Xboxlife forum

Xbox 360 pris frigivet !!

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Xbox 360 pris frigivet !!

Indlægaf Novotex » 17. aug 2005 14:50

Så har MS frigivet prisen på en xbox360 på launchdagen:

http://www.majornelson.com/2005/08/17/x ... nd-prices/

Den kommer altså i 2 versioner, 1 skrabet til 299 euro og 1 luxus model til 399 euro.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Cowrider » 17. aug 2005 15:03

jeg ville have luxus
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Mr Alean Smith » 17. aug 2005 15:05

Hvad er det gode ved Luxus?.. Ser ikke ud til jeg må se siden :)..(Har venter i 15 min nu ;))
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Novotex » 17. aug 2005 15:05

CowRider skrev:jeg ville have luxus

Samme her, prisen er ikke så ringe endda, men forstår ikke helt de vælger at lave 2 versioner.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Novotex » 17. aug 2005 15:10

Mr Alean Smith skrev:Hvad er det gode ved Luxus?.. Ser ikke ud til jeg må se siden :)..(Har venter i 15 min nu ;))

Siden er lidt hårdt belastet lige nu, han er ved at lægge en blogcast op af hele presseconferencen fra Leipzig.

Luxus kommer med 20 gb hardisk, trådløs controller, headset, hdtv kabel og fjernbetjeningen i en begrænset periode, disse ting er IKKE med i den skrabede version, men kan også købes løst ved siden af.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Mr. White » 17. aug 2005 15:31

Det vil sige det er billigere at købe luxus end at købe dem løst?
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Indlægaf Novotex » 17. aug 2005 15:33

Mr. White skrev:Det vil sige det er billigere at købe luxus end at købe dem løst?

Ja
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Mr. White » 17. aug 2005 15:34

okay, måske skulle man overveje det. ;)
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Indlægaf Rechain » 17. aug 2005 15:36

Det er virkelig skod det her :(

4-5000kr for en god Xbox360 pakke...
DE HAR SKU IK LÆRT EN SKID OM PRIS I EUROPA, som Robbie Bach (hva han nu hedder) blev interviewet om hos en side...

Er virkelig sur på microsoft nu, ska stadig have konsollen.
Men de er jo splitterravne sindsyge... ØV!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf il gigolo » 17. aug 2005 15:37

jeg synes at det er galt... hvis man køber basis følger hverken harddisk eller trådløs controller med... alt det de har lovet er ikke i basispakken... fandme fesent... det tvinger jo folk til enten at købe enten luksus pakken, en løs harddisk eller et memorycard...

jeg skuffet over microsoft...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Buktu » 17. aug 2005 15:40

Well hang on for a second, hvis du tager de 4-5000 fra nyheden her på siden, så har jeg vidst ikke skrevet noget der er helt korrekt.. =)

Premium edition vil koste 400€ i EU. Xbox kostede 479€ i EU ved launch. Betydelig forskel, som virkelig påvirker den danske pris... Det var jeg ikke lige klar over før..:)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Mr. White » 17. aug 2005 15:40

Samme her, og de havde jo også skrevet et eller andet sted at der ville følge trådløs med ikk'?.. :S
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Indlægaf Buktu » 17. aug 2005 15:43

Jeg er nu mest skuffet over at HDD ikke er standard.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Novotex » 17. aug 2005 15:43

Buktu skrev:Well hang on for a second, hvis du tager de 4-5000 fra nyheden her på siden, så har jeg vidst ikke skrevet noget der er helt korrekt.. =)

Premium edition vil koste 400€ i EU. Xbox kostede 479€ i EU ved launch. Betydelig forskel, som virkelig påvirker den danske pris... Det var jeg ikke lige klar over før..:)
Hehe Buktu, sad også lige og lurede på hvordan du fik det til 4-5000 kr :shock:

Og skulle de lægge så meget til den danske pris, henter jeg sgu min i tyskland.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf il gigolo » 17. aug 2005 15:48

poster lige hvad de har på gamereactor:

"Maskinen vil koste 2.399 og for den pris får du den såkaldte Xbox 360 Core System-pakke, der udover selve maskinen også indeholder det mest nødvendige udstyr. Der findes også en udvidet pakke kaldet Xbox 360 til 3.199. Denne indeholder ud over konsollen en lang række ekstraudstyr, der sikrer at du fra starten kan tage fordel af alle maskinens facetter.

Pressemeddelelsen som Microsoft netop har sendt ud bekræfter også endnu engang, at maskinen lanceres i både USA, Europa og Japan i år - noget som visse spiljournalister var begyndt at tvivle på.

Robbie Bach sagde følgende ved annonceringen:

"Det er svært at overvurdere underholdningsværdien af Xbox 360. Konsollens grafiske og lydmæssige potentiale er ganske enkelt ærefrygtindgydende - også når man spiller over nettet. Desuden har den rigelig kapacitet til at fungere som et komplet underholdningscenter, der afspiller cd, dvd, mp3, wma og håndterer digitalt indhold fra en lang række enheder, blandt andet digitale musikafspillere og digitale kameraer."

Nedenfor er de to pakker med separat forklaring af indholdet:

Xbox 360-pakken:

· Xbox 360 konsol - selve maskinen
· Xbox 360 Hard Drive - den udskiftelige 20 GB store harddisk gemmer spilindstillinger, musik, downloadede spildemoer m.m.
· Xbox 360 Wireless Controller - med denne trådløse controller afbrydes et spil aldrig mere, fordi hunden falder over ledningen (eller gnaver den over!) Har op til ti meters rækkevidde og 30 timers uafbrudt spilletid på to AA-batterier.
· Xbox 360 Faceplate - det udskiftelige frontpanel leveres som udgangspunkt i hvidt, men man kan anskaffe paneler, der passer bedre til omgivelser og personlig stil.
· Xbox 360 Headset - giver optimal mulighed for at koordinere offensiven på Xbox Live - og gør det let at verbal-spanke med- eller modspillere undervejs (de har sikkert fortjent det!)
· Xbox 360 Component HD-AV Cable - sikrer konsollen bedste lyd- og videoforbindelse.
· Xbox Live Silver membership - adgang til udvalgte Xbox Live-funktioner, bl.a. online-chat, send og modtag tale- og tekstbeskeder, adgang til nyt indhold via Xbox Live Marketplace samt spil via Xbox Live Arcade.
· Media Remote - som introduktionstilbud vil man - i en begrænset periode - kunne erhverve Xbox 360-pakken inklusive denne fjernbetjening, der gør det bekvemt at afspille dvd, film og musik via Xbox 360-konsollen. Med fjernbetjeningen kan man desuden betjene Windows XP Media Center Edition 2005-baserede computere.

Xbox 360 Core System-pakken:

· Xbox 360 konsol
· Xbox 360 Controller - denne ledningsbaserede controller har et forbedret, ergonomisk design og tre meter kabel, så man kan game weekenden igennem uden at skulle rejse sig unødigt fra sofaen.
· Xbox 360 Faceplate
· Xbox 360 Standard AV Cable

Der vil også være en del ekstra udstyr til maskinen allerede fra første dag. Dette inkluderer:

· Ekstra faceplates (frontpaneler), DKK 199,-
· Xbox 360 Controller (med ledning), DKK 299,-
· Component HD AV Cable, DKK 249,-
· Xbox 360 Hard Drive (20 GB), DKK 799,-
· Xbox 360 Memory Unit (64 MB), DKK 299,-. Let at transportere, gør det let at gemme spilindstillinger og avancement.
· Xbox Xbox 360 Wireless Controller, DKK 399,-
· Xbox 360 Play & Charge Kit, DKK 199,-. Ved hjælp af dette sæt kan man oplade en controller med genopladeligt batteri, mens man spiller videre.
· Xbox 360 rechargeable battery pack, DKK 149,-. Genopladelig batteripakke til Wireless Controller giver op til 25 timers spilletid på én opladning.
· Xbox 360 Wireless Networking Adapter, DKK 649,-. Forbinder trådløst en Xbox 360 konsol til en Windows XP Media Center Edition 2005-baseret pc, hvorfra man kan afspille video og musik m.m.
· Xbox 360 Headset, DKK 199,-
· Xbox 360 Universal Media Remote, DKK 249,-. Gør det let at betjene en Windows XP Media Center Edition 2005-baseret pc via en Xbox 360-konsol.
· Xbox 360 SCART AV Cable, DKK 249,-
· Xbox 360 VGA HD AV Cable, DKK 249,-"

Basispakken:
Billede

"Luksus"-pakken... altså alt det de lovede vi ville få, som vi nu skal betale ekstra for... :
Billede

Kilde: Gamereactor.net
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster