Xboxlife forum

(BO)DGF/F16 genoprettes

Alt som er klan relateret

Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf iiM AlekG DK » 20. feb 2011 18:19

Stefan070483 skrev:Det er sgu meget underholdende at læse med her!

synes jeg også ;)
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf iiM AlekG DK » 20. feb 2011 18:22

Prozel skrev:
lucky ba skrev:Jeg ved du hentydede til Schuler da han er den eneste der har problemer med sine forældre.


Og nu ved alle det! ;)
Tillykke med DnD, danmarks absoluts største retardo klan, and I ain't even mad.

hvorfor stiller du ikke op i WM i at blande sig i noget som overhovedet ikke rager dig ?? [-X
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf Prozel » 20. feb 2011 18:24

iiM AlekG DK skrev:
Prozel skrev:
lucky ba skrev:Jeg ved du hentydede til Schuler da han er den eneste der har problemer med sine forældre.


Og nu ved alle det! ;)
Tillykke med DnD, danmarks absoluts største retardo klan, and I ain't even mad.

hvorfor stiller du ikke op i WM i at blande sig i noget som overhovedet ikke rager dig ?? [-X

Hvor kan jeg tilmelde mig?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf lucky ba » 20. feb 2011 18:26

bare rolig du er selvskrevet
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf Stefan070483 » 20. feb 2011 18:37

Jeg synes at det er "sjovt" at der er så meget had mellem danske klan-spillere..! Er sgu glad for at jeg droppede tanken igen, for ville da nødig blive uvenner med nogle, som jeg synes er meget flinke..!
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf lucky ba » 20. feb 2011 18:40

Personligt kan jeg ikke lide personer, der ikke kan lide mig... Alle andre har jeg det godt med :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf First blood DK » 20. feb 2011 18:40

Stefan070483 skrev:Jeg synes at det er sjovt at der er så meget had mellem danske klan-spillere..! Er sgu glad for at jeg droppede tanken igen, for ville da nødig blive uvenner med nogle, som jeg synes er meget flinke..!


Ja, nu vil jeg lige sige at jeg ikke hader hverken lucky eller de andre to. Jeg ønsker dem da held og lykke fremover.

Jeg blandede mig i tråden, fordi den klan jeg er i blev nævnt.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf Stefan070483 » 20. feb 2011 18:46

First blood DK skrev:
Stefan070483 skrev:Jeg synes at det er sjovt at der er så meget had mellem danske klan-spillere..! Er sgu glad for at jeg droppede tanken igen, for ville da nødig blive uvenner med nogle, som jeg synes er meget flinke..!


Ja, nu vil jeg lige sige at jeg ikke hader hverken lucky eller de andre to. Jeg ønsker dem da held og lykke fremover.

Jeg blandede mig i tråden, fordi den klan jeg er i blev nævnt.



Jov jov, men du må da indrømme at der ALTID, eller i hvert fald i LAAAANG tid, har været en ret dårlig stemning når det kommer til de danske klaner imellem..!
Nu har jeg da selv været i en enkelt eller 2 eller 3, og har da selv oplevet den stemning! Det er da trist at det skal være sådan, jeg mener så stor er Danmark da heller ikke!
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf yellowbluearmy » 20. feb 2011 23:04

hvorfor skal folk være så negative

og begynde at blande privatlivet ind i xbox

Personligt oplevelser med DDT
Super klan , flinke mennesker :D
om de spiller kampe eller ej ?
det stadig et hold/klan med en masse sammenhold:D
yellowbluearmy
Niveau 5
 
Indlæg: 1001


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf DrGetHigh DK » 21. feb 2011 12:39

Stefan070483 skrev:
First blood DK skrev:
Stefan070483 skrev:Jeg synes at det er sjovt at der er så meget had mellem danske klan-spillere..! Er sgu glad for at jeg droppede tanken igen, for ville da nødig blive uvenner med nogle, som jeg synes er meget flinke..!


Ja, nu vil jeg lige sige at jeg ikke hader hverken lucky eller de andre to. Jeg ønsker dem da held og lykke fremover.

Jeg blandede mig i tråden, fordi den klan jeg er i blev nævnt.



Jov jov, men du må da indrømme at der ALTID, eller i hvert fald i LAAAANG tid, har været en ret dårlig stemning når det kommer til de danske klaner imellem..!
Nu har jeg da selv været i en enkelt eller 2 eller 3, og har da selv oplevet den stemning! Det er da trist at det skal være sådan, jeg mener så stor er Danmark da heller ikke!


Jeg har aldrig oplevet dårlig stemning mellem danske klaner. Er det et nyt fænomen? :roll:
- Men det er rigtigt nok, folk burde bare tage svinerne med et skuldertræk - der er jo ingen, der mener det alvorligt <3
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf carlmlr » 22. feb 2011 07:14

iiM AlekG DK skrev:
Prozel skrev:
lucky ba skrev:Jeg ved du hentydede til Schuler da han er den eneste der har problemer med sine forældre.


Og nu ved alle det! ;)
Tillykke med DnD, danmarks absoluts største retardo klan, and I ain't even mad.

hvorfor stiller du ikke op i WM i at blande sig i noget som overhovedet ikke rager dig ?? [-X

Hvis I ikke vil have at folk blander sig, hvorfor så skrive et sted hvor alle kan se det?
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf iiM AlekG DK » 22. feb 2011 14:45

Hvis I ikke vil have at folk blander sig, hvorfor så skrive et sted hvor alle kan se det?[/quote]
Fordi han og mange andre ikke har fårstået trådens formål !! Vi spørg om spillere til vores klan men, lige så snart tråden bliver lidt for of-topic så er prozel der med det samme for at disse vores valg....
Empire x Alek
don't start a fight if u sound like spongebob;D
mes que un club (barca)
iiM AlekG DK
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf carlmlr » 22. feb 2011 14:49

Så kan I vel bare stoppe med at svare på off-topic, I prøver jo ikke at stoppe folk, der går off-topic i jeres tråd.
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf JacobDitzel » 22. feb 2011 15:01

carlmlr skrev:Så kan I vel bare stoppe med at svare på off-topic, I prøver jo ikke at stoppe folk, der går off-topic i jeres tråd.

Billede
JacobDitzel
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Re: (BO)DGF/F16 genoprettes

Indlægaf lucky ba » 22. feb 2011 15:02

trolling er en barnlig ting og ignorerer aldrig spørgsmål der bliver stillet....medmindre de kommer fra visse personer ;)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster