Xboxlife forum

GR-AW Demo snart på live

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf D-tox » 13. feb 2006 11:16

Glæder mig til at prøve demoen, håber osse at der måske kommer demoer af: Test Drive, Oblivion og Splintercell............. 8)
Billede
Non stop Communism 24/7
D-tox
Niveau 4
 
Indlæg: 315


Indlægaf Pr3dator DK » 13. feb 2006 11:30

D-tox skrev:Glæder mig til at prøve demoen, håber osse at der måske kommer demoer af: Test Drive, Oblivion og Splintercell............. 8)


Enig, jeg synes måske Microsoft har været lige lovligt langsomme med at gi os demo'er... stort set alle spiludvikklere laver en - så det er jo bare at gi os den. Der kom jo feks aldrig nogen demo på Call of Duty 2, nu er jeg jo glad for at jeg alligevel købte spillet, men jeg var meget skeptisk da jeg havde spillet mistænkt for at være en Medal of Honor-klon.

Håber Microsoft bliver bedre fremover til at slå spiludvikklerne i hovedet og aftvinge dem demo'er og andet nice stuff.
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf Anubis DK » 16. feb 2006 12:14

Demoén skulle komme her i starten af Marts. Plus, skulle demoén til N3 osse være at finde her den 1 Marts..
Anubis DK
Niveau 3
 
Indlæg: 224


Indlægaf ThePatriot » 22. feb 2006 14:14

Samt en demo af The Outfit d. 3. marts
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Vinterbird » 22. feb 2006 14:39

Anubis DK skrev:Demoén skulle komme her i starten af Marts. Plus, skulle demoén til N3 osse være at finde her den 1 Marts..


N3 demoen er kun til det japanske marked, så alle os uden for solens rige bliver snydt i denne omgang.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron