Xboxlife forum

Electronic Entertainment Expo 2011

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf kofoed » 6. jun 2011 19:10

Godt nok en dårlig omgang af MS, havde stort set gættet alt hvad der ville kommer:

Masser af Kinect

Halo 1 HD remade

Nyt Halo spil

Har MS givet helt op med core fans? eller hvad sker der? MS' lineup er jo ingenting i forhold til hvad Sony har, forstår det sgu ikke.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf Nerotana » 6. jun 2011 19:11

fodbod1232 skrev:Forhåbeligt noget info omkring Time Splitters 4


Ja tak! Det ville satme godt nok være epic! :)

En alt for kinectpræget konference fra MS. De første 30-45 minutter var nice nok, men så kørte de over i Kinect fuldstændigt. Dog fik vi set Master Chief igen, hvilket fik mig til at jizze i mine pants.
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf Mike.B » 6. jun 2011 19:12

GTTV viser skyrim nu
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf CaioN » 6. jun 2011 19:13

Desværre har Microsoft som forventet valgt at droppe deres core audience og satset alt på Kinect.. "Kinect for core gamers" var som forventet ikke eksisterende.. ME3 og Ghost recon kinect features var uinteressante og ikke noget der ku få mig til at købe en kinect.. På den anden side kunne man jo ikke forvente andet af en "controller" der ikke kan og ikke vil komme til at være brugbar til rigtige spil..

Det er klart at microsoft har smidt tonsvis af penge i Kinect og det skal de selvfølgelig hive hjem igen.. Og de er selvfølgelig også nødt til at komme med noget nyt til alle dem der har købt kinect allerede.. Jeg forstår bare ikke hvorfor det skal ske på bekostning af rigtige spil.. Hvorfor toner man det ikke lidt ned og istedet investere nogle penge i nye "standard" spil (læs: ikke-kinect fokuserede spil).. De kunne dele det lige over og bruge 50% af pengene på kinect og 50% af pengene på rigtige spil..

Man behøver ikke engang se de andre pressekonferencer.. Jeg tror ikke de bliver mere skuffende end Microsofts.. Desværre..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf ALIE » 6. jun 2011 19:16

Mike.B skrev:GTTV viser skyrim nu

lækkert :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf Elgaard » 6. jun 2011 19:19

For dem der ingen interesse har i Kinect, kan jeg godt se at Microsofts konference ikke tilbød meget interessant, men helt ærligt.. hvad havde i forventet ? :)

Syntes selv det var fedt at en masse større core titler får Kinect integration. Det er der mange, inkl. mig selv, der har råbt efter, så det er jeg meget tilfreds med at de har leveret. :)
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf Competa » 6. jun 2011 19:22

Jeg syntes det var cool nok :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf Mike.B » 6. jun 2011 19:31

BAtman Arkham city GTTV gameplay demo NU
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf ALIE » 6. jun 2011 19:46

Elgaard skrev:For dem der ingen interesse har i Kinect, kan jeg godt se at Microsofts konference ikke tilbød meget interessant, men helt ærligt.. hvad havde i forventet ? :)

Syntes selv det var fedt at en masse større core titler får Kinect integration. Det er der mange, inkl. mig selv, der har råbt efter, så det er jeg meget tilfreds med at de har leveret. :)

ja helt enig :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf M60 » 6. jun 2011 19:51

Skyrim ser pisse fedt ud. Glæder mig til det 30 minutters preview.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf CaioN » 6. jun 2011 19:53

M60 skrev:Skyrim ser pisse fedt ud. Glæder mig til det 30 minutters preview.


Så vidt jeg forstod var den 30 minutters demo behind-closed-doors.. Han sagde hvert fald at den var private..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf ALIE » 6. jun 2011 20:26

6min EA kom så Insomniac!!
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf Erroneus » 6. jun 2011 20:28

Som forventet, en masse Kinect spil og intet comeback til core gameren. Der manglede bare et Hello Kitty Kinect spil, så havde det været perfekt.

Bedste Kinect spil var det fra Double Fine med cookiemonster, fordi det passede godt til målgruppen, børn i den ungre aldre.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf ALIE » 6. jun 2011 20:45

hvad sker der for need for speed? ud af bilen.
OH NEJ.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Electronic Entertainment Expo 2011

Indlægaf Erroneus » 6. jun 2011 20:47

Ja det var lidt sørgeligt, specielt fordi det kun ligner at være quicktime events, så er det jo et ligegyldig.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster