Xboxlife forum

Hvem er Danmarks bedste klan

Alt som er klan relateret

Hvem er den bedste Hardcore MW2 klan i Danmark

iCon - iCon Gaming
8
17%
DDT - Danish Dream Team
6
13%
DnD - Danish and Dangerous
11
23%
DAC - Danish Assasin Company
0
Ingen stemmer
F16 - The Fantastic XVI
0
Ingen stemmer
EFDK - Eliteforce.dk
5
10%
SwT - Team Slit Wrist Theory
1
2%
BB - Bjørnebanden
17
35%
TlF - Danish Task Force
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 48

Indlægaf Monzee DK » 6. aug 2010 18:10

@DnD GoDfatTheR: BooZe er gammel nok til at få en lapdance af dig.
Monzee DK
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Indlægaf ZtinKi » 6. aug 2010 18:10

FragBite skrev:
Barbarian skrev:Og ps den gang jeg var chippendale var dengang du lå i mors mave for efter hvad jeg kan fornemme er du da ik særligt gammel :-D og UPS der kom jeg til at trykke på den 'ignore' knap rart den findes mod narrøve som dig !

Jeg er gammel nok til at få en lapdance af dig.


Billede
URL]
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf Barbarian » 6. aug 2010 18:15

Monzee DK skrev:@DnD GoDfatTheR: BooZe er gammel nok til at få en lapdance af dig.

For det første så er det jo godt for ham ! For det andet så giver jeg ikke lapdance til homoer som ham og GAYLOUNGE og ja NU har jeg noget i mod GL i er da nok de mest selvtilfredse oplbæste narrøve på Jordens overflade og ups der var lige den 'ignore' knap' igen. Gid i var lige så NORMALE oppe i hovederne som i er gode til at spille MW2 !! For der er fandme ik meget oppe i hovederne på jer mand ! AIRHEADS ! Hvis bare i opførte jer normalt ville i blive respekteret , i er ikke respekteret af mig og mange andre kun jeres fuc.... fanboys ! Tag og opfør jer som en fuck..... pro klan som i påstår i er ! Er der ik noget med at UGX sponsorer jer og at i skal opføre jer ordenligt mod andre klaner ? HMMMMMMMMMMM
Senest rettet af Barbarian 6. aug 2010 18:19, rettet i alt 2 gange.
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Indlægaf CrawzR » 6. aug 2010 18:16

Barbarian: Du generalisere.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Nasty Beaver » 6. aug 2010 18:17

Me like MW2 threads. <33333
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Barbarian » 6. aug 2010 18:20

Prozel skrev:Barbarian: Du generalisere.

Det kan godt være jeg gør det når jeg ENDNU ikke har mødt en 'normal' GL endnu...
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Indlægaf CrawzR » 6. aug 2010 18:21

Barbarian skrev:
Prozel skrev:Barbarian: Du generalisere.

Det kan godt være jeg gør det når jeg ENDNU ikke har mødt en 'normal' GL endnu...


Jeg har heller ikke mødt en normal DnD, må jeg så sviner hele jeres hold til?
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Nasty Beaver » 6. aug 2010 18:22

Pas på hvad du siger Barbarian, uvidenhed og generalisering er en dårlig cocktail. ;)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf iDanish Soul » 6. aug 2010 18:23

Barbarian skrev:PS der er da ik så meget fessor over dig det er da ik lige dig der er den skarpeste kniv i skuffen !

Jeg kan ikke sige andet end lol.. Der er da godt nok heller ikke meget "fessor" over dig.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf Barbarian » 6. aug 2010 18:24

Prozel skrev:
Barbarian skrev:
Prozel skrev:Barbarian: Du generalisere.

Det kan godt være jeg gør det når jeg ENDNU ikke har mødt en 'normal' GL endnu...


Jeg har heller ikke mødt en normal DnD, må jeg så sviner hele jeres hold til?

Fint for dig ! Vi sidder da i det mindste ik hele tiden og snakker ned til andre klaner og er lige så opblæste som jer ! Hvis i er så gode som i siger i er så burde i sgu da være vant til det og være nede på jorden, og respektere andre klaner... Var det ik det i blev sponsoreret af UGX af blandt andet ? HVis du går tilbage i tråden, kan du se at jeg faktisk skriver at i er meget gode eller hvad jeg nu skrev og har aldrig svinet jer til før, men når den ene GL efter den anden GL kommer ind i tråden og er personlig over for mig bliver jeg sgu vred. Men det fatter du vel ikke..
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Indlægaf CrawzR » 6. aug 2010 18:28

Barbarian skrev:
Prozel skrev:
Barbarian skrev:
Prozel skrev:Barbarian: Du generalisere.

Det kan godt være jeg gør det når jeg ENDNU ikke har mødt en 'normal' GL endnu...


Jeg har heller ikke mødt en normal DnD, må jeg så sviner hele jeres hold til?

Fint for dig ! Vi sidder da i det mindste ik hele tiden og snakker ned til andre klaner og er lige så opblæste som jer ! Hvis i er så gode som i siger i er så burde i sgu da være vant til det og være nede på jorden, og respektere andre klaner...
'

Jeg har op til flere gange set din ven Noobienator svine hold som RR til over videoer på youtube.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf FragBite » 6. aug 2010 18:28

Barbarian skrev:
Prozel skrev:
Barbarian skrev:
Prozel skrev:Barbarian: Du generalisere.

Det kan godt være jeg gør det når jeg ENDNU ikke har mødt en 'normal' GL endnu...


Jeg har heller ikke mødt en normal DnD, må jeg så sviner hele jeres hold til?

Fint for dig ! Vi sidder da i det mindste ik hele tiden og snakker ned til andre klaner og er lige så opblæste som jer ! Hvis i er så gode som i siger i er så burde i sgu da være vant til det og være nede på jorden, og respektere andre klaner...

Der er jo ikke nogen der siger at Gamers.Lounge ikke respekterer andre klaner.

JEG respekterer jer ikke, fordi jeg skriver på Xboxlife betyder ikke jeg snakker på vejne af hele Gamers.Lounge. Jeg har min egen mening om jer, og jeg indblander ikke dem på mit hold i det.

Prøv nu lige at tag dig lidt sammen Mr. Chippendale.
Senest rettet af FragBite 6. aug 2010 18:29, rettet i alt 1 gang.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Barbarian » 6. aug 2010 18:28

PS til alle jer derude GL eller hvem ellers.. Jeg synes at det er mega trist at der skal være SÅ meget konkurrence mellem klanerne at selv de bedste klaner ikke kan støtte hinanden nææææ nej alle skal sidde og blæse sig op og svine alle andre til. Trist !
Barbarian
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Indlægaf carlmlr » 6. aug 2010 18:35

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=41548
Fatter ikke at den her tråd ikke er blevet låst
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Indlægaf MGreveDK » 6. aug 2010 18:35

i er total til grin hele skidtet. og slet ikke god reklame for div klaner på nogen måde..
MGreveDK
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron