Xboxlife forum

(AUKTION GENÅBNET) S: Fem x HD-DVDs i emballage!

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

Indlægaf dakidski » 7. jan 2008 22:31

Højeste bud vinder altid, længere er den ikke børn...
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685

Handelskarakterer:
300
Skriv handelskommentar

Indlægaf WaspunK » 7. jan 2008 23:20

dakidski lol du gamle....
Billede
WaspunK
Niveau 4
 
Indlæg: 391

Handelskarakterer:
101
Skriv handelskommentar

Indlægaf Distorted Art » 8. jan 2008 00:29

Kunne man være lidt fræk og byde 650 kr.? =)
Distorted Art
Niveau 2
 
Indlæg: 103

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Indlægaf gobb » 8. jan 2008 00:30

Nu var jeg for hurtig på aftrækkeren gange to, hehe .. Det har da ellers givet god markedsdebat.

Personligt er jeg enig med dem, som tillader albuerum til mindre fejltagelser med henblik på det argument, at sælgerne herinde netop ikke er enterpriser. Dvs. jeg har hverken en marketing afdeling eller en sales afdeling eller en advokat, som kan forhindre den slags fejl i min reklameføring.

Men .... som sagt var jeg for hurtig gange to! Efter at konkret have tilbudt dem til Stronghold, har jeg ligesom passeret point of no return, og jeg synes det ville være unfair at genstarte auktionen, så de er hans indtil videre.

Ærlig talt, troede jeg ikke der ville være bid på overhovedet ... kunne være jeg skulle have foretaget lidt mere research eller blot kigget emnerne i salgsforummet igennem (kan være doven med den slags aktiviteter). Jeg var helt overbevist om, at med Warners pro-BD beslutning var HD-DVD helt død (derfor jeg ikke vil have dem alligevel). Men jeg tog fejl, og var hurtig med at ville af med dem - for hurtig. Men sådan er det, man lever med sine fejl.

Fortsæt endelig debatten! :D
gobb
Niveau 0
 
Indlæg: 29

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf WaspunK » 8. jan 2008 00:51

Det var ikke for at lave en kæmpe debat jeg skrev idag jeg mente bare at hvis det var en fast pris så var det lidt surt for første byder. Så hvis du ville ha lavet en HBO kan vi jo alle lave en fejl... Du skal sku ikke tabe penge pga min post...
Billede
WaspunK
Niveau 4
 
Indlæg: 391

Handelskarakterer:
101
Skriv handelskommentar

Indlægaf Panacea73 » 8. jan 2008 09:27

Du skal nu heller ikke skræmmes væk fra dette site grundet en fejltagelse. Vi lære af vores fejl, og nu ved du besked til næste gang, at der bør stå hbo (højeste bud over)
Du har forklaret dig på ærlig vis, og alle bør være enige i at tråden her køre vidre til rette bud er nået ift. hvad du forventer for dine HD titler.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963

Handelskarakterer:
7410
Skriv handelskommentar

Indlægaf Anonymous22 » 8. jan 2008 11:54

Jeg synes ærligt talt også at du bare skal ændre tråden til HBO og så få det du kan for dem;) Jeg siger farvel til et godt tilbud men det er vel mest retfærdigt for dig.
Anonymous22
 

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Indlægaf DePeCHe DK » 8. jan 2008 12:04

Stronghold skrev:Jeg synes ærligt talt også at du bare skal ændre tråden til HBO og så få det du kan for dem;) Jeg siger farvel til et godt tilbud men det er vel mest retfærdigt for dig.


RESPEKT :D.

Dig kan man godt have på sin venneliste.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev

Handelskarakterer:
130
Skriv handelskommentar

Indlægaf Dr_Gonzo » 8. jan 2008 13:01

Stronghold skrev:Jeg synes ærligt talt også at du bare skal ændre tråden til HBO og så få det du kan for dem;) Jeg siger farvel til et godt tilbud men det er vel mest retfærdigt for dig.


Sådan Strongehold, det er da den helt rigtige og mest fair holdning - thumbs op til dig :D
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047

Handelskarakterer:
290
Skriv handelskommentar

Indlægaf gobb » 10. jan 2008 23:36

Stort af dig, Stronghold! Jeg vil så starte auktionen.

info:

Jeg er hjemme den 16., kan højst sandsynligt sende/mødes (i København og omegn) den 17.

Glemte at nævne det tidligere, men for god ordens skyld (og for at undgå misforståelser) er de købt i USA. Jeg nævnte det ikke tidligere, da HD-DVD jo er kodefri, ikke sandt?

Som sagt, alle fem titler i ubrudt emballage: Blue Planet, Training Day, Big Lebowski, Full Metal Jacket og Blade Runner (5 disc complete collector's edition).

Hvis de skal sendes, betaler køber for fragt. Kontant, bankoverførelse kun.

Igen, tak til Stronghold - god forretningsånd. Let the bidding begin; vi starter på 500 kr. så, hvis ingen byder over dette, vil jeg kontakte Stronghold.

....
gobb
Niveau 0
 
Indlæg: 29

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Indlægaf Panacea73 » 10. jan 2008 23:41

550,- pp
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963

Handelskarakterer:
7410
Skriv handelskommentar

Indlægaf Jakabov » 11. jan 2008 07:57

Så starter jeg samme sted som sidst. 600 + porto.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov

Handelskarakterer:
1770
Skriv handelskommentar

Indlægaf JazzAss » 11. jan 2008 09:24

625,-, og så henter jeg selv...
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København

Handelskarakterer:
460
Skriv handelskommentar

Indlægaf Sarbaek » 11. jan 2008 13:22

650 + porto
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624

Handelskarakterer:
280
Skriv handelskommentar

Indlægaf JazzAss » 11. jan 2008 13:29

650,- og jeg henter selv :)
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København

Handelskarakterer:
460
Skriv handelskommentar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster