Xboxlife forum

Need For Speed Underground 2

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Need For Speed Underground 2

Indlægaf Zikor4 » 22. okt 2004 21:59

Jeg syntes ikke XboxLife har dækket det her spil særlig meget, hvis de overhovedet har, så tænkte jeg lige ville skrive en lille "nyhed" om det. Syntes det er syndt man har forsømt dette spil, da der virkelig ser ud til at have potientale.

Spillet udkommer nu officielt den 16. november 2004 til alle platforme, i følge den 2. nyeste trailer på deres hjemmeside.

Trailerne kan ses her.

Personligt syntes jeg spillet ser rigtig fedt ud, og var stor tilhænger af 1'eren, bare argeligt at det muligvis drukner i mængden af ny producerede spil. Halo 2, Half Life 2, GTA: San Andreas osv. osv. der er jo rigtig mange nye titler i år, men syntes bestemt at NFSU2 er værd at kigge nærmere på.

Tjek trailerne ud!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf thewoet » 22. okt 2004 22:04

NFSU2 vil jeg mene er lige så stor en titel som de andre spil, tror bare man forbinder det mere med playstation 2.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Zikor4 » 22. okt 2004 22:13

Sludder og vrøvl, det har klart overlegen grafik på en Xbox end PS2, har prøvet det på PS2, og det er grimt i forhold til!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Sp4 » 22. okt 2004 23:22

Og? Derfor kan flere folk da godt ha' købt det til PS2 end Xbox! :roll:
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Zelion » 23. okt 2004 10:14

Hvorfor dog det, er det ikke bedre til xbox?
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Stoffer » 23. okt 2004 10:22

Grafikken er i hvert fald bedre
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Zelion » 23. okt 2004 10:34

ja, i xbox er grafikken meget bedre synes jeg. :)
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Teluc » 23. okt 2004 14:33

Hvis i snakker om grafik og street race.. så er i helt forkert på den, hvis i mener at NFSII er fedest... vent til Juiced kommer.. det kommer til at owne...

Fx så får blierne ikke engang buler eller ridser hvis man crasher... det er da "Amiga" grafik agtigt!
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Cowrider » 23. okt 2004 14:59

jeg har en ven som både har en ps2 og en xbox og han synes helt klart need for speed underground ( nr 1 ) er 100000000% bedre til xbox
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Zikor4 » 23. okt 2004 15:59

Teluc skrev:Hvis i snakker om grafik og street race.. så er i helt forkert på den, hvis i mener at NFSII er fedest... vent til Juiced kommer.. det kommer til at owne...

Fx så får blierne ikke engang buler eller ridser hvis man crasher... det er da "Amiga" grafik agtigt!


Kan så fortælle dig at Juiced bliver meget hurtigt kedligt, da man starter med alle styling tingene, og du kan egentlig ikke unlocke noget andet end nye biler og tracks. Så deres måde at indele de tunede biler på er total latterlig, men det finder du nok ud af. Styringen i Juiced er tilgengæld så fed nok, og det er også realistiske flotte skader der kommer på bilerne. Grafikken er også flot nok. Men spillet mangler bare lidt for at kunne følge med Underground syntes jeg. Det med skade kan også være et minus, for så kører man aldrig 100% stærkt, da man gerne lige vil være lidt forsigtig for ikke at smadre sin bil.

Der er lidt skade i Underground, men det er mere minimalt, som hvis du bliver kørt op i bagfra, kan din bagklap stå og hoppe lidt osv. det er mere mindre skader, istedet for i Juiced, hvor du kan smadre din bil rimelig meget.

Hvor ved jeg det fra?

En ven har downloadet det, og vi har siddet og spillet det i snart 1 månede nu, det udkom for lang tid siden, til download altså.

EDIT: Syntes at Underground vinder over Juiced fordi Underground har kælet mere for detaljerne, grafik, lyd, styling osv. Bilerne i Juiced lyder som en gammel traktor der kører rundt, og selvom du smækker den vildste turbo i, skifter bilen ikke på nogen måde lyd.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 1. nov 2004 14:48

Der er udkommet en demo af 2'eren på PC, den er bestemt værd at kigge på!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Cazimo » 1. nov 2004 21:25

Fedt \:D/
Jeg nakker dig bare i cs :P Muahaaha
Cazimo
Niveau 2
 
Indlæg: 119



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster