Xboxlife forum

Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Alt som er klan relateret

Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf Viv3ify » 23. okt 2011 14:44

Hej Lifers. :)

Jeg har aldrig selv været den store "klan spiller", men har her på det sidste tænk på at starte en lille klan for folk der er til fps hovedsaligt. Kravene for at værre med i denne her klan er:

1. Vær social! Snak med dine klan venner.
2. Du behøver ikke værre den bedste gamer, så længe du har det sjovt. Dog gør det ikke noget at du kan finde ud af spillet ;)
3. Du skal havde enten Battlefield 3 eller Cod: Modern warfare 3 i din samling. (Pre order liste lige pt.)

Vi kan selvfølgeligt også spille andre spil, men disse to titler er vores primære mål. Jeg håber at nogle vil tage det til efter tanke og spille sammen med mig, og forhåbentligt andre, her i klanen.

Hvis det lyder som noget for dig, så send mig en pm eller lig en besked til denne tråd med jeres gamertag og hvilket af disse spil i skal havde (måske begge to, ligesom mig?). Jeg søger 5 medlemmer ud over mig, på den måde kan vi fylde et hold helt op i Cod, og halvt op i Bf. (Nogle modes kræver selvfølgelig flere eller færre spiller)

Som en lille bonus, så vil alle klan medlemmer få bonus exp i Cod: Modern warfare 3, da jeg har pre ordered hardened edition. Det skulle gerne give min klan et lille exp boost.

Klanens navn: D4NISH S0LDI3RS
Medlemmer:
Viv3ify
junior nielsen
Asbjorn DK
Malle5 DK
Pronality
HappyChews
Elvig1924

Edit:
Jeg har nu haft oprettet en hjemme side for klanen, dog er det kun Siderne "Hjem" og "Medlemmer" der er tilgængelige for ikke registrerede profiler. I er velkommen til at kigge jer omkring der inde; http://d4nish-s0ldi3r.spruz.com/
Senest rettet af Viv3ify 31. okt 2011 23:54, rettet i alt 3 gange.
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf iFroxy x » 25. okt 2011 08:33

Altså Jeg er rigtig frisk på noget clan spil men er på efterskole så er der noget med man kan komme på Reserve bænken og kun spille i weekender og ferie...
eller er det lidt mere seriøst men har forudbestilt BF3..
jeg har været en VIILD Pilot og er det Stadig ....
Over and Out.
Ez
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf ilhan50 » 25. okt 2011 12:12

iFroxy x skrev:Altså Jeg er rigtig frisk på noget clan spil men er på efterskole så er der noget med man kan komme på Reserve bænken og kun spille i weekender og ferie...
eller er det lidt mere seriøst men har forudbestilt BF3..
jeg har været en VIILD Pilot og er det Stadig ....
Over and Out.
Ez


Jeg skal nok skyde dig ned fra de jets du flyver i :mrgreen:
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf iFroxy x » 25. okt 2011 17:28

ilhan50 skrev:
iFroxy x skrev:Altså Jeg er rigtig frisk på noget clan spil men er på efterskole så er der noget med man kan komme på Reserve bænken og kun spille i weekender og ferie...
eller er det lidt mere seriøst men har forudbestilt BF3..
jeg har været en VIILD Pilot og er det Stadig ....
Over and Out.
Ez


Jeg skal nok skyde dig ned fra de jets du flyver i :mrgreen:


Not If i Drop Bombs On you First Sweety!:D
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf Pronality » 25. okt 2011 18:29

Jeg kunne godt tænke mig noget klanhygge (-:
Dog har jeg reflekser som en gammel gris, så det bliver ikke de vilde montages jeg kan bidrage med!
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf malle5 dk » 25. okt 2011 18:33

Hej! var jeg ikke kommet med i klanen? :)
malle5 dk
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf Blade Dk » 25. okt 2011 18:44

Im fresh tilknytter mig os grisestalden ang reflekserne
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf Viv3ify » 25. okt 2011 20:59

iFroxy x skrev:Altså Jeg er rigtig frisk på noget clan spil men er på efterskole så er der noget med man kan komme på Reserve bænken og kun spille i weekender og ferie...
eller er det lidt mere seriøst men har forudbestilt BF3..
jeg har været en VIILD Pilot og er det Stadig ....
Over and Out.
Ez

Hej iFroxy x, Det lyder som om du har spillet Battlefield før, har jeg ret? ;) Og her til at starte med, vil det ikke værre den mest seriøse klan, da jeg aldrig selv har været klan spiller før. Det vil nok mest blive noget hygge spil sammen med klanen, mod diverse strangers vi møder online. Dog vil vi nok tage klan kampe op lidt senere hen. Det kunne godt tænkes vi kunne bruge nogle reserve spillere. Du er velkommen til at smide mig en pm med din skype, eller tilføje mig på xboxlive hvis du vil. Så kan vi snakke lidt om det der.
Pronality skrev:Jeg kunne godt tænke mig noget klanhygge (-:
Dog har jeg reflekser som en gammel gris, så det bliver ikke de vilde montages jeg kan bidrage med!

Hej Pronality, godt at høre du er interesseret. At dine reflekser ikke helt er i toppen, er fint nok. Du er også velkommen til at smide mig en pm med din skype, eller tilføje mig på xboxlive hvis du vil. Du kan dog også søge ind på klanens hjemmeside som jeg nu har fået tilføjet i min første post, og registrer dig. Så kan vi tage den derfra. :)
malle5 dk skrev:Hej! var jeg ikke kommet med i klanen? :)

Hej Malle5 DK. Du er skrevet op nu. ;)
Blade Dk skrev:Im fresh tilknytter mig os grisestalden ang reflekserne

Hej Blade, jeg vil sige det samme til dig som jeg lige har skrevet til Pronatily. Og mange tak for interessen. :)
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf iFroxy x » 25. okt 2011 21:05

Viv3ify skrev:
iFroxy x skrev:Altså Jeg er rigtig frisk på noget clan spil men er på efterskole så er der noget med man kan komme på Reserve bænken og kun spille i weekender og ferie...
eller er det lidt mere seriøst men har forudbestilt BF3..
jeg har været en VIILD Pilot og er det Stadig ....
Over and Out.
Ez

Hej iFroxy x, Det lyder som om du har spillet Battlefield før, har jeg ret? ;) Og her til at starte med, vil det ikke værre den mest seriøse klan, da jeg aldrig selv har været klan spiller før. Det vil nok mest blive noget hygge spil sammen med klanen, mod diverse strangers vi møder online. Dog vil vi nok tage klan kampe op lidt senere hen. Det kunne godt tænkes vi kunne bruge nogle reserve spillere. Du er velkommen til at smide mig en pm med din skype, eller tilføje mig på xboxlive hvis du vil. Så kan vi snakke lidt om det der.

Det har jeg nemlig!
Har spillet pisse meget Bf serie ;)
So Bring it on and lets kill some dudes!;)
Jeg ville meget gerne være Pilot,
Men Adder dig på xbox.
men hvis det er så er min Skype : rampage-xd
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf Pronality » 25. okt 2011 22:00

Jeg har oprettet en bruger på din side (:
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf Viv3ify » 26. okt 2011 12:46

iFroxy x skrev:
Viv3ify skrev:
iFroxy x skrev:Altså Jeg er rigtig frisk på noget clan spil men er på efterskole så er der noget med man kan komme på Reserve bænken og kun spille i weekender og ferie...
eller er det lidt mere seriøst men har forudbestilt BF3..
jeg har været en VIILD Pilot og er det Stadig ....
Over and Out.
Ez

Hej iFroxy x, Det lyder som om du har spillet Battlefield før, har jeg ret? ;) Og her til at starte med, vil det ikke værre den mest seriøse klan, da jeg aldrig selv har været klan spiller før. Det vil nok mest blive noget hygge spil sammen med klanen, mod diverse strangers vi møder online. Dog vil vi nok tage klan kampe op lidt senere hen. Det kunne godt tænkes vi kunne bruge nogle reserve spillere. Du er velkommen til at smide mig en pm med din skype, eller tilføje mig på xboxlive hvis du vil. Så kan vi snakke lidt om det der.

Det har jeg nemlig!
Har spillet pisse meget Bf serie ;)
So Bring it on and lets kill some dudes!;)
Jeg ville meget gerne være Pilot,
Men Adder dig på xbox.
men hvis det er så er min Skype : rampage-xd

Lyder godt! Så snakkes vi lige ved enten i aften eller i morgen. Må dog ærligt indrømme at battlefield 3 er det første i bf serien jeg kommer til at spille, jeg forudbestilte det straks efter jeg så en trailer. Det var jeg nu meget glad for, da jeg blev helt hooked på betaen ;)
Pronality skrev:Jeg har oprettet en bruger på din side (:

Super! Jeg får lige kigget på det.:)
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf iFroxy x » 26. okt 2011 17:17

Super ;) Cya Mates ;))
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 27. okt 2011 23:08

Kan vi spille imod jer? add GT infamo DuGGii
Senest rettet af DuGGii MoNsTeR 15. dec 2011 10:25, rettet i alt 1 gang.
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf Viv3ify » 28. okt 2011 08:31

DuGGii MoNsTeR skrev:Kan vi spille imod jer? add GT PuLsE DuGGii

I Batllefield, call of duty eller begge? Og det kan vi nok godt finde ud af på et tidspunkt. Dog syntes jeg lige at Klanen skal spille sammen et par gange først, da vi lige skal lære spillende og hinanden at kende. Men jeg vil adde dig, også kan vi jo lige finde ud af noget på et tidspunkt! :)
Viv3ify
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: Amager


Re: Ny klan. Primært Batllefield 3 og Cod: Modern warfare 3

Indlægaf cookie dough10 » 30. okt 2011 00:47

Men hvad spiller klanen lige pt?? mw2? og kan i lide trickshots og har i en ytube channel?
cookie dough10
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster