Xboxlife forum

MW2

Alt som er klan relateret

MW2

Indlægaf DnD Smokiie » 15. nov 2010 21:01

har det som jeg er den enest dansker der spiller MW2 kan de passe :s
HARDSTYLE<3
DnD Smokiie
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: MW2

Indlægaf Secret Man!C » 16. nov 2010 09:45

Vi er bare hoppet over hos BO ;)
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Re: MW2

Indlægaf DnD Smokiie » 17. nov 2010 12:20

trist for jeg har ikke black ops i nu ;D
HARDSTYLE<3
DnD Smokiie
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: MW2

Indlægaf SmashingBull » 17. nov 2010 13:14

Nej jeg møder jævnligt andre danskere, dog ikke så mange men de er der.
spiller forøvrigt lidt igen da BC2 blev for meget da man tit kommer ind på hold hvor man ikke kan gøre noget for at vinde, eller undgå spawnrape.
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: MW2

Indlægaf MGreveDK » 24. nov 2010 22:04

Jo vi er der skam :). skulle bare lige bruge et par dage på at finde ud af at BO er et meget ringe online spil.
Så vi er skam en masse der er vendt tilbage til MW2 :)
MGreveDK
 


Re: MW2

Indlægaf DKhANSI » 24. nov 2010 23:02

Haha,Var Black Ops for svært?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: MW2

Indlægaf DaneMac » 24. nov 2010 23:06

Dkhansi - erhm.. hvordan kan du sige Black Ops er svært? det er så nemt. Hardline perk - Black Bird, Chopper Gunner, Attack Dogs = RAPE og du har vundet. MW2 kræver det lidt mere, dog kan du være heldig at spille mod retards også er en Predator missle, Harrier nok til en chopper gunner, men sker sjældent..
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: MW2

Indlægaf DKhANSI » 24. nov 2010 23:08

DaneMac skrev:Dkhansi - erhm.. hvordan kan du sige Black Ops er svært? det er så nemt. Hardline perk - Black Bird, Chopper Gunner, Attack Dogs = RAPE og du har vundet. MW2 kræver det lidt mere, dog kan du være heldig at spille mod retards også er en Predator missle, Harrier nok til en chopper gunner, men sker sjældent..

Nu snakker jeg ikke om at hore killstreaks. Men vil da gerne påstå at Black Ops kræver mere Gun Skill end MW2
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: MW2

Indlægaf MGreveDK » 24. nov 2010 23:10

siger ikke det er svært. siger at det er utrolig ringe!!.
MGreveDK
 


Re: MW2

Indlægaf DKhANSI » 24. nov 2010 23:13

Hvorfor?
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: MW2

Indlægaf fr1lund » 25. nov 2010 00:14

Der er ikke nok aim assist ;)
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Re: MW2

Indlægaf MGreveDK » 28. nov 2010 11:28

Det er et niveau under MW2 i alt. og det er der åbenbart mange der synes for , synes at man ser flere og flere vende tilbage til MW2..
MGreveDK
 


Re: MW2

Indlægaf Bulls85 » 28. nov 2010 12:24

LOL et niveau under mw2!!!! MW2 var det største noob camper spil nogensinde man hahah!! bare kunne løbe rundt på `rust´ med en sniper og no scope lol det er kvalii!!!!!! de eneste folk der går tilbage til MW2 er folk der synes at ALT er blevet for svært i black ops....................... black ops er et rigtig godt spil for de har fjernet alle de ting der fik folk til at campe. og gjort sniper class til noget man kan være stolt af at bruge igen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bulls85
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: MW2

Indlægaf MGreveDK » 28. nov 2010 14:34

Bulls85: for svært?.. DU er netop glad for et spil der er ringere end dens forgænger. pga du ikke kunne håndtere det andet spils facetter :) det er jo det du siger LOL..
MGreveDK
 


Re: MW2

Indlægaf KIAMMI » 28. nov 2010 16:12

jeg synes nu at Black ops er rimelig underholdende, jeg var kørt lidt træt i MW2,
jeg er ikke nogen expert, men fik spillet online til 8 prestige .

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener insane x cookie, når du siger, at Black ops spillet er ufatteligt ringe ifht MW2??
Det eneste jeg skal vænne mig til, er at man skal ramme folk flere gange (med mindre det er i hovedet) end i MW2.

Personligt synes jeg Contracts, stats man kan se, de forskellige online gameplay er mere forfriskende i Black ops
grafik er mere eller mindre den samme, som jeg kan huske den, og måden man kan customize sine våben, face osv
er også meget fed.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster