Xboxlife forum

Nye Xbox Live headsets

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Indlægaf Playkid » 21. sep 2004 10:48

Jeg har forresten hørt rygter om at det kun er selve headsettet, uden adapteren (den som sættes i joypadded).
Så man skal altså åbenbart købe 1 Halo 2 headset, + et nyt headset med adapter, hvis man altså planlægger at have flere end 1 funktionelt headset.

Jeg vil vende tilbage med svar på rygterne senere.
Playkid
 


Indlægaf Cowrider » 21. sep 2004 11:06

jeg tror jeg skal have alle 3 slags halo 2 heaadset :P
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Saxe » 21. sep 2004 13:23

PS2 playkid skrev:Jeg har forresten hørt rygter om at det kun er selve headsettet, uden adapteren (den som sættes i joypadded).
Så man skal altså åbenbart købe 1 Halo 2 headset, + et nyt headset med adapter, hvis man altså planlægger at have flere end 1 funktionelt headset.

Jeg vil vende tilbage med svar på rygterne senere.


... Brb mens jeg går ud og dræber Bill Gates. Ej mand, det håber jeg seriøst kun er et rygte.
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Kaninus » 21. sep 2004 13:27

Det er vel ikke et kæmpe problem.
De fleste af os bruger jo ikke 2 headset på en gang. Men hvis det er rigtigt så syns jeg at prisen er for høj. 300 kr for et halvt headset.
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Saxe » 21. sep 2004 13:31

Nej men problemet er at jeg ikke har et headset i forvejen, fordi jeg venter på det Halo 2 dér. Men nu skal jeg ud og købe et alligevel? :(
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Kaninus » 21. sep 2004 15:13

Ja ok. Der kan jeg godt se at det bliver et problem... Er du ikke på live? Hvordan kan man leve uden et headset???
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Novotex » 21. sep 2004 16:03

PS2 playkid skrev:Jeg har forresten hørt rygter om at det kun er selve headsettet, uden adapteren (den som sættes i joypadded).
Så man skal altså åbenbart købe 1 Halo 2 headset, + et nyt headset med adapter, hvis man altså planlægger at have flere end 1 funktionelt headset.

Jeg vil vende tilbage med svar på rygterne senere.


Det er skam ikke kun et rygte, har måske ikke været meldt klart ud fra starten, men de nye headsets kommer ikke sammen med en communicator, den skal man have i forvejen.

http://www.plantronics.com/north_americ ... 0819.jhtml

udklip: The X10 and X20 are for use with the Xbox Communicator™ but are sold separately, making it easy for current Xbox Live users to customize their console set-up with their choice of headset.

Det gælder også for Halo2 headsettet.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf PsykopatGamer » 21. sep 2004 17:10

HVAD!!!!!! det må være en joke, ellers kan/må de ikk koste så meget!!!

Ikk smart, synes jeg!
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Blaine » 6. nov 2004 13:24

Så kan man bestille Halo 2 headset hos Gameplay. Med porto kommer det ca. op på en pris af 460kr. Virker lidt dyrt...

Halo 2 Headset
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf FAETTER BR DK » 6. nov 2004 13:32

Jeg tror jeg bestiller halo 2 \:D/ . for mit gamle er ikke så godt :( , og det halo 2 headset er da baare for cool!! 8)
XBOXLIFE STYRER FOR VILDT :D!!!!!!!!!!
FAETTER BR DK
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster