Xboxlife forum

Filthy Casuals

Alt som er klan relateret

Re: Filthy Casuals

Indlægaf BeatenIndiana » 6. jan 2013 21:36

Jeg efterlyste bare meningen, med at at uploade en video med en håndpistol som drejer rundt.
Det var dig som startede det personlige angreb :)
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Lowlandet » 6. jan 2013 21:39

BeatenIndiana skrev:Jeg efterlyste bare meningen, med at at uploade en video med en håndpistol som drejer rundt.
Det var dig som startede det personlige angreb :)


Ja, fordi du kaldte min video for ren spam, og fordi du ikke kan læse en beskrivelse.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Filthy Casuals

Indlægaf BeatenIndiana » 6. jan 2013 21:41

Du forventer vel ikke, at folk ræser ind på din youtube account, for at læse beskrivelsen til en videoen, når du uploader den her?
Senest rettet af BeatenIndiana 6. jan 2013 21:43, rettet i alt 1 gang.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Lowlandet » 6. jan 2013 21:42

BeatenIndiana skrev:Du forventer vel ikke, at folk ræser ind på din youtube account, for at læse beskrivelsen til en videom, når du uploader den her?


Jo, ihvertfald hvis de har tænkt sig at beskylde mig for at uploade spam.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Filthy Casuals

Indlægaf BeatenIndiana » 6. jan 2013 21:48

Lowlandet skrev:
BeatenIndiana skrev:Du forventer vel ikke, at folk ræser ind på din youtube account, for at læse beskrivelsen til en videom, når du uploader den her?


Jo, ihvertfald hvis de har tænkt sig at beskylde mig for at uploade spam.

Er alligevel imponeret over, at du ikke hakkede på min voldsomme tastefejl - Thumps up for det!
Men af de ellers gode videoer du har lagt op, der er den her godt nok den mest fesne og kedelige af dem alle.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Lowlandet » 6. jan 2013 21:51

BeatenIndiana skrev:
Lowlandet skrev:
BeatenIndiana skrev:Du forventer vel ikke, at folk ræser ind på din youtube account, for at læse beskrivelsen til en videom, når du uploader den her?


Jo, ihvertfald hvis de har tænkt sig at beskylde mig for at uploade spam.

Er alligevel imponeret over, at du ikke hakkede på min voldsomme tastefejl - Thumps up for det!
Men af de ellers gode videoer du har lagt op, der er den her godt nok den mest fesne og kedelige af dem alle.


Det sidste var alt hvad du havde behøvet at sige. ;-)

Lægger ikke skjul på at den er kedelig, men den blev kun lagt op i tråden så folk kunne blive gjort opmærksomme på at det ligger her, til fri afbenyttelse. Intet andet.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Filthy Casuals

Indlægaf BeatenIndiana » 6. jan 2013 21:54

Jamen, det er så sagt nu ;).
Det var måske også en idé at skrive herinde, da teksten "Og nu noget helt nyt til vores kanal!" kan henvise til hvad som helst.
Og som du nok kan regne ud, troede jeg det mente en helt ny og fantastisk montage, hvorefter jeg blev skuffet som aldrig før :D
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Lowlandet » 6. jan 2013 22:01

BeatenIndiana skrev:Jamen, det er så sagt nu ;).
Det var måske også en idé at skrive herinde, da teksten "Og nu noget helt nyt til vores kanal!" kan henvise til hvad som helst.
Og som du nok kan regne ud, troede jeg det mente en helt ny og fantastisk montage, hvorefter jeg blev skuffet som aldrig før :D


Jeg er da glad for at du har den slags forventninger til vores kanal/videoer. ;-)

Men så er det jo godt at vi stadig uploader den slags med jævne mellemrum. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Filthy Casuals

Indlægaf BeatenIndiana » 6. jan 2013 22:05

Jeg har altid høje forventninger til folk. Jeg forventer, at når der bliver uploaded noget materiale, så er det yderst spændende og af bedste kvalitet - Ellers har uploader spildt sin tid :D
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Lowlandet » 6. jan 2013 22:12

BeatenIndiana skrev:Jeg har altid høje forventninger til folk. Jeg forventer, at når der bliver uploaded noget materiale, så er det yderst spændende og af bedste kvalitet - Ellers har uploader spildt sin tid :D


Ikke den her gang, den forrige video som jeg uploadede var i samme stil bare med en 1911 Pistol. Og den gik viral idag, da en "kendt" BF3 spiller tweetede om den. :-) Den står pt. på 301 views, så venter på at den bliver opdateret. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Lowlandet » 20. jan 2013 01:55

Ny video!

Undertegnet går efter kills på verdens bedste BF3 spiller på Xbox 360'eren!!

Must see!
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Mr J Quint » 26. jan 2013 17:23

lav en video hvor du tager carlos evil 1 dog tag :-D ps. den video med multi kills i battlefield 3 var noget jeg havde kigget længe efter så tak :-)
Mr J Quint
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Grenaa


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Lowlandet » 27. jan 2013 12:23

Mr J Quint skrev:lav en video hvor du tager carlos evil 1 dog tag :-D ps. den video med multi kills i battlefield 3 var noget jeg havde kigget længe efter så tak :-)


Havde jo chancen i videoen, tænkte bare ikke over det :-) Jeg har et dice developer dogtag i samlingen, som jeg var ret stolt af at skaffe! :D

Og tak, jeg er da glad for at du kan bruge vores videoer =]
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Mr J Quint » 27. jan 2013 21:25

Lowlandet skrev:
Mr J Quint skrev:lav en video hvor du tager carlos evil 1 dog tag :-D ps. den video med multi kills i battlefield 3 var noget jeg havde kigget længe efter så tak :-)


Havde jo chancen i videoen, tænkte bare ikke over det :-) Jeg har et dice developer dogtag i samlingen, som jeg var ret stolt af at skaffe! :D

Og tak, jeg er da glad for at du kan bruge vores videoer =]


Ja det så jeg godt :D men et dice developer dogtag er også fedt nok :)

bliv ved med at lave film jeg syntes de fede nok! :D
Mr J Quint
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Grenaa


Re: Filthy Casuals

Indlægaf Lowlandet » 27. jan 2013 21:28

Mr J Quint skrev:
Lowlandet skrev:
Mr J Quint skrev:lav en video hvor du tager carlos evil 1 dog tag :-D ps. den video med multi kills i battlefield 3 var noget jeg havde kigget længe efter så tak :-)


Havde jo chancen i videoen, tænkte bare ikke over det :-) Jeg har et dice developer dogtag i samlingen, som jeg var ret stolt af at skaffe! :D

Og tak, jeg er da glad for at du kan bruge vores videoer =]


Ja det så jeg godt :D men et dice developer dogtag er også fedt nok :)

bliv ved med at lave film jeg syntes de fede nok! :D


Det gør vi skam også, og hvis vi danner en squad sammen, så har du chancen for at komme med =)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster