Xboxlife forum

Condemned Demo på Marketplace

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Gamemakerman » 29. dec 2005 21:40

counter heroes skrev:starten i det første rum hvad kan jeg gøre


Alså der ved den døde kvinde? Hvis det er der så skal du skalle rummet med det grønne lys og finde fingerpletter på mannequin dukken der sidder på stolen, bagefter tager du kamera og grøn lys op og fotograferer kvindens hals, din makker skulle meget gerne lugte ciggerret røg og du er vidre 8)
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Counter Heroes » 29. dec 2005 21:45

tak det hjalp! :lol:
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Gamemakerman » 29. dec 2005 21:46

counter heroes skrev:tak det hjalp! :lol:


Np, hvor skal jeg sende regningen til :)
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Slimjay DK » 29. dec 2005 23:28

Damn, det var hurtigt han skulle ha' hjælp :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Gamemakerman » 29. dec 2005 23:34

Slimjay DK skrev:Damn, det var hurtigt han skulle ha' hjælp :D


Jeg kender hele første mission men har ikke spillet :P Han har spillet men kender ikke første mission :P
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf DNS_DK » 30. dec 2005 01:21

perfekt timing, lige fået 2 mbit forbindelse for 1 time siden ;)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf MiLuA » 30. dec 2005 02:42

Hold kæft det spil det er skræmmende!
Jeg sidder her midt om natten og tør næsten ikke at spille det.. Jeg sidder her og næsten får chok og kuldegysninger når jeg spiller det. Det er dét man kalder en gaming oplevelse. Det er dét vi betaler for. Prøv at tænk med surround sat til... Uhh.. Helt klart et spil jeg skal have!!
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf UltraDK » 30. dec 2005 10:39

Vi er nogle som ikke tænker med surround sat til - vi har det sat til :!: :wink:
Pip..

[img]http://card.mygamercard.net/ultradk.jpg[/img]
UltraDK
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf DeeKay » 30. dec 2005 13:17

Arh hvor er det nice. Har været inde på Marketplace flere gange for at se efter nye filer.. Endelig kom der demoer vi gad prøve.... Det er jo super svedigt koncept med at hente demoer ned og teste spillene direkte inden man køber. Holdt da mig fra at købe FIFA RTWC f.eks. ;)

Glæder mig til at prøve Condemmed!!
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479


Indlægaf MiLuA » 30. dec 2005 13:40

UltraDK skrev:Vi er nogle som ikke tænker med surround sat til - vi har det sat til :!: :wink:


Ja ja.. Men jeg får også snart surround sat til..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Rechain » 30. dec 2005 14:00

UltraDK --> JEP! :D Har selv Sony 5.1 (5x80+100Sub) og så på et 32" LCD HDTV der er hængt op på væggen, og så spillede jeg i mørke igår! :D

Condemned - Criminal Origens er et genialt og godt, flot og skræmmende spil...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf UncannySlayer » 30. dec 2005 16:40

Tja, så bliver jeg den første til at være negativ overfor spillet :twisted:

Jeg kan slet ikke se det er uhyggeligt, der sker det samme hele tiden..
Jeg nåede at blive træt af at nakke psykopater på 25 min... ÆVÆV... Jeg er glad for jeg ikke købte det sammen med min x-box :D Og jeg eelsker eller "gyserspil" normalt...

Men det er da meget flot osv...
UncannySlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 401


Indlægaf HunkyDory » 30. dec 2005 16:47

UncannySlayer skrev:Tja, så bliver jeg den første til at være negativ overfor spillet :twisted:

Jeg kan slet ikke se det er uhyggeligt, der sker det samme hele tiden..
Jeg nåede at blive træt af at nakke psykopater på 25 min... ÆVÆV... Jeg er glad for jeg ikke købte det sammen med min x-box :D Og jeg eelsker eller "gyserspil" normalt...

Men det er da meget flot osv...



ja det er ret ensformiget ligesom resident evil, men hvis du spiller det lidt mer så kommer der variationer, og det er der det begynder at blive rigtig scary, for så ved man ikke hvad man skal regne med mere...
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Rechain » 30. dec 2005 18:51

Ja, sefølig er Silent Hill 2 f.eks det bedste gyser/horror spil for mig :D har gennemført det 3 gange, og det er nize hver gang, historien, gameplay og det hele er der bare...blev satme bange første gang...og lidt anden gang...det tog mig over 6 måneder at klare...nize spil...

Condemned er også nize, og uhyggeligt da jeg spiller på 32" + 5.1 Dolby Digital og i mørke!
Så hjælper det lidt ;) medmindre man gamer det på et 14" med en højtaler i og med lyset tændt :P

Ej, ved ik med jer andre...men spillet er godt efter min mening, ik ligesom Silent Hill...det er stadig lidt anderledes, men Condemned er et godt spil, og så er det altså bedst hvis man har det rigtige udstyr (tv og lydanlæg) sat til...hehe :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf UncannySlayer » 30. dec 2005 19:04

Hmm... Okay...

Så kan det jo godt være jeg bliver nødt til at give det en chance til, selvom det nok først bliver, når jeg ikke skal give fuld pris, eller når det ikke lige har været den jul, hvor jeg lige har brugt 2000 ekstra for at få en x-box :D
UncannySlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 401


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster