Xboxlife forum

Ta3F Søger 1Spiller Til Cod4 Clan !

Alt som er klan relateret

Ta3F Søger 1Spiller Til Cod4 Clan !

Indlægaf Secret Man!C » 21. maj 2008 23:04

Hej ! Ta3F / The Apocalyptic 3lite Force. Søger 1 Spiller, Men der er nogle få krav :

1: Ha' en Ratio på over 1,30

2: Ska' ku Spille alle former for Modes Ex. Headquarters - Hardcore Td / SaD Osv.

3: Og skal være rimelig Aktiv / Online På Xbox360

4: Vi er en afslappet Clan så bare rolig. Silence is a Deadly Weapon.

5: Du skal være tilmeldt Www.Consolegaming.Eu .

Hvis du ka' Opfylde disse krav så kontakt mig over Xbox Live
Gamertag : MujaX Nemesis

Ps: Der er nogle få dage hvor vi vil se om du lever op til Clanen
Jeg mener : Vi skal jo' allesammen være gode venner You Know !

Mvh
MujaX Nemesis // David Medvën
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Indlægaf boomboom326 » 22. maj 2008 09:00

The Apocalyptic 3lite Force(Kodylt fedt navn altså). Wow wow må jeg være med! Har en ratio på 1,50 (den har været højere) please please.
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf xX Reptile Xx » 22. maj 2008 09:23

Har godt nok ikk spillet det i noget tid, men vil meget gerne være med.
Har en Ratio på 2,33..
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf Secret Man!C » 22. maj 2008 10:14

Boomboom : Er det seriøst det du siger ? er ik' helt sikker !


Ghost Reptile : Jamen det lyder meget fedt. Hvis du gerne vil på ( Try-Out ) så send en FriendRequest til : MujaX Nemesis

Mvh.
MujaX Nemesis // David Medvën

Ps: BooMBooM . Hvis det er seriøst det du siger så ka' du måske også Komme på ( Try-Out ) også. men Kontakt mig hvis det er ( Via. GT )
Secret Man!C
Niveau 4
 
Indlæg: 579
By: Slagelse


Indlægaf BadaBing DK » 22. maj 2008 10:28

BoomBoom er klart bedre til COD4 end Ghost. BoomBoom er dødpræcis med sine granater tværs over banen og med hans granatkaster, så er han sikker på at spille minimum 2:1 (der er jo to skud i launcheren).

Ghost er så bare lidt bedre med kniven. Men han kommer jo også fra Randers, så han har fået kniv-træningen ind med modermælken. Hvis der havde været en scooter (helst en tunet knallert 45) i COD4, så ville Ghost have været en VIRKELIG god COD4 spiller.

Jeg spiller desværre ikke COD4 mere. Desuden var Secret også den første jeg mutede og slettede fra min Friendlist EVER på Xbox Live.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf boomboom326 » 22. maj 2008 11:32

Gider sku da ikke spille med i din klan lol lol.

Lol badabing!!!!

Secret du er også den første jeg mutede og slettede fra min friendlist, har da aldrig hørt nogle snakke om afføring så lang tid som du gør!

Hyg dig med din klan!!
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf bullerdaddy » 22. maj 2008 18:37

må jeg være med :P
Billede
bullerdaddy
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Indlægaf NorthernLiteDK » 22. maj 2008 22:24

Helt seriøst,manden prøver og recruite nogen til en klan,sgu da helt ligemeget om han har snakket afføring med dig boomboom,hvor gammel er du ? vil i ikke joine hans klan lad være med at poste en masse uvedkommen lort.....
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Indlægaf xX Reptile Xx » 22. maj 2008 22:25

BadaBing DK skrev:Ghost er så bare lidt bedre med kniven. Men han kommer jo også fra Randers, så han har fået kniv-træningen ind med modermælken.


Du ved for meget Bada :lol:

EDIT: Hvem er med i klanen??
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf xX Reptile Xx » 22. maj 2008 23:37

NorthernLiteDK skrev:Helt seriøst,manden prøver og recruite nogen til en klan,sgu da helt ligemeget om han har snakket afføring med dig boomboom,hvor gammel er du ? vil i ikke joine hans klan lad være med at poste en masse uvedkommen lort.....


Det samme har du da lige gjort med det indlæg..!
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf boomboom326 » 23. maj 2008 07:52

Synes generelt folks materiale er ved at være noget slidt her på forummet.

Tag nu soulcrusher hvor gammel er du skriver han og tror jeg bliver meget ked af det, øhhh det gør jeg ikke.!!

Jamen soulcrusher jeg er 24 og jeg skriver hvad der passer mig!
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf NorthernLiteDK » 23. maj 2008 08:10

jamen hvorfor ikke oprette din egen tråd og skrive hvad der passer dig der sammen med dit lille heppe kor ,i stedet for at komme ind og ødelægge en mands tråd om at skaffe medlemmer til en klan,og hvis folks matriale er ved at være slidt gå til et andet forum hvor du kan lege i sandkasse med dine dumme indlæg

mr ghost du er latterlig
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Indlægaf xX Reptile Xx » 23. maj 2008 09:06

NorthernLiteDK skrev:jamen hvorfor ikke oprette din egen tråd og skrive hvad der passer dig der sammen med dit lille heppe kor ,i stedet for at komme ind og ødelægge en mands tråd om at skaffe medlemmer til en klan,og hvis folks matriale er ved at være slidt gå til et andet forum hvor du kan lege i sandkasse med dine dumme indlæg

mr ghost du er latterlig


Se nu ødelægger du hans tråd igen, så hold da med og skriv alt det pis.
Lav din egen tråd, eller skriv noget der har med tråden at gør.
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf NorthernLiteDK » 23. maj 2008 10:41

xX Reptile Xx skrev:
NorthernLiteDK skrev:jamen hvorfor ikke oprette din egen tråd og skrive hvad der passer dig der sammen med dit lille heppe kor ,i stedet for at komme ind og ødelægge en mands tråd om at skaffe medlemmer til en klan,og hvis folks matriale er ved at være slidt gå til et andet forum hvor du kan lege i sandkasse med dine dumme indlæg

mr ghost du er latterlig


Se nu ødelægger du hans tråd igen, så hold da med og skriv alt det pis.
Lav din egen tråd, eller skriv noget der har med tråden at gør.


du er da bare værd et stort LMAO
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Indlægaf hogwartz » 23. maj 2008 10:45

SoulCrusherDK at du gider diskutere med de tre morrons,,,fald endlig ikke ned på deres lave,latterlige niveau
Senest rettet af hogwartz 23. maj 2008 15:12, rettet i alt 1 gang.
hogwartz
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron