Xboxlife forum

GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Alt som er klan relateret

Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf Anonymous22 » 10. jan 2013 11:34

...
Senest rettet af Anonymous22 14. jan 2013 08:54, rettet i alt 1 gang.
Anonymous22
 


Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf I.C.Weiner » 10. jan 2013 13:28

Det er jeg ked af - og du har da nok ret i at det må være en fejl - jeg kan sagtens snakke med Mr. Elmwood og få det rettet - vil stadig meget gerne have dig med
I.C.Weiner
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf MrElmWooD » 11. jan 2013 05:22

1. Jeg har ikke hørt noget fra nogen om du vil blive i GU på den Socialt del eller noget.
2. Du Skriver : Det tyder på at Ghost Unit har besvær med at få fodfæste, og med alle de problemer
Mit Svar: Nej vi har ikke Problemer i GU , Vi har bare ikke folk nok I Halo 4 Team til at spille Kampe I BO2 er vi mange nu. Så jeg ved ikke helt hvad du taler om. Hvis du vil ind igen så join os igen og det så kommer du da med igen.
MrElmWooD
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf Anonymous22 » 11. jan 2013 08:28

...
Senest rettet af Anonymous22 14. jan 2013 08:53, rettet i alt 1 gang.
Anonymous22
 


Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf iPwnd94 » 11. jan 2013 21:50

8 bit, hvad der sker på hjemmesiden har jeg ikke styr på, hvis ElmWood sletter dig derinde så må det være sådan, da han ny styrer det hele. Jeg havde forklaret at du var i den sociale plan, og det er lige der at min opgaver går til, ikke længere, hvad der ellers foregår kan vi snakke om, men jeg som "kun" leder af Halo 4 squad ikke kan styrer. Der er nok sket en misforståelse det er hvad det er, ikke andet.

Angående leder status, er det helt fint du har din mening, men ja M3dk1d er også en god leder, derfor er han også med mig og vi deler de forskellige opgaver, dog vil det ikke kaldes co - leader da vi ikke er nok i squad´et.

Jeg vil gerne være ærlig og sige at her i Jule og nytårs perioden, har jeg ikke været meget på og fraværende, men synes dog stadig at jeg har gjort et godt stykke arbejde. Jeg fik da alle jer samlet, og sættet igang ikke? Men du skal selvfølgelig have lov til at have din mening. Dog synes jeg det er lidt hårdt at udtale dig om at vi har svært ved at få fodfæste osv, da du selv helt ærligt og redeligt meldte dig ud. Håber ikke du fik den opfattelse imens du var medlem - i den seriøse del - at vi havde dårligt fodfæste, ellers synes jeg da at du skulle melde det til mig lige fra starten, da kritik også selvfølgelig er en del af at være leder og ville tage mig af det.

Som jeg sagde før du er meget velkommen til at game med os, dette var bare en misforståelse og vil blive rettet.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf Anonymous22 » 12. jan 2013 10:07

...
Senest rettet af Anonymous22 14. jan 2013 08:54, rettet i alt 1 gang.
Anonymous22
 


Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf carlmlr » 12. jan 2013 11:12

lol
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf iPwnd94 » 12. jan 2013 13:11

8 bit, kan ikke forestå hvorfor du lige pludseligt er drejet 360 grader? Som jeg forstod det, så var du smuttet på grund af familie og nævnte ikke én ting som du siger nu, til nogen af os.
Vi har altid sagt at det blev en multi klan ikke community som UCOS, så ved ikke hvorfor du regnede med det, når det slet ikke har været på tale nogensinde.
Men alt i alt synes jeg ikke denne tråd skal laves om, til kritik og forbedringer, alt det kan du skrive til mig eller m3dk1d, og så tager vi den derfra.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf MrElmWooD » 12. jan 2013 13:36

Vi har på ikke nogen tid skulle være som UCOS NEJ..Du skriver at accept med jeg lukker noget ned ? Ja Vi er 3 som er Leader i klanen Jeg er for alt Og så er der iPwnd94 som er leder af Halo4 og Så har vi AcidNade som er BO2 Co.Leader . hvorfor skal jeg spøger dig om jeg lukker ned for MoH Og BF3 når vi ikke har nogen spiller til dem mere ? Jeg skriver kun for CoD da jeg har mere styr på det, iPwnd84 som skal og kan skrive om Halo4 Hvis han ikke gøre det så Ja ser er det store del CoD på vores hjemme sidde. Og folk lige som dig Gå bga de har skole osv osv. og har ikke tid til at spille... det er ikke noget at gøre med folk gå bga det er en Fuck op klan. Og så det med du skriver at iPwnd ikke er god nok, lad mig lige sige han gør hvad han kan det er sku ikke easy at være leader og prøve at få folk osv. der kan jo også komme noget hvor man ikke kan komme på eller sådan ikke. Du Gik bare ud, du kunne jo bare til vores møder sige du ikke mener han var god nok osv. men du GÅ ud og så skriver du sådan en masse ting . Du skriver det ikke engang til en af os, men så alle kan se det her.
MrElmWooD
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: GhostUnit Halo 4 Squad (Official tråd)

Indlægaf I.C.Weiner » 13. jan 2013 23:06

Denne besked er mest til dem der måtte have fulgt denne tråd - eller tilfældigt falder over den - GhostUnit er nu blevet lukket ned af klan leder Mr.ElmWood.


Vi har dog fået afklaret vores indbyrdes uenigheder :D - så vi starter et Føniks projekt for Halo (4) delen - en dansk Halo klan/community for både folk med et ønske om at spille socialt og/eller på konkurrence plan. Dette bliver en gennemført demokratisk og åben klan - med højt til loftet og mulighed for at diskutere og deltage i alt Halo relateret.

Skriv til mig eller iPwnd94 her eller på Live - og kom til en uforpligtende og hyggelig omgang Halo 4 med ligesinde.

Ps. 8Bitw0LF er med i klanen, som et yderst aktivt medlem, iPwnd94 ligeså - så ja vi har virkelig lagt diskussionen på hylden - og er klar til at bruge alle vores krafter på at lave det bedste mulige community for danske Halo interesserede :)

Pps. vi ønsker Mr.Elmwood og alle andre medlemmer af GhostUnit held og lykke fremover
I.C.Weiner
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster