Xboxlife forum

Cod klan er ved at blive skabt.

Alt som er klan relateret

Cod klan er ved at blive skabt.

Indlægaf lauseben » 17. nov 2008 15:01

Har du energi, geist lyst og entuatiasme?
– så er du måske vores nye MAX-gamer

Du:
• Elsker din xbox
• hader at tabe
• har erfaring med cod:wow

Vi er 2 so far og skal op på 14 glade.
alder har ingen betydning. Bare du er gl.nok til at behandle dine medspiller og modspiller med respekt. Vi forventer at man lægger en go ånd i klanen.

Mvh Gamer Nedergaard
nedergaard
lauseben
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf EliteElmo » 18. nov 2008 15:50

jeg har ikk spillet endnu men jeg får det her i løbet af den her måned. men kunne da godt tænke mig at komme med i klanen? ved ikk hvor stor forskellen er på cod4 og cod5 men jeg er rimelig god i 4eren ellers så kontakt mig.. mit gamertag er eM x Fusion xX bare add hvis du/i er`friske:)
EliteElmo
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf EliteElmo » 18. nov 2008 15:51

jeg har ikk spillet endnu men jeg får det her i løbet af den her måned. men kunne da godt tænke mig at komme med i klanen? ved ikk hvor stor forskellen er på cod4 og cod5 men jeg er rimelig god i 4eren ellers så kontakt mig.. mit gamertag er eM x Fusion xX bare add hvis du/i er`friske:)
EliteElmo
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf MopStyle » 18. nov 2008 15:51

EliteElmo skrev:jeg har ikk spillet endnu men jeg får det her i løbet af den her måned. men kunne da godt tænke mig at komme med i klanen? ved ikk hvor stor forskellen er på cod4 og cod5 men jeg er rimelig god i 4eren ellers så kontakt mig.. mit gamertag er eM x Fusion xX bare add hvis du/i er`friske:)

Skal eM ikke spille i COD WaW?

Jeg er frisk på at spille sammen med dig/jer hvis det er.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf Crueltylizer » 18. nov 2008 16:19

Hvis CaBoOzE er in. Så vil jeg sku også gerne være med jer ;)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf EliteElmo » 18. nov 2008 16:23

MopStyle skrev:
EliteElmo skrev:jeg har ikk spillet endnu men jeg får det her i løbet af den her måned. men kunne da godt tænke mig at komme med i klanen? ved ikk hvor stor forskellen er på cod4 og cod5 men jeg er rimelig god i 4eren ellers så kontakt mig.. mit gamertag er eM x Fusion xX bare add hvis du/i er`friske:)

Skal eM ikke spille i COD WaW?

Jeg er frisk på at spille sammen med dig/jer hvis det er.



jeg ved ikk om david køber cod waw han siger det noget lort men jeg skal sku ha det spil men cabooze kan du ikk add mig eller noget fordi jeg ved heller ik hvor david vil hen med det?
EliteElmo
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf EliteElmo » 18. nov 2008 16:24

MopStyle skrev:
EliteElmo skrev:jeg har ikk spillet endnu men jeg får det her i løbet af den her måned. men kunne da godt tænke mig at komme med i klanen? ved ikk hvor stor forskellen er på cod4 og cod5 men jeg er rimelig god i 4eren ellers så kontakt mig.. mit gamertag er eM x Fusion xX bare add hvis du/i er`friske:)

Skal eM ikke spille i COD WaW?

Jeg er frisk på at spille sammen med dig/jer hvis det er.



jeg ved ikk om david køber cod waw han siger det noget lort men jeg skal sku ha det spil men cabooze kan du ikk add mig eller noget fordi jeg ved heller ik hvor david vil hen med det?
EliteElmo
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf chateque » 18. nov 2008 16:25

MopStyle skrev:
EliteElmo skrev:jeg har ikk spillet endnu men jeg får det her i løbet af den her måned. men kunne da godt tænke mig at komme med i klanen? ved ikk hvor stor forskellen er på cod4 og cod5 men jeg er rimelig god i 4eren ellers så kontakt mig.. mit gamertag er eM x Fusion xX bare add hvis du/i er`friske:)

Skal eM ikke spille i COD WaW?

Jeg er frisk på at spille sammen med dig/jer hvis det er.


hvis du med eM mener mujax, svenskeren, enforcer you know, tror jeg ikke han skal have det

Edit: david selvfølgelig :)
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf EliteElmo » 18. nov 2008 16:32

jeg ved godt han siger han ikk gider og ha det men det så os en af grundene til jeg vil prøve og komme med i den her:D og chateque jeg har dig sku da på min liste på min anden profil eM x Fusion xX ?:)
EliteElmo
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf chateque » 18. nov 2008 16:34

EliteElmo skrev:jeg ved godt han siger han ikk gider og ha det men det så os en af grundene til jeg vil prøve og komme med i den her:D og chateque jeg har dig sku da på min liste på min anden profil eM x Fusion xX ?:)


jada :)
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf MopStyle » 18. nov 2008 16:34

Har tilføjet dig Fusion :P

Vi må se at få samlet nogle spillere så vi kan uddele nogle tæv.

David skal bare lige overtales lidt. Det er meget federe end det var i betaen med de nye våben og de nye fordele ved prestige osv. Jeg blev skuffet over betaen - men retail versionen er ligeså god hvis ikke bedre end COD4.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf EliteElmo » 18. nov 2008 16:36

det lyder nice men jeg skal lige ned og ryge en smøg hurtig så kommer jeg online:D mener david er online :)
EliteElmo
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Indlægaf Devilock6 » 18. nov 2008 16:44

Hey jeg vil gerne være med, er okay til CoD, og har selvfølgelig WaW :)
Devilock6
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Devilock6 » 18. nov 2008 16:50

Men er det bare en dansk klan? Er ikke så god til at snakke engelsk :P
Devilock6
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf EliteElmo » 18. nov 2008 16:51

lige 1 ting hvilken klan hentyder du til eM eller den klan som faktisk har lavet den her tråd?:)
EliteElmo
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron