Xboxlife forum

Ang. nyheden på forsiden om ny Halo 2 trailer

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Ang. nyheden på forsiden om ny Halo 2 trailer

Indlægaf Zikor4 » 20. okt 2004 19:41

Okay, jeg ved godt i har fjernet nyheden nu, på en måde tak for det.

Grunden til jeg brokkede mig lidt var.

1) I brugte et spoiler billede, som nyhedens billede (folk der kommer her, men som stadig ønsker at bevare Halo 2 overaskelses momentet, ville blive spoilet bare ved at se det billede)

2) I gav links til en "ulovlig" Halo 2 trailer (der har kørt en stor debat omkring Halo 2 leak her på forumet...)

Jeg er sådan set fløjtende ligeglad med om i linker til den "ulovlige" trailer, for mig gør det ikke noget, skal alligevel ikke se den, og blander mig ikke i XboxLife.dk etik og politik :lol:

Det eneste jeg fremover vil bede om, er at i ikke bruger et spoiler billede som nyhed næste gang der kommer noget interessant, istedet kunne i bruge et Halo 2 logo eller noget :roll:

Det er meget godt i skriver ::spoiler!!:: det skal i have tak for, men det med billedet er lidt sløset. Hvis i ikke vil gøre det, så bliver jeg nød til at holde mig væk indtil 11. november :P
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Fnord » 20. okt 2004 19:59

<-- Hvad Zikor4 skrev
Fnord
 


Indlægaf Lanto Calrisian » 20. okt 2004 19:59

Jeg må indrømme at jeg nåde at downloade den og den sparker helt vildt røv.

Er imponerede over at du kan modstå.

Bortset for det, er jeg af princip osse imod den, da den er uofficiel ligeså den franske version af Halo 2.

Men har endlig ikke fortrudt at jeg har set den. :)
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Stoffer » 20. okt 2004 20:02

jeg kunne oss modstå fristelsen.. i must be a hero!!!
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Zikor4 » 20. okt 2004 20:06

Syntes det er flot at XboxLife.dk går ind og fjerner den igen, skal de sku have et klap for, andre hjemmesider ville have skrevet "yeah right, **** da dig" :)
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 20. okt 2004 20:20

I starten havde vi intet spoilerbillede på forsiden og der vi havde spoilerbilledet på forsiden ville vi ændre forsidebilledet igen, men desværre er der en fejl i systemmet, som højst sandsynligt bliver rettet inden denne uge er omme.

Efter vi fandt ud af, at traileren var 100% leaked og ulovlig valgte vi naturligvis at tage den ned eftersom det er stof Bungie ønsker fans ikke skal se.

Vi respekterer deres arbejde så vi tog den ned.

Med Venlig Hilsen
Xboxlife.dk redaktionen :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mr Alean Smith » 20. okt 2004 20:20

Jeg er lidt ligeglad.. Jeg fik set noget af det bedste Halo2 der er ude til dato så er jeg tilfreds..

Men der er en ting der undre mig.. HVIS det var en der har optaget sin skærm hvordan kan han så spille Live?
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Anastacio » 20. okt 2004 20:28

Det var ikke ham der spillede, det er en demo video der kommer frem i Halo2 når man lader spillet stå i nogle minutter.

Akkurat som i alle andre spil. :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mr Alean Smith » 20. okt 2004 20:30

Okay.. Det skal da siges at det godt kunne være ham.. Men så forstår jeg bedere :P
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Basse DK » 20. okt 2004 21:13

...en lille fejl fra Xboxlife.dk `s side. Dette burde aldrig være sket.

Men STOR ros til sidens redaktion for at pille nyheden ned igen. Tak for det, godt gået.

Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Slane » 21. okt 2004 09:19

Ros eller ej, for at tage den ned, - Det er vel ulovligt at linke til den?
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 21. okt 2004 13:29

Slane, ved ikke hvorvidt det er ulovligt, det er ihvertfald bare ikke smart, for så beder man lidt om at få Microsoft på nakken, og det ville ikke være sjovt, men lad os nu lade det ligge..
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 21. okt 2004 14:43

Synes helst vi skal glemme alt om sagen og se at komme videre.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster