Xboxlife forum

er der nogle cs klaner der ude!!!!

Alt som er klan relateret

er der nogle cs klaner der ude!!!!

Indlægaf PsykopatGamer » 7. mar 2004 17:36

hej.....

er der nogle klaner til csx som vil spille mod min klan?????

det kunne jo være sjovt at prøve :wink: i skal helts være 4-5 personer da vi er 5!!!!!!

ps. men vær klar til at tabe 8) !!!
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 7. mar 2004 19:04

spanker dk,jeg tvivler ikke på dine "skills" - for hver gang jeg logger på Xbox Live,så sidder en Hr.spanker og gamer CS :wink:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf PsykopatGamer » 7. mar 2004 19:46

tak hubbi.... det er fordi at jeg ikke lige har haft penge her på det sidste så jeg ikke kunne købe nu spil, men tak :wink:
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 7. mar 2004 19:50

Jeg er virkelig dårlig til at spille CSX, men jeg kunne da godt tænke mig at spille en hygge kamp:)
Senest rettet af Playkid 8. jun 2004 14:24, rettet i alt 1 gang.
Playkid
 


Indlægaf PsykopatGamer » 14. mar 2004 08:48

er der ikke nogle klaner :cry:
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 14:12

LOL!!!! hvor meget hva det nu lige vi vandt over jer??? hva det ik 43-1!!! :) ej vi ka vel altid godt finde ud af nået en dag hvis i tør og ik skyder hinanden!!! n00b
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf PsykopatGamer » 27. apr 2004 15:06

hehe!! men det går vist ikke cazimo er smuttet fra clanen,så vi skal først have nogle flere med i clanen... men nu er i jo også nogle af danmarks bedste spillere;)
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Fire-Jolle » 27. apr 2004 16:44

Spanker, snak med derecter, så tror jeg nok vi kan fikse en kamp op...
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 16:51

LOL nogle af Danmarks bedste!! haha vi er danmarks bedste og vi er også nogle af verdens bedste!!!
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Basse DK » 27. apr 2004 18:29

Tom snak...

Helt ærligt, hvor glad kan man være for sig selv. He he.
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 19:02

måske men det er stadig sandt :) bare send mig en f/r og vi kan spille hvis du har spillet for jeg har aldrig set dig på live?
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Basse DK » 27. apr 2004 19:58

Ja, selvsikkerheden fejler ikke noget.

Jeg har ikke cs længere, jeg solgte spillet da jeg suttede helt vildt til det. Og når man får slag hele tiden, så er det ikke så fedt længere.

Men jeg vil da sige at jeg syntes det er fedt, hvis det er danskere der styrer cs på live!!! Hvis der er hold i dine ord.......


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 20:40

jeg holder altid mit ord :)
du kan prøve at gå ind på www.clanect.frac.dk den er snart færdig! ellers gå ind på www.specops.frac.dk det var min gamle clan, de dansker der var med i den er også med i
ect- elite combat team. elite combat team er der også bare mennesker fra usa og canada.
men på specops kan du se hvilke claner vi har vundet over, der er måske ik nogle du kender men vi vandt shadyaftermath som nu er pure ownage som du kan læse om på xbox.com forum under csx. der er de blandt de 10 bedste dem vandt 21-1 på første map også forlod de. også har vi lige spillet mod sveriges bedste clan som mente at de var de bedste i europa dem slog vi 22-8. :) så ja vi er gode og du kan finde os allesammen under 500 på ranglisten!!!
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Papa » 27. apr 2004 20:45

I lyder som en okay god klan iforhold til alt muligt andet lort der er rundt omkring. Jeg tvivler dog på i er nogle af verdens bedste. De turneringer som i nævner bliver betragtet som noob turneringer. De virkelig gode er dog stoppet med at spille det og gået videre til andre spil.
Jeg ville dog selv have været klar hvis det ikke var fordi jeg har droppet det helt da jeg har fået en PC.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 20:55

det er rigtigt vi har ik spillet de hel store, men vi er også kun en ny clan og det er da heller ik nogle hemlighed at vi lige har tabt til verdens bedste
22-1, men grunden var vi har aldrig spillet 5v5 som er nomalt. også havde de sinsyg strats. men vi har bedre aimer end dem så i en 4v4 havde vi slået dem klart. det ska så også lide siges at det var en scrim. efter denne weekend kan jeg fortælle dig om vi er en af verdens bedste eller ej for der spiller vo nogle af de store!!! :)
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster