Xboxlife forum

Mw2 !!!! BO !!!

Alt som er klan relateret

Mw2 !!!! BO !!!

Indlægaf Revsbech » 17. nov 2010 20:54

FÅ dog fingerne ud og få lavet et specfik forum til disse clan så det er er det der blir spammet med.... her inde. syns ikke der blir skrvevn andet så det syns jeg lige i skal få set på... Ja der er nok nogen stave felj med hva.
Revsbech
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Re: Mw2 !!!! BO !!!

Indlægaf Ink129 » 17. nov 2010 21:34

Er det ikke nok, at disse klantråde bliver oprettet i forummet "Klaner"? :-k
Spillet er jo nyt, og derfor ser du mange af disse tråde i denne tid. Det skal nok fortage sig.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Mw2 !!!! BO !!!

Indlægaf Zentix » 17. nov 2010 21:40

Jeg synes det er fint nok med Klan forummet osv, men vi mangler altså et Call of Duty forum som vi har med Gears of War, Halo osv.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Mw2 !!!! BO !!!

Indlægaf Revsbech » 17. nov 2010 21:58

syns de skal få fingerne ud... de skal lave et CoD. forum. Så klaner osv. kan blive postet der inde... Ink29 men nu er det sådan de blir ved med at poste om de søger claner osv. fix nu bare det forum så er den skid slået
Revsbech
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Re: Mw2 !!!! BO !!!

Indlægaf Rotator » 17. nov 2010 22:02

Måske skulle du lære at man får mere ud af at spørge pænt, istedet for at bede folk "få fingeren ud"...
Jeg er meget ked af at dine krav ikke kommer i første række, men sådan er tingene nu engang skruet sammen :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Mw2 !!!! BO !!!

Indlægaf Revsbech » 18. nov 2010 20:40

jamen det fint det styre i jo selv. men syns da bare det er en skam... det er bare en fane. i her inde ... eller ikke det bestemmer i jo selv.
Revsbech
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Re: Mw2 !!!! BO !!!

Indlægaf makta » 18. nov 2010 20:47

Hvor har de da fingeren nu?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster