Xboxlife forum

DnD søger dygtige spillere og editor's.

Alt som er klan relateret

Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Da Senzai » 6. nov 2011 20:34

Han er lidt af en verdensmand. Jeg gad godt, at jeg var ligeså sej som ham.

Arhh... Det minder mig om, at der er så mange geniale spil som ingen spiller. ShadowRun, Chromehounds, Full Auto, osv.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Prozel » 6. nov 2011 20:36

Absolut. Hvem ville ikke det?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DnD Chriz » 6. nov 2011 20:37

Prøv at læs de tråde din egen klan poster, ellers kommer du til at ligne en komplet idiot igen.
Jeg kan jo se at RaVe skriver: Man skal minimum være 18 for at være med i Pulse!
Hvad med lille søde Abdi?
Det kan godt være at gennemsnits alderen er 14 år i DnD, men i det mindste skriver vi ikke man skal være 18 og derefter lukker spillere ind der ikke er fyldt 18 endnu.[/quote]

Du skal ikke åbne munden omkring ting du ved intet omkring lille mand! Fået nok af folk som bare åbner munden uden de faktisk ved hvad de taler om! PuLsE's aldersgranse er sat for at ikke få max mange try outs, hvis vi ikke havde en alders granse så havde vi fået 400 emails omkring folk der gerne vil try out, samt HELE DND ville også skrive! GhosT = Abdi er en casual spiller i PuLsE og er en spiller som jeg personligt har taget en i clanen for at have en spiller som er dygtig af H til og som kan vokse med clanen. lig nu mærke til at alle andre faktisk er der oppe hvor vi gerne vil have folks alders nu skal ligge for at spille i PuLsE. Alle seriøse clanen har en alders granse som de går ud fra, men ja støder de på en BEAST af en spiller som GhosT ja så laver man en undtagelse. Så nu vil jeg bede dig om at ikke nævne mit navn eller PuLsE mere hvis du ikke ved hvad nu taler om..

Takker på forhånd og må du ellers have en dejlig dag.

Over and out PuLsE RaVe [/quote]

Jeg ved ikke om det er gået op for dig, men det du sidder og skriver, er præcis det du ikke vil have vi andre gør i din tråd. Du sidder og spiller Hr. Bussemand i din EGEN tråd pga. folk skriver Off-Topic imens din EGEN spiller sidder og gør præcis det SAMME i en ANDEN tråd!
DnD Chriz
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DnD Chriz » 6. nov 2011 20:38

Er du gal det indlæg gik i kage.
DnD Chriz
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Zentix » 6. nov 2011 20:42

Jeg vil nu ikke mene at RaVe gik offtopic da du selv bragte ham/Pulse op i dit eget indlæg. Så han har vel ret til at svare uden at deraile tråden fuldstændigt.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Prozel » 6. nov 2011 20:46

Hey champ (altså Chriz), jeg troede du sagde man skulle være 15 år?
http://danish-and-dangerous.com/documents/chriz.php
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DnD Chriz » 6. nov 2011 20:47

BooZe skrev:Jeg vil nu ikke mene at RaVe gik offtopic da du selv bragte ham/Pulse op i dit eget indlæg. Så han har vel ret til at svare uden at deraile tråden fuldstændigt.

Jeg mente nu også at det var duggi der gjorde.
DnD Chriz
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DnD Chriz » 6. nov 2011 20:49

Prozel skrev:Hey champ (altså Chriz), jeg troede du sagde man skulle være 15 år?
http://danish-and-dangerous.com/documents/chriz.php

Undskyld jeg ikke lige har forklaret at da jeg kom ind i DnD var den regel der ikke
DnD Chriz
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Barbarian » 6. nov 2011 23:50

Lad mig nu lige blande mig lidt !! Reglen var der MEN : da vi havde det system at ALLE i klanen skulle stemme på tryout (det var jo forfærdeligt den gang hvis jeg tog en beslutning en sjælden gang som leder det har jeg hørt for !) og folk stemte folk ind selvom de var 14 kun og mindre og det var flertallet måtte jeg jo rette mig efter det ! Og som yukazo siger han kunne ikke lide de spillere JEG tog ind. Altså nu stopper legen sgu!! Der har altid været afstemning og flertallet bestemte så giv ik mig skylden yukazo tak. Og Chriz blev stemt ind da han er en super spiller og virker moden af sin alder. PS vi har ny struktur i klanen og fremover vil i gøre alt for at undgå folk under 15 (til jer der har ondt i røven)
Nu vil jeg gerne bede moderator om at stoppe offtopics tak ! Folk der hater os så meget synes jeg skulle holde sig væk, vi søger spillere men det SKAL jo fuckes up af folk der sidder og keder sig, tag og spil lidt COD i stedet for ! Folk der er interesserede kan skrive i tråden andre uden grund hold jer dog væk tak, tag så og ryd op moderator tak. PS en af de spillere der kom ind som yukazo ikke kunne lide var DnD Ghost som nu er i pulse :D
Senest rettet af Barbarian 7. nov 2011 09:31, rettet i alt 1 gang.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 7. nov 2011 02:05

Og Ghost er en af de bedste danske spiller i Black ops lige nu. Nuff said
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Barbarian » 7. nov 2011 09:28

Jep Duggii det har du har ret i men han har også været vidt omkring i klanmiljøet ! Det var også derfor jeg så igennem fingrene med hans alder (at han er så go) men igen det var igen en af de spillere Yukazo ikke kunne lide, det var bare fact. Men han fik også gamertag af os da vi har sponsor og kan hjælpe nogle gange i visse tilfælde med GT hvis folk ikke har råd og jeg sagde at han ikke skulle gå ud så 3 dage efter så hvis han fik det da det ikke var mine penge men klanens. Hvad skete der ? 2 dage efter gik han ud... Synes bare folk skal vide sandheden her nuff said. Og lad os så lade dette emne ligge. Jeg er rimelig ligeglad med hvor meget folk synes vi sutter og hvor stor en børnehave det er ! Vi har haft vores gode tider og det ved alle. Men som ALLE klaner har vi også haft en modgang (i andre klaner prøv at køre en klan i 3 år med en masse klanhoppere og se hvad der sker !) og så er folk der med det samme til at rakke os ned ! Denne tråd er sgu ikke lavet til det formål ! Så lad os venligst være i fred og skriv her kun hvis det er noget med interesse i klanen tak.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf lucky ba » 7. nov 2011 09:38

Barbarian skrev:Jep Duggii det har du har ret i men han har også været vidt omkring i klanmiljøet ! Det var også derfor jeg så igennem fingrene med hans alder (at han er så go) men igen det var igen en af de spillere Yukazo ikke kunne lide, det var bare fact. Men han fik også gamertag af os da vi har sponsor og kan hjælpe nogle gange i visse tilfælde med GT hvis folk ikke har råd og jeg sagde at han ikke skulle gå ud så 3 dage efter så hvis han fik det da det ikke var mine penge men klanens. Hvad skete der ? 2 dage efter gik han ud... Synes bare folk skal vide sandheden her nuff said. Og lad os så lade dette emne ligge. Jeg er rimelig ligeglad med hvor meget folk synes vi sutter og hvor stor en børnehave det er ! Vi har haft vores storheds tid og det ved alle. Men som ALLE klaner har vi også haft en modgang og så er folk der med det samme til at rakke os ned ! Denne tråd er sgu ikke lavet til det formål ! Så lad os venligst være i fred og skriv her kun hvis det er noget med interesse i klanen tak.

Jeg synes bare vi tog for mange på try-out i den periode, og da vi så åbenbart havde stemt alle ind vi havde haft på try-out kunne jeg ikke rigtig se formålet... Så kan det godt være du ikke tog dem ind personligt...det kan også være du stemte imod, men en ting er sikkert og det er, at jeg ikke kan spille i klan med nogle jeg ikke kan lide..
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf NorthernLiteDK » 7. nov 2011 09:49

LOL hvergang der er snak om en dansk clan så går der soap opera i den....
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf lucky ba » 7. nov 2011 10:10

NorthernLiteDK skrev:LOL hvergang der er snak om en dansk clan så går der soap opera i den....

Hvorfor holder du dig så ikke bare langt væk fra "klaner" hvis du synes det er så skrækkeligt ??
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Barbarian » 7. nov 2011 10:20

Og yukazo det er jo fair nok du har den mening det skal du have ret til , men jeg gjorde hvad min erfaing sagde jeg skulle da jeg regnede med at du og slænget ville skride lige meget hvad på et tidspunkt det fik jeg jo at vide af DDT.. så minus jer 4 eller 5 så var vi ikke mange derfor jeg tog nogle ind.... for at sikre mig at jeg ikke stod med røven bar og lukket klan grundet for lidt spillere og du og dine spillere var jo ikke særligt aktive og der skal jo aktive spillere til for at spille kampe så det var endnu en grund... men du har jo åbnet og lukket din klan 3 eller 4 gange nu så din erfaring har jo ik sagt dig det, men du har jo også dine 4 faste spillere at regne med altid da i ligesom er barndomsvenner, så derfor har du jo ik det problem som jeg kunne løbe ind i som jeg i øvrigt løb ind i ! Vi var 3 tilbage i alt fordi jeg ikke tog alle de ind jeg ville da i ikke ville være for mange. Og ja som leder har jeg da sikkert lavet fejl men det er jo svært at gøre alle tilfredse og alle klanhopper jo bare der er det mindste galt og hvis ikke de får deres vilje ! Men som sagt DnD er helt ny lige på nær : Jeg , Noobienator, Alextheone (gamle bullis4ever), Chriz, og Zypershot og ny klan struktur hvor ikke hele klanen skal bestemme hele tiden (for mange kokke fordærver maden). Men igen som jeg bad om lad nu væres tråd være i fred TAK ! Og HVIS der skulle være nogle spillere der er interesserede PÅ TRODS af at folk prøver at fuckke den op og gøre os til en dårligere klan end vi er og folk kan se igennem løgnene så vær så god at skriv eller kontakt os.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster