Xboxlife forum

Klaner der trashtalker i mw3

Alt som er klan relateret

Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Prozel » 25. nov 2011 12:22

Åha, elsker "Du har ikke et liv!" kommentaren, den kommer altid fra de samme personer, som kalder en noob, hvis de vinder en kamp :P
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiM AlekG DK » 25. nov 2011 12:27

Sejt sagt prozel ;)
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Prozel » 25. nov 2011 12:28

Touché, Alexander
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiM AlekG DK » 25. nov 2011 12:39

Til zentix, jeg har rimelig mange ting på hjerte omkring jeres opførelse, hvorfor sviner i os til kan i ikke klare mosten eller hvad?? Pinligt siger jeg bare.. At i tilfældig joiner vores bane er jo fint og jeg så frem til at få lidt udfordring af jer, men i ville hellere være nedern og starte med at trashtalke, personligt synes jeg det er for dårligt at jeg også bliver indblandet da jeg aldrig har stødt ind i jeres klan før her i forgårs hvor i rogtig nok vandt et par kampe over tre af os flot... Hver gang jeg døde fik jeg ad vide at jeg er dårlig, og ja ok fint hvis i synes det, det rager mig en papand, men at man starter en ny klan og starter med at trashtalke er umodent..
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Zentix » 25. nov 2011 12:43

Vi kan ikke klare mosten siger du?

Jeg mindes at vi vandt 4-0, 4-0 plus at vi vandt de to kampe da vi scrimmede indtil I var ultilfredse med reglerne. :) Jeg gider ikke diskutere herinde, men held og lykke med jeres tråd her (hvad end I håber at opnå med den).
Senest rettet af Zentix 25. nov 2011 12:49, rettet i alt 1 gang.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf lucky ba » 25. nov 2011 12:45

1. Det var ikke hele infamo som trashtalkede
2. Det var ikke hele Empire som trashtalkede (jeg var ikke engang til stede.....)
3. Jeg vil meget gerne scrimme mod jeres klan, hvis i kan holde CorGi lidt nede på jorden, efter hvad jeg har hørt joinede de andre lige ind i en bane og det første de høre var noget i stil med, nå nu kommer de tabere fra Empire igen....Jeg har set frem til at skulle scrimme imod jer, da Esco eller duggii skrev og spurgte, men da jeg så kommer online og joiner banen, sidder Jesus og Zentiix og diskuterer og inden jeg overhoved når at orientere mig og komme med en løsning, bliver banen bare lukket ned.....Det er ikke sådan jeg plejer at løse mine problemer men fint nok....håber vi støder på jer på et tidspunkt og kan holde tonen på et ordentligt niveau....
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf lucky ba » 25. nov 2011 12:46

Zentix skrev:Vi kan ikke klare mosten siger du?

Jeg mindes at vi vandt 4-0, 4-0 plus at vi vandt de to kampe da vi scrimmede indtil I leavede fordi I ikke gad mere :) Jeg gider ikke diskutere herinde, men held og lykke med jeres tråd her (hvad end I håber at opnå med den).

btw gad vi godt at spille, men du lukkede banen ned.....
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Zentix » 25. nov 2011 12:47

Challenge accepted. Jeg indrømmer blankt at Corgi gik over stregen, han er tilbøjelig til at trashtalke uden nogen grund og uden at mene noget direkte ondt med det. Til hans forsvar må jeg så indrømme at I også var grove imod ham, så noget for noget. Vi vil hellere end gerne scrimme igen, og jeg gider ærligt talt ikke bruge tid på at svine hinanden til når vi kunne udnytte det til at blive bedre hold istedet :)

Edit: Min fejl, jeg lukkede banen fordi I blev ved med at brokke jer over reglerne. Selvfølgelig ikke fordi I leavede, sorry.
Senest rettet af Zentix 25. nov 2011 12:50, rettet i alt 1 gang.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf lucky ba » 25. nov 2011 12:49

Zentix skrev:Challenge accepted. Jeg indrømmer blankt at Corgi gik over stregen, han er tilbøjelig til at trashtalke uden nogen grund og uden at mene noget direkte ondt med det. Til hans forsvar må jeg så indrømme at I også var grove imod ham, så noget for noget. Vi vil hellere end gerne scrimme igen, og jeg gider ærligt talt ikke bruge tid på at svine hinanden til når vi kunne udnytte det til at blive bedre hold istedet :)

Jeg kan ikke selv bedømme hvad CorGi eller mine teammates gjorde.....jeg var der ikke, men synes bare ikke der er nogen grund til at vi skal være uvenner over nogle scrims som egentlig kun er til for at forbedre os og øve taktikker ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf ismand » 25. nov 2011 12:54

Var det et stort skuespil over hvordan clanner trasher hinanden ^^'
Aftalt tråd? -_-
:D
EG - Empire Gaming - Member
ismand
Niveau 2
 
Indlæg: 173


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf lucky ba » 25. nov 2011 12:55

Men lad os nu bare spille igen. Det skal være seriøst, men med god sportsånd......Det gælder også Empire!
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf Zentix » 25. nov 2011 12:57

Vi vil hellere end gerne scrimme 4vs4 Decerto regler for at gøre det så kompetitivt som muligt, hvis det er ok med jer. Ikke noget 5vs5 snipers-only ;)
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf iiM AlekG DK » 25. nov 2011 12:58

Håber også på at kunne spille ordentligt mod infamo, og jeg var heller ikke med til at scrimme mod jer. Jeg tror det bliver svært at etablere en dansk klan der har nogle spillere der gør fuldstændig som det passer dem og løvrigt trashtalker folk de ikke har spillet mod før..

Edit: den kom lidt sent denne besked
Senest rettet af iiM AlekG DK 25. nov 2011 13:00, rettet i alt 1 gang.
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf lucky ba » 25. nov 2011 12:59

Zentix skrev:Vi vil hellere end gerne scrimme 4vs4 Decerto regler for at gøre det så kompetitivt som muligt, hvis det er ok med jer. Ikke noget 5vs5 snipers-only ;)

Jeg har ikke lige sat mig ind i Decerto, men det kan vi da godt ^^ og det der med snipere undgår jeg også helst selv HAHA XD
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Klaner der trashtalker i mw3

Indlægaf IkkNico » 25. nov 2011 13:00

iiMSchulerDK skrev:... Under en match siger ENHVER gamer noget lort ...

Ikke helt rigtigt. nogle af os spiller udelukkende for at have det sjovt. Bevares man kan whine over LC eller andre undskyldninger for at dø, men jeg aldrig trashtalket hverken modstandere eller medspillere :)


Prozel skrev:Åha, elsker "Du har ikke et liv!" kommentaren, den kommer altid fra de samme personer, som kalder en noob, hvis de vinder en kamp :P

Ah ja, online spil, fritidsbeskæftigelsen hvor alle der er dårligere end dig er en n00b, og alle der er bedre ikke har noget liv, snyder eller hacker.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron