Xboxlife forum

Konkurrence - Vind Project Gotham Racing 2

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Konkurrence - Vind Project Gotham Racing 2

Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 13:40

xboxlife.dk giver nu dig, i samarbejde med Gamebits muligheden for at vinde spillet Project Gotham Racing 2 til Xbox. Spillet bliver kvit og frit sendt til den heldige vinder.

Vinderen vil blive udtrukket og annonceret søndag d. 1 februar kl. 20:00. Den heldige vinder vil blive kontaktet via e-mail og har 24 timer til at svarer igen med navn og adresse. Hvis tiden udløber vil der blive trukket en ny vinder.

Det er ganske enkelt at deltage. Det eneste det kræver er at du har en profil på xboxlife.dk forum. Hvis du endnu ikke har oprettet din egen personlige profil skal du klikke på linket "Opret profil" i menuen i venstre side, og følge vejledningen.

Vinderen vil blive udtrukket elektronisk og vil derfor være helt tilfældigt. Derfor er alt lige for alle, dette indebærer også at medhjælpere på xboxlife.dk kan løbe med premien.

Alle former for snyd vil føre til øjeblikkelig diskvalificering.

--

Her kan I diskutere, stille spørgsmål eller andet om konkurrencen.

Bare fyr løs

Specialty. :)
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf DRHooKDK » 6. jan 2004 13:43

fedt nok!! jeg vinder! er det en ny helt ubrugt version af pgr2??
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 13:51

Helt ny, i folie indpakning. Som den ville være hvis du selv købte den.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Salleman » 6. jan 2004 14:56

Kan i bestikkes??
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 15:18

Nope. Det er imod reglerne =)

Specialty..
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Buktu » 6. jan 2004 15:52

Nice nok! Og der er da rimelige chancer for at vinde... sitet er jo så nyt at der ikke er sååå sindssygt mange herinde endnu! I forhold til mange andre steder i hvert fald :) Nu skal jeg til at tjekke min E-mail en del oftere.... :)
Men Jubii Mail er sq alt for tit nede! Det er sq nedern hvis men vinder og det så ikke virker ^^
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DRHooKDK » 6. jan 2004 15:55

bliver det oplyst på forummet?? hvis ja kan man så på andre måder svare til bage inden de 24 timer er gået?? f.eks. PM eller bare skrive en post?? for nogle gange er hotmail så belastet at man ikke kan komme ind! og det ville jo være lidt surt!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 16:00

Der kan selvfølgelig også svares via PM.. og vinderen bliver oplyst på forsiden.

Specialty..
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Anastacio » 6. jan 2004 16:05

Det lyder måske lidt dumt, men hvor kan jeg tilmelde mig konkurencen? :?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 6. jan 2004 16:11

Du er tilmeldt.. Men skal bare være bruger på debatten.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 16:39

Som Buktu siger, er alle som har en profil på xboxlife.dk automatisk tilmeldt.

Vinderen bliver elektronisk trukket tilfældigt ud af samtlige oprettede profiler i forummet.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf d0minat0r DK » 6. jan 2004 16:46

Kunne være fedt at vinde :)! Nice nok at i allerede har en konurende igang på den 6 dag sitet er oppe! Respekt til det!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Buktu » 6. jan 2004 20:34

Mega Respekt.. Og det kunne sq være rart med et Gratis PGR2 :D
Har sq overvejet at købe det men har ikke råd ... ^^
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 6. jan 2004 22:01

Cool!

Får man bedre odds hvis man er anmelder eller har været bruger i lang tid?? :D
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Specialty » 6. jan 2004 22:06

I denne konkurrance er det lige for alle, så nej. Men i næste måned regner jeg med at starte et nyt koncept, jeg kan godt tillade mig at fortælle lidt om konceptet. Det kommer til at hedde xboxlife.lotto. Hver profil får 3 numre mellem 0 og 9. Der vil efter planen blive 1 eller 2 trækninger om ugen som sker automatisk. Hvis der er en som har de 3 gylne tal er der gevinst og vedkommende løber med hele puljen, er der ingen vindere går puljen videre til næste trækning. Dvs. man kan være heldig at løbe med X antal spil på en gang =).. Det giver lidt spænding. Men mere om det når det bliver indført i næste måned.

Specialty.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster