Xboxlife forum

"Unge mennesker"

Alt som er klan relateret

"Unge mennesker"

Indlægaf DK Anders » 4. dec 2010 15:19

Hej.

Jeg mangler nogle mennesker på ca. min egen alder (15) at spille Halo: Reach og Call of Duty: Black Ops med. Jeg er moden af min alder, og jeg søger folk, der både vil spille seriøst, men samtidig have det sjovt. Jeg gider ikke folk, der råber og skriger, og begynder at tude, når de dør.

Hvis du er interesseret, så send mig en Friend Request, eller skriv her i tråden, så tilføjer jeg dig. ;)

Med venlig hilsen Anders/iPwn REemixz
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf nicolaierlakker » 4. dec 2010 15:24

Jeg er frisk på cod :)
nicolaierlakker
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf Funsei » 4. dec 2010 16:45

Også frisk :)
nogen folk siger jeg er moden af min alder - kun 13
men du kan jo prøve at snakke med mig ;)
http://www.youtube.com/user/TheFunsei
Funsei
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf DK Anders » 4. dec 2010 16:46

Selvfølgelig. :) Adder I mig bare, eller?
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf Lasborg » 4. dec 2010 17:19

Kan i så komme væk fra xboxlife i unge lømler, i tramper på græsset og hører forfærdelig musik, og så ved i ikke hvem Otto Leisner er...
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf MetalGuyDK » 4. dec 2010 17:33

Lasborg skrev:Kan i så komme væk fra xboxlife i unge lømler, i tramper på græsset og hører forfærdelig musik, og så ved i ikke hvem Otto Leisner er...


Hehe :D :twisted:
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf DK Anders » 4. dec 2010 18:11

Lasborg skrev:Kan i så komme væk fra xboxlife i unge lømler, i tramper på græsset og hører forfærdelig musik, og så ved i ikke hvem Otto Leisner er...

Vi har ligeså meget ret til at være her som dig. Hvis ikke spørg Skou. Jeg tramper ikke så meget på græsset for tiden, eftersom jeg ikke kan finde noget pga. sneen. Jeg har en alsidig musiksmag. Kan variere fra klassisk til hård rock. Er Otto Leisner ikke ham, der var vært for Lykkehjulet?
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf xsoenx » 4. dec 2010 18:35

DK Anders skrev:Hej.

Jeg mangler nogle mennesker på ca. min egen alder (15) at spille Halo: Reach og Call of Duty: Black Ops med. Jeg er moden af min alder, og jeg søger folk, der både vil spille seriøst, men samtidig have det sjovt. Jeg gider ikke folk, der råber og skriger, og begynder at tude, når de dør.

Hvis du er interesseret, så send mig en Friend Request, eller skriv her i tråden, så tilføjer jeg dig. ;)

Med venlig hilsen Anders/iPwn REemixz

Hvis du opføre dig som du gjorde for 1år tilbage hvor du begyndte at græde fordi jeg inviteret dig til et spil du ikke havde så er du ikke moden
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf Cloudy » 4. dec 2010 19:45

xsoenx skrev:
DK Anders skrev:Hej.

Jeg mangler nogle mennesker på ca. min egen alder (15) at spille Halo: Reach og Call of Duty: Black Ops med. Jeg er moden af min alder, og jeg søger folk, der både vil spille seriøst, men samtidig have det sjovt. Jeg gider ikke folk, der råber og skriger, og begynder at tude, når de dør.

Hvis du er interesseret, så send mig en Friend Request, eller skriv her i tråden, så tilføjer jeg dig. ;)

Med venlig hilsen Anders/iPwn REemixz

Hvis du opføre dig som du gjorde for 1år tilbage hvor du begyndte at græde fordi jeg inviteret dig til et spil du ikke havde så er du ikke moden


Nej eller råber og skriger fordi man ikke lige er så satans god til et spil som du er. Meget modent må jeg sige.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf Noga » 4. dec 2010 20:30

Cloudy skrev:
xsoenx skrev:
DK Anders skrev:Hej.

Jeg mangler nogle mennesker på ca. min egen alder (15) at spille Halo: Reach og Call of Duty: Black Ops med. Jeg er moden af min alder, og jeg søger folk, der både vil spille seriøst, men samtidig have det sjovt. Jeg gider ikke folk, der råber og skriger, og begynder at tude, når de dør.

Hvis du er interesseret, så send mig en Friend Request, eller skriv her i tråden, så tilføjer jeg dig. ;)

Med venlig hilsen Anders/iPwn REemixz

Hvis du opføre dig som du gjorde for 1år tilbage hvor du begyndte at græde fordi jeg inviteret dig til et spil du ikke havde så er du ikke moden


Nej eller råber og skriger fordi man ikke lige er så satans god til et spil som du er. Meget modent må jeg sige.


Hahahahaha! Nu må jeg le.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf Prozel » 4. dec 2010 20:38

iPwn REemixz er sku fin nok, selvom REemixz og hans kompagnon Nogasm snakker afsindig meget :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf Noga » 4. dec 2010 20:46

Prozel skrev:iPwn REemixz er sku fin nok, selvom REemixz og hans kompagnon Nogasm snakker afsindig meget :)


Haha! Ja, det er korrekt :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf SandiestMm » 4. dec 2010 20:59

Jeg er da også meget frisk regner med at jeg køber black ops i morgen :)
SandiestMm
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf frilund1337 » 5. dec 2010 16:24

i tilføjer bare er 15 selv ;D
og spiller BO
frilund1337
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Jyllinge


Re: "Unge mennesker"

Indlægaf Funsei » 5. dec 2010 19:37

Nu regner jeg med at du har prøvet at styre en klan før så vi ikke bare rander rundt og ikke ved hvem hinanden er.. og lign.
http://www.youtube.com/user/TheFunsei
Funsei
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron