Xboxlife forum

Halo 2 klanen Level 1 søger nyt medlem:

Alt som er klan relateret

Halo 2 klanen Level 1 søger nyt medlem:

Indlægaf L1 Solid » 12. mar 2005 15:30

Den danske Halo 2 klan Level 1 søger ét nyt medlem . Vi er en erfaren klan, der har spillet sammen siden Halo 2 udkom. Lige nu består klanen af fire personer: Bede x, Playkid DK, solidsnakedkf og Zarfax. Vi stiller følgende krav til vor nye medlem: (i den forbindelse skal det siges at vi ikke lægger vægt på dit ”level”.) Medlemmet skal passe socialt ind i gruppen og have en høj standard. Endvidere er det et krav, at man er i besiddelse af masser af tid til at spille, (vi bruger alle sammen 4+ timer om dagen på at spille Halo 2) vi spiller stort set spille efter ”gentlemans regler”, og selvfølgelig ingen cheating. (dummy, standby osv.)

Endvidere skal det også siges at vi er ret vilde med MLG regler. Det er efterhånden blevet ret svært at finde matchmade kampe nu om dage, så der vil også blive spillet en del custom games efter MLG regler, både indbyrdes og mod andre.

Så hvis du mener at du har hvad der skal til, kan du kontakte os ved at tilføje et vores gamertags til din venneliste. Du skal bare huske og sige at du henvender dig ang. vores søgen efter et nyt medlem.

Vi ser frem til din henvendelse:

Bede x, Playkid DK, solidsnakedkf og Zarfax.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf MiLuA » 12. mar 2005 18:16

Hehe..

Jeg kunne godt tænke mig at være med, men ved at jeg ikke er god nok..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf L1 Solid » 12. mar 2005 20:36

Nu skal du jo ikke skramme andre væk Milua, mange spillere kan have et potientale, det skal bare findes først.

Endvidere skal det også siges at alderen ikke spiller nogen rolle...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf zehoW » 14. mar 2005 17:24

Søger i stadigvæk en spiller?
zehoW
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf L1 Solid » 14. mar 2005 20:04

Ja...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf SebaKalaaleq89 » 6. apr 2005 19:06

hey, jeg søger, jeg er godt nok ny, men ja, jeg har masser af tid til Halo 2, jeg kontakter jer via live, jeg er forresten 15 år...
SebaKalaaleq89
Niveau 2
 
Indlæg: 106



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster