Xboxlife forum

Death and Decay (Dansk Halo 2 klan) søger medlemmer

Alt som er klan relateret

Death and Decay (Dansk Halo 2 klan) søger medlemmer

Indlægaf MortiZ » 26. jan 2005 18:27

Jeg er leder af en halo2 klan kun for danskere. Vi er alle sammen mere eller mindre gode men vi mangler medlemmer... Vi har en med i klanen som kan lave hjemmesider (og lave dem godt) samt vi har en group på bungie.net: http://www.bungie.net/fanclub/deathandd ... pHome.aspx

Navnet på min klan er Death and Decay (Decay kan også udtales DK (på engelsk) men da Death and Decay lød sejere blev det navnet til klanen). I er ALLE velkomne så længe i kan finde ud at spille Halo2 i et rimeligt niveau... Vi spiller for alvor, men spiller også for at have det sjovt og for at more os.

Klanen har været lukket ned i et stykke tid pga manglende fritid, men er blevet startet op igen.

Håber at i vil kontakte mig angående medlemskab:
Gamertag. MortiZ

-MortiZ, Overlord i Death and Decay
Senest rettet af MortiZ 19. aug 2008 08:51, rettet i alt 1 gang.
MortiZ
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Minihippo » 26. jan 2005 20:05

Hvornår er i begyndt igen?

Jeg synes aldrig i spillede, er i begynd at spille rigtigt igen?
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf BladeZ » 26. jan 2005 20:58

Hvad er Gennemsnits alderen i det??
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf MortiZ » 27. jan 2005 17:04

Minihippo >> Vi begynder fra på mandag med at starte klanen op igen da jeg ikke er hjemme i weekenden. Jeg har været i en anden klan for at få dem til at joine os hvilket er lykkedes så derfor har klanen ikke været aktiv, indtil nu. Men på mandag starter det helt store medlems indryk når den anden klan joiner os.

BladeZ >> Well... vi er et par stykker på 19 og så nogle på 17 og 16 og par stykker på 15 tror jeg. Men gennemsnits alderen ligger nok på de 17 stykker. Dog hvis der er nogle som ikke overholder vores regler om 'fair-play' kan de ikke være i klanen... vi har endnu ikke oplevet at smide nogle ud.

-MortiZ
MortiZ
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf MortiZ » 27. jan 2005 17:07

Det skal lige siges at vi også kan finde på at spille andre spil end Halo2, men klanen er primært Halo2...
MortiZ
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf DJan.dk » 27. jan 2005 17:37

Hvor mange medlemmere er der i klanen i øjeblikket?
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Mr Alean Smith » 27. jan 2005 18:40

Jeg vil godt med igen, hvis i er aktive igen :)
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Minihippo » 27. jan 2005 18:51

Mr Alean Smith skrev:Jeg vil godt med igen, hvis i er aktive igen :)


osse mig!
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf MortiZ » 30. jan 2005 17:03

Apoc.dk >> Jeg ved ikke hvor mange medlemmer der er i klanen (min xbox er i stykker så jeg ved det ikke, men skal købe en ny imorgen), indtil videre er der 10-20 stykker som skal ind og som der er aktive i forvejen...

Minihippo, Mr. Alean Smith >> Godt at se i vil med igen... klanen skal nok være aktiv :D

-MortiZ
MortiZ
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Cowrider » 30. jan 2005 17:33

JA JA... men HUSK... INGEN slår DVK (De vilde kaniner)


-STÅL
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf DNS_DK » 30. jan 2005 17:46

nååå ja Cowrider...
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf GrillBillerDK » 30. jan 2005 18:06

he..
Det er kun de bedste af de bedste som kommer med i GrillBillers Kompaner... (GK)
Derfor er min klan stadig "tom" ;-)

Navnet på min klan er Death and Decay (Decay kan også udtales DK (på engelsk) men da Death and Decay lød sejere

kunne da i farten lyde som Deaf and Delay ;-)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf MortiZ » 31. jan 2005 13:58

Du spiller altid så smart Griller :P

Death and Decay er også for de gode men alle kan være med så længe de overholder vores simple regler... vi skal spille i aften hvis der er nogle som vil være med...

gamertag: MortiZ


-MortiZ
MortiZ
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Kaninus » 31. jan 2005 15:19

Hey MortiS... Måske skulle du lige opridse de få enkle regler, så kan man jo tage stilling til om man kan og vil være med :)
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Morten Skou » 31. jan 2005 16:40

"Piger ingen adgang" ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster