Xboxlife forum

er der nogle cs klaner der ude!!!!

Alt som er klan relateret

Indlægaf Papa » 27. apr 2004 20:56

Som er må jeg vide?
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 20:57

jeg forstå ik var du mener med n00b turneringer de bedste er xbox.com forum som ik er en tur også skal vi når der bliver lavet en ny sweet16 tourney være med i den som er for de 16 bedste, og nogle af de teams der er med i den nu er vi bedre end :)
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 20:58

vi spiller UF også er der nogle af de andre teams der bare lige skal acceptere
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Papa » 27. apr 2004 21:00

Ja, misforstod det lidt. xbox/forum er der hvor de bedste er. Dog har jeg aldrig hørt om UF. Men det er også lang tid siden jeg har fulgt med i det.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 21:02

http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=7190374 prøv at gå der ind der er de 10 bedste og po=pure ownage der har vi ham der er leder for den clan med og ellers resten af vores spiller er bedre end ham og de spiller der er i clanen han er ingen gang med i vores starting line.
grunden til vi ik er nævnt er fordi vi er en ny clan og skal først til at spille de store claner ny
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Papa » 27. apr 2004 21:02

men det skulle ikke undre mig så hvis i er bedre for de er egentlig ikke specielt gode, det er bare umuligt at finde nogle ordentlige at spille med i Danmark fordi der er så lidt.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Papa » 27. apr 2004 21:04

Jeg ved ikke hvem det er du mener, men jeg kan da se at LGD og IOS ikke er der mere. Og de tog ihvertfald alle de claner der.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 21:06

ios er helt stoppet med csx og deres måske bedste spiller er med i UF, LGD nogle af spillerne fra den clan er med i |L|
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Papa » 27. apr 2004 21:11

Okay. Så spil dem først og se hvordan det går, i tabte jo trodsalt stort. Tror godt i kan klare det da de amrikanere normalt ikke fatter meget teamwork.
Men hvorfor var i der ikke dengang jeg spillede det?

BTW kan du huske hvad den klan hed der startede med B og har været med siden UT på dreamcast? Et eller andet med "bring it on"
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 21:16

jeg har spillede det siden jul, men min clan leder smoot nemesis har spillet det lige siden det kom ud, ip det er sindsyge til teamwork dem kan vi lære meget af. jeg har ikke hørt om den clan der starter med B :( men der var en top clan der hed Ballers men de har lige brudt op
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Papa » 27. apr 2004 21:24

Har spillet mod ham.

Det kan godt være de har teamwork. Det er nok mere fordi jeg er træt af alt den spammeri der er derinde. Og hvor meget de går op i deres kamp statestik, fordi de ikke kan tåle at tabe og derfor begynder at lyve. Og de fatter heller ikke at bruge IRC.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Klumpfisk » 27. apr 2004 21:29

ja americaner er de største taber alle de americaner jeg har spillet med på deres server har kicked mig fordi jeg ownede dem, og når vi spiller clan kamp enten kicker de os eller forlader.
og nej det var ik n00bs jeg har spillet i mod,
f.eks Ztnoluck (den clan har vi også slået) UF, P og en masse andre spiller.
( americaner=trash talkers)
Klumpfisk
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Papa » 27. apr 2004 21:32

Fuldstændig enig! :D
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Papa » 27. apr 2004 23:16

nå jo, det var team jBi.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf ECT BandiT » 22. maj 2004 10:41

[LOL!!!] Der er mange CSX claner. ECT - Elite Combat Team. spanker dk. Bare si til hvis du vil spille en clan kamp. [HEHE!!!]
[Flow Like A Butterfly - Stings Like A Bee]
[ECT - Elite Combat Team]
http://ect.pulfen.dk
www.cell28.dk
www.spiritofamiga.com
ECT BandiT
Niveau 0
 
Indlæg: 16


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster