Xboxlife forum

DnD søger dygtige spillere og editor's.

Alt som er klan relateret

Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DnD Chriz » 6. nov 2011 16:15

DukeofAwesome skrev:Ikke for at sige et ondt ord om jeres klan. Men det virker som om i prøvet alt for meget, at være noget i ikke er.
Det er fair nok at vi gerne vil være en seriøs og skilled clan. Det er bare ikke sådan i fremstår udad til.
For mig at se, er i ret så meget umodne i jeres præsentation af jer selv. Bare for at tage jeres hjemmeside som eksempel, så ligner den noget en 5 årig med asperger har lavet (overdrivelse fremmer forståelse). Der er en helt masse skidt som ikke burde være der, reklamer, ligegyldige billeder, osv.
Vil i være seriøse og på topplan i COD? Så skal i ændre jeres image! :)


Er det DnD vi snakker om?
DnD Chriz
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DukeofAwesome » 6. nov 2011 16:16

Ja.
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DnD Chriz » 6. nov 2011 16:21

DuGGii MoNsTeR skrev:Der er ikke plads mere BooZe, de har fået ALLE de gode spiller med :/
Altså som
DnD Jixi
DnD Kinky
DnD Jayz
Vobias
DnD Tearz
og vi må ikke glemme GWK duden
Zlangz


Hvad regner du med! Når der ikke er andet end naive narrøve som leaver klanen pga. de for et godt tilbud. Vi var 3 personer tilbage!
DnD Chriz
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Insane X Cookie » 6. nov 2011 16:26

Det er sørgeligt..
Lyder som noget der ikke kan redes sådan lige.. og som om det nok burde lukkes eller have en stor tur med nye ansigter til at styre det..
Ðirty Bastardz - »ÐB« -
Insane X Cookie
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf PuLsE RaVe » 6. nov 2011 16:56

DnD Chriz skrev:
DuGGii MoNsTeR skrev:
lucky ba skrev:Jeg synes bare det er trist at en klan der var så god engang har været så naive efter at få spillere at deres gennemsnitsalder er faldet med 5-10 år....
De må jo ta´ hvad de kan få..[/quote

Prøv at læs de tråde din egen klan poster, ellers kommer du til at ligne en komplet idiot igen.
Jeg kan jo se at RaVe skriver: Man skal minimum være 18 for at være med i Pulse!
Hvad med lille søde Abdi?
Det kan godt være at gennemsnits alderen er 14 år i DnD, men i det mindste skriver vi ikke man skal være 18 og derefter lukker spillere ind der ikke er fyldt 18 endnu.


Du skal ikke åbne munden omkring ting du ved intet omkring lille mand! Fået nok af folk som bare åbner munden uden de faktisk ved hvad de taler om! PuLsE's aldersgranse er sat for at ikke få max mange try outs, hvis vi ikke havde en alders granse så havde vi fået 400 emails omkring folk der gerne vil try out, samt HELE DND ville også skrive! GhosT = Abdi er en casual spiller i PuLsE og er en spiller som jeg personligt har taget en i clanen for at have en spiller som er dygtig af H til og som kan vokse med clanen. lig nu mærke til at alle andre faktisk er der oppe hvor vi gerne vil have folks alders nu skal ligge for at spille i PuLsE. Alle seriøse clanen har en alders granse som de går ud fra, men ja støder de på en BEAST af en spiller som GhosT ja så laver man en undtagelse. Så nu vil jeg bede dig om at ikke nævne mit navn eller PuLsE mere hvis du ikke ved hvad nu taler om..

Takker på forhånd og må du ellers have en dejlig dag.

Over and out PuLsE RaVe
PuLsE RaVe
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf diandk » 6. nov 2011 17:34

seriøst i burde fandeme tage jer sammen, når det er jeres klaner vil i ikke have folk skriver off tropic også gør i det selv. ps sorry for off tropic
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf lucky ba » 6. nov 2011 18:07

DnD Chriz skrev:
DuGGii MoNsTeR skrev:Der er ikke plads mere BooZe, de har fået ALLE de gode spiller med :/
Altså som
DnD Jixi
DnD Kinky
DnD Jayz
Vobias
DnD Tearz
og vi må ikke glemme GWK duden
Zlangz


Hvad regner du med! Når der ikke er andet end naive narrøve som leaver klanen pga. de for et godt tilbud. Vi var 3 personer tilbage!

Jeg ved ikke hvem du referere til, men jeg kan forsikre dig om at en af hovedgrundene til vi i Empire gik ud var fordi der kom en halv børnehave ind i DnD....Vi har intet mod Samy, Jeg vil faktisk mene at han er en af de flinkeste personer på xbox live, men vi kunne ikke lide de spillere han tog ind og så blev vi nødt til at gå ud....
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DKhANSI » 6. nov 2011 18:57

Det her er grunden til at man burde holde sig langt væk fra danske hold. Det er dog underholdende læsestof.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Prozel » 6. nov 2011 19:01

DKhANSI skrev:Det her er grunden til at man burde holde sig langt væk fra danske hold. Det er dog underholdende læsestof.

Føler du dig voksen hver gang du smider den udtalelse på bordet eller hvad?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Zentix » 6. nov 2011 19:20

DKhANSI skrev:Det her er grunden til at man burde holde sig langt væk fra danske hold. Det er dog underholdende læsestof.

Ja, fordi vi ved jo allesammen at spille med 12-årige drenge fra UK er en meget bedre løsning.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Juxer » 6. nov 2011 20:13

Det er mig ubegribeligt hvorfor der er så meget mudderkastning i de tråde her. Hvis I virkelig leder efter de typer I giver udtryk for i det første indlæg, så vil de typer med garanti gå i en stor bue uden om jer.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Da Senzai » 6. nov 2011 20:15

Juxer skrev:Det er mig ubegribeligt hvorfor der er så meget mudderkastning i de tråde her. Hvis I virkelig leder efter de typer I giver udtryk for i det første indlæg, så vil de typer med garanti gå i en stor bue uden om jer.


Synes godt om.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Prozel » 6. nov 2011 20:22

Især når de kan kaste ordenligt mudder ligesom viewtopic.php?f=16&t=42804
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Da Senzai » 6. nov 2011 20:27

BadaBing var kongen. Hvad laver han nu? Jeg har hørt at han har fået et liv.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Prozel » 6. nov 2011 20:30

Det var også det, jeg er blevet fortalt. Reptile sagde noget med at han flyttede, og når han endelige spillede blev det på PC.

Må lige få en sludder med Dead Chickz på et tidspunkt.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster