Xboxlife forum

Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Alt som er klan relateret

Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Indlægaf BrainierGiraffe » 13. nov 2010 19:08

Hey.

1) Typisk info
2) In-game info
3) Gamer historie
4) I skal:


1)

Hej, mit navn er Thor, jeg går under nicket BrainierGiraffe når jeg spiller xbox (Ændre jeg nok.)
Jeg er 13, og vil nok ikke kalde med selv fuldstændig helium, men det må i bedømme. Jeg er altid klar på at pracce, og er på de fleste dage, undtagen onsdag og noget af mandag aften. Jeg har ALDRIG spillet i klan på xbox før, så det er noget nyt for mig (men har jeg på pc.)

2)

In-game er jeg er en person der elsker at spille seriøst, og spille pcw/cw. Jeg er en person der forstår spillet, og jeg prøver altid at tænke mig om inden jeg gør noget. Jeg er måske ikke den bedste aim wise, men jeg har forståelse for spillet, og bliver bedre og bedre. Jeg kan godt tage dårlig kritik, men har det bedst når det er noget man diskutere efter kampen. Jeg er stadig ved at vænde mig til maps, våben osv. i black ops.

3)

Jeg begyndte og spille Counter-strike da jeg var 8. Jeg har spillet kanon meget seriøst spil på CS scenen, som jeg håber vil gavne mig en hel del i black ops, og i pcw/cw'er. Jeg har headsettet Turtle Beach x31, som har hjulpet mig en hel del (Det vil sige, jeg kan godt høre hvor folk kommer fra hvis de ikke bruger ninja :D)

4)

I skal: I skal have mic, i skal kunne spille sammen, og kunne klare kritik. Der skal også være ordenlig forhold mellem spillere på holdet, og man skal kunne holde hovedet koldt under en pcw/cw.

Det var egenlig det tror jeg.
Sig hvis der er noget jeg skal rette.

Bb

-BrainierGiraffe
XBL: Westenful
YT: Westenful
__________________

Billede
BrainierGiraffe
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Indlægaf MoorWen » 13. nov 2010 21:50

Tja jeg prøver at få skrabet en lille core-clan op fra forskellige steder i communitiet. Vi er 2 so far og navnene (GT) : Special Flavor & BowzR II. Jeg er 24 og Special Flavor er vist 16-17. Hans reaktions evner synes ihvertfald at være svarende ^^.
No trash-talk N' shit - bare vær dig selv osv osv. Skriv eller FR hvis du har lyst til at være medlem nr.3. Klanen hedder 4Pro!
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Indlægaf BrainierGiraffe » 14. nov 2010 18:34

Okaaaay.
XBL: Westenful
YT: Westenful
__________________

Billede
BrainierGiraffe
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Indlægaf fr1lund » 14. nov 2010 18:39

Har lige et spørgsmål. Hvis du har spillet CS seriøst, hvorfor så hoppe over på XBOX'en?
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Re: Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Indlægaf BrainierGiraffe » 14. nov 2010 20:01

fr1lund skrev:Har lige et spørgsmål. Hvis du har spillet CS seriøst, hvorfor så hoppe over på XBOX'en?


Spiller det stadig en gang i mellem, men blev i hvert fald træt af det.
XBL: Westenful
YT: Westenful
__________________

Billede
BrainierGiraffe
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Indlægaf Madskimo » 15. nov 2010 11:10

Er meget seriøst ikke lidt overkill at skrive? Det lyder som om at du har spillet MLG turneringer og tjent penge på det
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Indlægaf Dphish » 15. nov 2010 13:02

- eller at du i hvertfald er champen hos ESPL :p
Dphish
Niveau 3
 
Indlæg: 259


Re: Ung spiller søger core klan. (Black Ops)

Indlægaf Zentix » 15. nov 2010 13:54

Kunne godt tænke mig at se hvor god du er, tilføj mig:

QaBooZe
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster