Xboxlife forum

Halo2 Clan

Alt som er klan relateret

Halo2 Clan

Indlægaf spunch » 28. feb 2005 15:33

Goddag.

Jeg har i et stykke tid søgt efter nogle at spille Halo2 sammen med, og nu prøver jeg altså lykken herinde.
Jeg har ikke spillet i særlig lang tid, men jeg kan da ramme. Jeg vil gerne høre fra nogle, som evt. er friske på at starte en "hygge-clan", det vil sige, at hyggen bliver prioriteret højere end resultatet. Det betyder dog ikke at det udelukkende skal være sjov og spas, men som sagt, det skal ikke være alt for seriøst.
Hvis der er nogle interesserede bedes i venligst svare til dette emne.. Tak for jeres tid, og fortsat god dag. :D

spunch
Orden er for idioter, vi genier kan nemt overskue rod .. >:)
spunch
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf MiLuA » 28. feb 2005 22:20

Jeg er ikke inderligt interesseret i at komme i din clan, da jeg allerede er i en... Men jeg vil gerne have dig på min friend list.. Så kan vi jo game lidt i mod hinanden... Jeg adder bare dig næste gang jeg kommer på live..

Gamertag Milua DK
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf spunch » 1. mar 2005 16:23

Milua skrev:Jeg er ikke inderligt interesseret i at komme i din clan, da jeg allerede er i en... Men jeg vil gerne have dig på min friend list.. Så kan vi jo game lidt i mod hinanden... Jeg adder bare dig næste gang jeg kommer på live..

Gamertag Milua DK


Det lyder da godt, så ses vi live .. :)
Orden er for idioter, vi genier kan nemt overskue rod .. >:)
spunch
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster