Xboxlife forum

Klan Community

Alt som er klan relateret

Er dette en god ide?

Ja
13
93%
Nej
1
7%
Ingen ide
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 14

Klan Community

Indlægaf Kth » 29. dec 2004 22:42

Ok, selvom Xboxlife's forums er gode, er det måske ikke det bedste sted at finde klaner, kampe, og ekstra gamers.(til claner altså)

Så derfor har jeg leget med ide'n om at "starte" et mindre site (eller xboxlife.dk kan :roll: ) som alt i alt går ud på at folk netop kan finde klaner, kampe osv.
Der vil ikke være nyheder, downloads, smarte guides osv. Men bare overstående.

Dog inden jeg gider gå igang med dette, ville jeg forhører mig om der rent faktisk er nogen som ville gide benytte sig at sådan et system eller om der er nogen som kender lignede sider.

z3z (Tager forbehold for stavefejl, forkert posting sted, og i forvejen brugt ide...)
Kth
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf DJan.dk » 30. dec 2004 00:41

Lyder som en god ide... Vil du så kun lave det til xbox eller til flere konsoller?
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Kth » 30. dec 2004 01:17

Apoc.dk skrev:Lyder som en god ide... Vil du så kun lave det til xbox eller til flere konsoller?

Tjah, ville nok starte småt ud med xbox til at starte med, så kan man jo (når det hele virker som det skal) udvide til andre konsoller ;)
Kth
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf BladeZ » 30. dec 2004 12:16

Sådan lidt Clanbase.com Eller?
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf L1 Solid » 2. jan 2005 23:09

Hvis det skullle være det skulle det tilhøre en større side, som også kan tilbyde diverse fora, ang de omhandlende konsoller der bliver omtalt i "kamp" foraet.
Xboxlife ville være en udenmærket side at knytte det til...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Mr. White » 14. feb 2005 18:22

God idè.. men nu er der jo lavet noget i stil med det før..
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster