Xboxlife forum

Alle gode gange...

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Xbox360 på GDC 2005?

Afstemning sluttede 11. mar 2005 17:19

Ja
8
44%
Nej
10
56%
 
Afgivne stemmer : 18

Alle gode gange...

Indlægaf GrillBillerDK » 8. mar 2005 17:19

Så er der ca 24 timer til vi bliver kloger.. (plus minus diverse tidszoner)

Vil Microsoft endelig vise os den næste xbox?

For i morgen kl 10:30 til 11:30 vil J Allard fortælle om Microsoft bud på fremtiden.
Man skal ikke være særlig uviden for at komme med diverse konspirations terorier når men læser mellem linjerne:

The expectations of gamers for next generation are unbounded. A high definition, customized, always-connected experience is a tall order for any game team. How do you capitalize on the trends that will drive the success of next generation titles? How will software, services, and powerful hardware enable these experiences? Software remains the skeleton key to unlock the potential of next generation hardware. Online has emerged as the new medium for interactive entertainment. It changes the way we think about the creation, distribution, and consumption of gaming experiences and presents new opportunities to evolve the craft of making games even further. Pushing our craft forward means more than load times, fill rate, and frame rate. It means taking advantage of new hardware, software and mediums not only to revolutionize the game experience, but the process of making the game itself. Our industry has an unprecedented opportunity to take the leadership position in entertainment, but to get there we need to answer the question how do we make better games faster?


http://www.cmpevents.com/GD05/a.asp?opt ... &id=379434
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf GrillBillerDK » 9. mar 2005 22:15

Okay.. Jeg tog fejl..

J Allard har afsløret den næste Xbox...
(dog uden billede) men med en masse Spec og funktioner:

http://www.majornelson.com/wp/?p=199

der bliver vist en demo af xenon interface på forza motorsports både med Custom soundtrack og frindlist osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv..
Tro mig.. af det man kan høre.. så kommer Xbox360 til at koste en bondegård.. men nnøøj det bliver alle pengene værd.. hehe

nu kan jeg bare ikke vente på TV billeder...
så vi kan få opklaret en ny konspirations terori.. da det er Forza motorsport som de har brugt til at vise den nye brugerflade i xenon...

Kommer Xbox360 lang tid før end hvad vi troede?
eller
Bliver den bagudkompatibel? siden at de brugte Forza motorsport?
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Stoffer » 10. mar 2005 14:55

... eller kommer forza først til xbox 2? :P
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf GrillBillerDK » 10. mar 2005 15:01

hehe.. nej.. for det er jo allerede annonceret til Xbox. (ONE).

men der er jo også muligheden for at det også er lavet til Xbox360/xenon ?


Efter at havde studeret "Gamer Cards"... så gad jeg godt at vide hvad PS3 online kan overraske os med...
for det er da genialt..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Anastacio » 10. mar 2005 15:47

Jeg er mere imponeret over GamerCred, men GamerCard og Download markedet er dejlige tiltag.

Dog mener jeg ikke Xbox2 interfacet blev kørt på Xbox2, men på PC, hvilket gør at Forza kan afspilles på Xbox2 interfacet. :?

Jeg tror egentlig på en amerikansk, japansk og måske europæisk release i år.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf GrillBillerDK » 10. mar 2005 15:52

i lydklippet fra GDC siger J Allard på et tidspunkt at "Resten af afsløringen vil komme på E3 i år..."
men jo.. jeg tror også på en udgivelse i starten af Q3 eller midt i...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Mr Alean Smith » 10. mar 2005 19:43

http://money.cnn.com/2005/01/06/comment ... mn_gaming/ Har ikke fået læst det igemmen.. Håber det er godt :P

http://cookedgamers.net/node/531 Ved det billede har været vist før.. Men personen har gjort sig umage, dog lavet en fejl.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Buktu » 11. mar 2005 22:54

Forza en ment som en Franchise, ala GT serien :) Så et Forza2 er så godt som officielt til Xbox2...
Tror bare de bruger Forza som eksempel, da det er en titel der MEGET gerne vil fortælle folk om :) De ås jo gerne at de havde en serie der kan konkurrere med Gran Turismo.

Xbox Live bliver bare endnu mere genialt next gen.. :) Sony skal virkelig have hænderne op af lommerne for at følg med på den front! Er ret overbevist om at Xbox2 får en fordel med bedre online service. Men i den sidste ende kommer det hele vel an på prisen.. Som forhåbentlig ikke blive rhøjere end den nuværende på Live! Meget gerne lavere. Nintendos ser i hvert fald u til at blive gratis, og mit gæt er at Sonys også bliver det. Selvom jeg selvfølgelig ikke kan sige om de er villige til at miste penge på at holde en online service kørende.

Om den bliver bagudkompatibel.. Når de siger at de er "Working on it" så tror jeg på dem.
Rygterne går på at de sagtens kunne lave en emulator der kunne emulere et nVidia kort med Xbox2'ens overlegne hardware. MEN, og der er et meget stort men.. Så skal de have licens fra nVidia, og der går rygterne på at nVidia vil have lige så mange penge per bagudkompatibel XBox2, som de får for hver nVidia chip i Xbox1... Så det svarer altså til at de prismæssigt lige så godt kunne implementere et Xbox1 nVidia kort i Xbox2! Hvilket virkelig er et rap over fingrene rent økonomisk.
De skulle så arbejde på andre (billigere) løsninger, men det skulle ikke gå så godt, og hurtigt, som de havde regnet med.

Men omkring prisen på Xbox2, så tror jeg ikke prisen bliver højere end Xbox1 ved dens launch. Måske lidt, men ikke utroligt meget. Det er ikek fordi den kommer til at ligge i 5-6-7000 kroner.. =) 4000 kunne godt være realistisk... Man regner i hvert fald en konsol launchpris som værende omkring 300-350 dollars. Historien viser at konsoller der er dyrere sælger meget dårligt...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Antique DK » 12. mar 2005 01:23

:-#
Senest rettet af Antique DK 21. mar 2005 17:03, rettet i alt 1 gang.
Antique DK
Niveau 4
 
Indlæg: 364

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 12. mar 2005 14:04

Hørt^
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf thewoet » 12. mar 2005 15:05

skal have den selvom den koster 4000 kr, men håber jeg sgu heller ikke den gør.

men vil have den dagen den kommer
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 12. mar 2005 17:09

PS2 kostede 4000 fra starten...
Den solgte helt fint...

Xbox solgte ikke godt med en 4000 kroner pris, men det var udelukkende fordi PS2 var billigere, og at der ikke var særligt mange der havde tiltro til at Xbox ville klare sigf særligt godt.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 12. mar 2005 17:17

Mener nu som Heinrich, at Xboxens store fejl var at den kostede 4000,- og folk generelt ikke gider give 4000,- for en maskine de ikke har meget viden om.

Derfor tror jeg prisen på Xenon bliver omkring 2000,- alt andet over 2300,- ville være katastrofalt - i hvert fald åndsvag pris at forlange mere end 2300,-
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Morten Skou » 12. mar 2005 17:33

Hm Sony har netop sænket prisen på PSP'en til ca 1800 kr :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Buktu » 12. mar 2005 17:34

Her i Danmark tror jeg desværre ikke vi får den til under 3000.

2300 og derunder virker urealistisk hvis du spørger mig..
Men ville da ikke have noget imod det.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 36 gæster