Xboxlife forum

Sims 3 til xbox 360

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Sims 3 til xbox 360

Indlægaf coolpizza » 29. apr 2010 16:52

Til efteråret vil andre end PC-folket kunne glæde sig over "The Sims 3", når spillet lander til Xbox 360, PS3, Nintendo Wii og DS.

Spillet vil på hver konsol indeholde helt nye funktioner, som adskiller sig fra den originale PC-udgave af "The Sims 3".

På Xbox 360 og PlayStation 3 vil man kunne låse op for såkaldte "Karmakræfter", som enten kan forbande eller velsigne ens simmer. Desuden blive lagt vægt på online-funktionaliter, hvor man kan dele sine kreationer med andre brugere, ligesom det vil være muligt at hente ting andre har skabt i spillet. Man vil desuden have muligheden for at fremvise sine bedrifter med sine venner igennem Facebook.

I Wii-udgaven bliver der låst op for en strandby, som blandt andet har nye indbyggere, ønsker og karrierer. Derudover vil man kunne gå på opdagelse i byen og gennemføre specielle eventyrquests, samt dyste mod sine venner og vinde belønninger i et minispil kaldet "Life Moments".

Nintendo DS-udgaven skiller sig ud, ved at man kan bruge sin stylus-pen til at bygge indrette sit hus, såvel som at designe sine simmere.

"The Sims 3" udkom i juli 2009 til PC, og er på verdensplan blevet langet mere end 4,5 millioner gange over disken
coolpizza
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Rotator » 29. apr 2010 16:58

Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron