sep 2014 21:40

Er sikkert blevet postet før, men her er nogle koder til et emblem og nogle samlekort, der så vidt jeg har forstået skal fortælle en masse lore omkring Destiny verdenen:

http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/ ... m_special/
http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/ ... y_trading/

Indløses her:
http://www.bungie.net/en/User/coderedemption
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 5. sep 2014 18:06

Så fik jeg ogå forudbestilt og betalt Destiny.

Bytede WTNO og Titanfall ind. De var på listen over tilbud; byt 2 og får Destiny til 99kr, men i rent indbytning for store kredit, av de 410kr.

Fik også en sweet deal på 2 x Littelst Petshop Friends til NDS ... Til tøserne (men det er der sikkert ingen der tror på)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf ALIE » 5. sep 2014 23:24

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Kababs » 6. sep 2014 08:39

Lige et hurtigt spørgsmål til den skarpe! Er der nogen, som ved hvad Destiny til Xbox One koster i GameStop? :)
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf hackNICE1112@ » 6. sep 2014 08:53

Kababs skrev:Lige et hurtigt spørgsmål til den skarpe! Er der nogen, som ved hvad Destiny til Xbox One koster i GameStop? :)


Nok mellem 450-550kr ville jeg tro :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf IkkNico » 6. sep 2014 09:23

Kababs skrev:Lige et hurtigt spørgsmål til den skarpe! Er der nogen, som ved hvad Destiny til Xbox One koster i GameStop? :)

549,- står der på min kvittering
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Morten Skou » 9. sep 2014 19:30

Jeg synes umiddelbart at den fulde udgave er pænere end betaen, eller er det bare mig?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster