Xboxlife forum

Bungie's Destiny

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Spankey103 » 2. okt 2013 12:32

http://www.ign.com/videos/2013/10/01/de ... nd-theater

IGN laver en Rewind theater video af den seneste trailer, og kommer med nogle ret fede nye inputs :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 15. nov 2013 07:42



Destiny Beta kommer først til PS3/PS4.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Spankey103 » 15. nov 2013 10:07

Fin trailer.

Men har bungie har valgt at skide på deres gamle fans? Exclusivt DLC, beta før tid og jeg ved ikke hvad, til PS-ejerne.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Thorpedo29 » 15. nov 2013 10:13

Halo 4,5?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Slimjay DK » 15. nov 2013 10:46

Spankey103 skrev:Fin trailer.

Men har bungie har valgt at skide på deres gamle fans? Exclusivt DLC, beta før tid og jeg ved ikke hvad, til PS-ejerne.


Sony har vel bare betalt kassen for det, det er jo ikke en gavebod, men en forretning :) Og nu får Bungie så bare nogle nye fans samtidigt med de beholder en række gamle :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf munckster » 15. nov 2013 11:52

Thorpedo29 skrev:Halo 4,5?


Lige min tanke. Havde håbet de kom med noget nyt, men damn gameplay ligner Halo til en forveksling..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Slimjay DK » 15. nov 2013 12:05

munckster skrev:
Thorpedo29 skrev:Halo 4,5?


Lige min tanke. Havde håbet de kom med noget nyt, men damn gameplay ligner Halo til en forveksling..


Det er vel heller ikke skidt for mange :)

Dog siger Halo mig ikke det store, så tiden må vise om det her er noget jeg gider at kaste tid efter.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf ALIE » 15. nov 2013 13:05

Slimjay DK skrev:
Spankey103 skrev:Fin trailer.

Men har bungie har valgt at skide på deres gamle fans? Exclusivt DLC, beta før tid og jeg ved ikke hvad, til PS-ejerne.


Sony har vel bare betalt kassen for det, det er jo ikke en gavebod, men en forretning :) Og nu får Bungie så bare nogle nye fans samtidigt med de beholder en række gamle :wink:


It's All About The Benjamins.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Slimjay DK » 15. nov 2013 13:17

it sure is :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 15. nov 2013 15:07

Spankey103 skrev:Fin trailer.

Men har bungie har valgt at skide på deres gamle fans? Exclusivt DLC, beta før tid og jeg ved ikke hvad, til PS-ejerne.


Grunden til det er jo som allerede nævnt, at Sony har smidt en masse penge efter Bungie. Sony ved godt at Bungie er nok det studie der har fået flest folk til at spille på en konsol i nyere tid, takket være fem x Halo. Derudover så har Activision jo en kontrakt med Bungie om at udgive deres tre Destiny spil og fire Comet udvidelser, så det kan jo være at Activision ser flere penge i at udbyde eksklusivt indhold til højestbydende. Bungie har selv udtalt at Microsoft ville få førsteret til at sige "Det indhold vil vi gerne have", men hvis Microsoft ikke har råd og Sony simpelthen kan overbyde, så sker dette.

Anyway, jeg er i gang med at samle indhold til en større post omkring sammenhængen mellem Marathon, Halo og Destiny.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Dirty Harry » 19. nov 2013 23:17

Centralt for Bungie's historier siden Marathon, er nemlig de gamle europæiske kvader. Nemlig den der kaldes Matter of France (jeg har ikke været i stand til at kunne finde noget omkring dem på dansk).

Billede
Billede
Billede
Billede


Billede
Det overstående billede skulle hedde "Charlemagne's Vault" og er på Mars.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433



Re: Bungie's Destiny

Indlægaf ALIE » 7. dec 2013 23:05

Det er langt tid:-( men må vel have tålmodighed.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Kayden1984 » 15. jan 2014 01:51

Det bliver så episk. :) Kan næsten ikke vente. :D Ser frem til en masse mere info, som der vil komme i løbet af året, frem til launch. :)
Kayden1984
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Odense C


Re: Bungie's Destiny

Indlægaf Kayden1984 » 3. feb 2014 22:44

Kan simpelthen ikke vente på dette spil. :)
Kayden1984
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster