Xboxlife forum

S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri fragt

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri fragt

Indlægaf Jakobsen » 6. sep 2015 18:35

Hej Xboxlife,

Jeg får simpelthen ikke brugt følgende spil, så derfor syntes jeg andre skulle have glæde af dem. De har enten siddet i maskinen eller i kassen, så der er ingen ridser på dem. Ikke ryger hjem.

Det drejer sig om:

    The Witcher 3
    GTA V
    Dragon Age Inquisition
    Halo MCC

Hvis det har interesse, så kunne jeg overveje at sælge mit Xbox One med TV tuner sammen med spillene. Hertil hører Assassins Creed Black Flag & FIFA15 sig som digitale spil. Da jeg opsatte Xbox One'en, lavede jeg en ny email adresse. Køber vil naturligvis få ene adgang til denne emailadresse så følgende Xbox One digitale spil vil være tilgængelige. Jeg kan ærlig talt ikke lige huske hvad der kommer fra Xbox Live GMG eller EA Access så tænker jeg hellere må lave en liste. Der er kvittering på Xbox'en et eller andet sted mener jeg. Der er ca. 6-7 måneders Gold tilbage på profilen.

Jeg betaler for fragten direkte til dig, med mindre du ønsker at afhente i Haderslev.

    Airmech Arena
    Battlefield 4
    How to survive
    Massive Chalice
    Metal Gear Solid: Ground Zeroes
    Peggle2
    PVZ: Garden warfare
    Rayman Legends
    Titanfall
    IDARB
    Castlestorm
    Child of Light
    D4 Dark dreams dont die.
    Forza Horizon 2 Fast and Furious
    Killer Instinct
    Pool Nation FX
    Volgarr Viking
    Worms.

Billede
Billeder af Xbox One'en kan uploades hvis det ønskes.

Byd :-)
Jakobsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf silentdk » 6. sep 2015 19:23

250 kr inkl fragt for GTA V.
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf Jakobsen » 7. sep 2015 14:26

silentdk -> Jeg vil gerne op på de 299. Jeg kan se spillet holder prisen rigtig fint via Pricerunner, så syntes selv det er en fair pris når jeg tager mig af fragten :-)
Jakobsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf silentdk » 7. sep 2015 16:15

Og hvis jeg henter i Haderslev? Sender du med track & trace for 299, og den er i mint condition?
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf TU I Raven » 7. sep 2015 21:27

Hvor meget for halo??
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616

Handelskarakterer:
40
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf Jakobsen » 8. sep 2015 07:46

silentdk skrev:Og hvis jeg henter i Haderslev? Sender du med track & trace for 299, og den er i mint condition?


Hvis du henter i Haderslev kan du få det til 259 eller 399 hvis du snupper Dragon Age med :-)
Jeg har næsten ikke spillet det, og det har bare stået i skabet ellers. Så jo, det er i mint condition. Jeg kan sende flere billeder af det hvis det ønskes.
Senest rettet af Jakobsen 8. sep 2015 07:53, rettet i alt 1 gang.
Jakobsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf Jakobsen » 8. sep 2015 07:47

TU I Raven skrev:Hvor meget for halo??


Jeg tror umiddelbart det er solgt, men jeg vender lige tilbage :-)
Jakobsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf silentdk » 8. sep 2015 08:45

Jakobsen skrev:
silentdk skrev:Og hvis jeg henter i Haderslev? Sender du med track & trace for 299, og den er i mint condition?


Hvis du henter i Haderslev kan du få det til 259 eller 399 hvis du snupper Dragon Age med :-)
Jeg har næsten ikke spillet det, og det har bare stået i skabet ellers. Så jo, det er i mint condition. Jeg kan sende flere billeder af det hvis det ønskes.


Hvis du kan sende GTA V med Track & Trace og sende billeder af det og spillet så har vi en deal til 299. Send mig en PB med hvor det skal overføres til med MobilePay.
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf Jakobsen » 9. sep 2015 08:53

silentdk skrev:
Jakobsen skrev:
silentdk skrev:Og hvis jeg henter i Haderslev? Sender du med track & trace for 299, og den er i mint condition?


Hvis du henter i Haderslev kan du få det til 259 eller 399 hvis du snupper Dragon Age med :-)
Jeg har næsten ikke spillet det, og det har bare stået i skabet ellers. Så jo, det er i mint condition. Jeg kan sende flere billeder af det hvis det ønskes.


Hvis du kan sende GTA V med Track & Trace og sende billeder af det og spillet så har vi en deal til 299. Send mig en PB med hvor det skal overføres til med MobilePay.


Hej Silent :-)

Det koster 80 kroner at sende med Track & Trace - så er der altså ikke meget tilbage for mig. Jeg vil gerne sælge det til 299 og sende billeder af det - men det bliver altså ikke med T&T når jeg også skal købe noget forsvarligt at sende det i.
Jakobsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf BuBubbi » 11. sep 2015 15:28

Jakobsen skrev:Hej Silent :-)

Det koster 80 kroner at sende med Track & Trace - så er der altså ikke meget tilbage for mig. Jeg vil gerne sælge det til 299 og sende billeder af det - men det bliver altså ikke med T&T når jeg også skal købe noget forsvarligt at sende det i.

Hey, lige et lille hint.
Hvis du opretter dig på http://www.guloggratis.dk/gporto kan du udfylde og sende pakker med Post Danmark rigtig billigt.
Det kræver du selv kan printe postlablen.
(Kan være på alm papir, som du så taper på pakken, det gør jeg i hvert fald.)

Så kan man sende uden omdeling til nærmeste posthus for 39,- og med omdeling for 58,- så længe det er under 1 kg.
Det har jeg brugt mange gange, da det simplethen er for dyrt at sende en pakke fra posthuset.
Med Gporto eller hvad pokker det hedder printer du selv, og smider bare pakken i post-buret på nærmeste posthus.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

Handelskarakterer:
480
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf Jakobsen » 14. sep 2015 08:09

BuBubbi skrev:
Jakobsen skrev:Hej Silent :-)

Det koster 80 kroner at sende med Track & Trace - så er der altså ikke meget tilbage for mig. Jeg vil gerne sælge det til 299 og sende billeder af det - men det bliver altså ikke med T&T når jeg også skal købe noget forsvarligt at sende det i.

Hey, lige et lille hint.
Hvis du opretter dig på http://www.guloggratis.dk/gporto kan du udfylde og sende pakker med Post Danmark rigtig billigt.
Det kræver du selv kan printe postlablen.
(Kan være på alm papir, som du så taper på pakken, det gør jeg i hvert fald.)

Så kan man sende uden omdeling til nærmeste posthus for 39,- og med omdeling for 58,- så længe det er under 1 kg.
Det har jeg brugt mange gange, da det simplethen er for dyrt at sende en pakke fra posthuset.
Med Gporto eller hvad pokker det hedder printer du selv, og smider bare pakken i post-buret på nærmeste posthus.


Tak Bubbi - det er fandme fint da :-D
Jakobsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: S: The Witcher 3, GTA V, DA Inquisition, Halo MCC -Fri f

Indlægaf Ronny73 » 14. sep 2015 09:37

fik du solgt halo ? hvad skal du have for det hvis ikke EDIT nvm har købt nu
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg

Handelskarakterer:
80
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster