Xboxlife forum

DnD søger dygtige spillere og editor's.

Alt som er klan relateret

Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Barbarian » 7. nov 2011 10:23

og ja soulchrusherDK jeg giver dig FULDSTÆNDIG ret , det er UMULIGT at lave en seriøs tråd og rekruttere nogle spillere herinde grundet der ikke er en aldersgrænse.... Hver gang ender det med at folk der keder sig eller hatere eller deres fans eller kærester som jeg vil kalde dem kommer og ødelægger tråden komplet, hvor er moderatorne når man har brug for dem ?
Senest rettet af Barbarian 7. nov 2011 11:12, rettet i alt 1 gang.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf lucky ba » 7. nov 2011 10:33

Barbarian skrev:Og yukazo det er jo fair nok du har den mening det skal du have ret til , men jeg gjorde hvad min erfaing sagde jeg skulle da jeg regnede med at du og slænget ville skride lige meget hvad på et tidspunkt det fik jeg jo at vide af DDT.. så minus jer 4 eller 5 så var vi ikke mange derfor jeg tog nogle ind.... for at sikre mig at jeg ikke stod med røven bar og lukket klan grundet for lidt spillere og du og dine spillere var jo ikke særligt aktive og der skal jo aktive spillere til for at spille kampe så det var endnu en grund... men du har jo åbnet og lukket din klan 3 eller 4 gange nu så din erfaring har jo ik sagt dig det, men du har jo også dine 4 faste spillere at regne med altid da i ligesom er barndomsvenner, så derfor har du jo ik det problem som jeg kunne løbe ind i som jeg i øvrigt løb ind i ! Vi var 3 tilbage i alt fordi jeg ikke tog alle de ind jeg ville da i ikke ville være for mange. Og ja som leder har jeg da sikkert lavet fejl men det er jo svært at gøre alle tilfredse og alle klanhopper jo bare der er det mindste galt og hvis ikke de får deres vilje ! Men som sagt DnD er helt ny lige på nær : Jeg , Noobienator, Alextheone (gamle bullis4ever), Chriz, og Zypershot og ny klan struktur hvor ikke hele klanen skal bestemme hele tiden (for mange kokke fordærver maden). Men igen som jeg bad om lad nu væres tråd være i fred TAK ! Og HVIS der skulle være nogle spillere der er interesserede PÅ TRODS af at folk prøver at fuckke den op og gøre os til en dårligere klan end vi er og folk kan se igennem løgnene så vær så god at skriv eller kontakt os.

Jeg kom ind i DnD på grund af Dig, Noobienator, Viking og Ismand....Men efterhånden som der kom helt nye spillere og folk blev inaktive var der kun meget få personer tilbage i klanen jeg kunne lide... Og det med at jeg har lukket min klan ned 3-4 gange passer vidst ikke....jeg har gjort det 2 gange og begge gange har jeg taget min klan med ind til den anden klan, fordi vi ganske enkelt ikke var nok spillere til at kunne spille.....Men nu skal jeg nok lade jeres tråd være....Held og lykke med at få skrabet nogle gode spillere sammen ^^
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Barbarian » 7. nov 2011 10:56

Som sagt du har ret til at have din mening Yukazo jeg siger bare hvorfor jeg tog spillere ind som jeg gjorde og længere er den ikke... og undskyld så 2 gange har du lukket som du siger men du har jo selv siddet og skrevet på forum herinde at du har måtte lukke ned nogle gange da i blev inaktive. Ellers har jeg da læst meget forkert og ved ik hvor jeg har det fra så! Men det er også bedøvende ligemeget og ja held og lykke mangler jeg da efter som tråden er fuldstændig smadret af haters og lign. men det er der jo ik noget nyt i. Og vi mangler stort set også kun 1 person nu klanen er oppe og køre igen med helt nye spillere..
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf lucky ba » 7. nov 2011 11:33

Barbarian skrev:Som sagt du har ret til at have din mening Yukazo jeg siger bare hvorfor jeg tog spillere ind som jeg gjorde og længere er den ikke... og undskyld så 2 gange har du lukket som du siger men du har jo selv siddet og skrevet på forum herinde at du har måtte lukke ned nogle gange da i blev inaktive. Ellers har jeg da læst meget forkert og ved ik hvor jeg har det fra så! Men det er også bedøvende ligemeget og ja held og lykke mangler jeg da efter som tråden er fuldstændig smadret af haters og lign. men det er der jo ik noget nyt i. Og vi mangler stort set også kun 1 person nu klanen er oppe og køre igen med helt nye spillere..

Jeg gik ind i jeres klan da vi blev inaktive, men det er lidt som om de andre har fundet spilleglæden tilbage nu vi kun er os 6 igen :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Barbarian » 7. nov 2011 11:37

Det er jo godt for jer yukazo jeg mener bare stadigvæk at jeg har læst et sted her på life at du har lukket flere gange grundet inaktivitet, men nok bare mig så.... Men så må vi jo håbe i ikke bliver inaktive igen da i jo ikke har andre spillere der gør jer inaktive igen :D
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf KingDingeLing » 7. nov 2011 20:02

Barbarian skrev:og ja soulchrusherDK jeg giver dig FULDSTÆNDIG ret , det er UMULIGT at lave en seriøs tråd og rekruttere nogle spillere herinde grundet der ikke er en aldersgrænse.... Hver gang ender det med at folk der keder sig eller hatere eller deres fans eller kærester som jeg vil kalde dem kommer og ødelægger tråden komplet, hvor er moderatorne når man har brug for dem ?


Hørt
KingDingeLing
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf NorthernLiteDK » 8. nov 2011 02:31

lucky ba skrev:
NorthernLiteDK skrev:LOL hvergang der er snak om en dansk clan så går der soap opera i den....

Hvorfor holder du dig så ikke bare langt væk fra "klaner" hvis du synes det er så skrækkeligt ??



Jeg er sandelig med i en "klan" syntes stadigvæk at det er kedeligt at de få danske xbox360 klaner der er aldrig kan enes inbyrdes
Senest rettet af NorthernLiteDK 8. nov 2011 02:48, rettet i alt 1 gang.
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf NorthernLiteDK » 8. nov 2011 02:43

Til trådstarter:håber det lykkes dig at finde nogle seriøse gamers og held og lykke med din klan,håber vores klan møder jer på gamebattles vi får desværre ikke ret mange challenge fra danske klaner
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 9. nov 2011 00:30

NorthernLiteDK skrev:vi får desværre ikke ret mange challenge fra danske klaner


Its on.
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf iPwnd94 » 11. dec 2011 19:19

Hey.
Jeg spiller noget MW3 er godt nok ikke i højeste rang, men kan spille - har bare ikke lige haft tid i en periode og er tilbage nu - jeg vil meget gerne spille i jeres klan. Hvis jeg kunne komme i try out eller noget ville det være fedt. K/D ratio er vel ok. Jeg er 17 år og er meget aktiv gamer.
Ps. Spiller også andre CoD spil, hvis det hjælper på det.

- iPwnd94
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: DnD søger dygtige spillere og editor's.

Indlægaf Barbarian » 13. dec 2011 01:04

iPwnd94 skrev:Hey.
Jeg spiller noget MW3 er godt nok ikke i højeste rang, men kan spille - har bare ikke lige haft tid i en periode og er tilbage nu - jeg vil meget gerne spille i jeres klan. Hvis jeg kunne komme i try out eller noget ville det være fedt. K/D ratio er vel ok. Jeg er 17 år og er meget aktiv gamer.
Ps. Spiller også andre CoD spil, hvis det hjælper på det.

- iPwnd94

Mange tak for interessen , vi har en del tryouts i gang nu, men ikke alle kommer ind. Du er meget velkommen til at blive set an. Jeg sender dig lige en invite på live nu :)

Mvh.
DnD xX Sam Xx
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster