Xboxlife forum

Halo 2 Clan??

Alt som er klan relateret

Indlægaf gizmo » 29. okt 2004 14:55

i kan også bare adde mig BollerFraKoberg
Billede
gizmo
Niveau 4
 
Indlæg: 522
By: næstved


Indlægaf Frodo » 29. okt 2004 15:44

Jeg er også frisk på en HALO 2 clan, så add mig til listen:

Frodo, Gamertag: Dark Christian
Hvis XBOX er en PC, så er en PC sq da også en XBOX!
Frodo
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Stoffer » 4. nov 2004 20:20

er det i orden at jeg adder alle de der er med i clanen til min friends list?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf JaXbox » 4. nov 2004 21:54

StoffeR69: for min skyld ingen alarm, men jeg tror det kommer helt automatisk når klanen bliver oprettet! Fnord har nævnt at man muligvis allerede nu kan oprette klaner via Bungie.NET, men ellers vil det blive muligt gennem Halo2 og Live - så er det ikke smartere at vente på at klanen er blevet oprettet ? :wink:
JaXbox
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Tanya Sarret » 5. nov 2004 00:00

Jeg er måske lidt sent ude, MEN...

Jeg ville da lige komme med min mening...

Jeg må indrømme at idéen om en dansk clan lyder god. Dog må jeg sige at jeg personligt ikke er interreseret, lige pt. Grunden til at jeg nævner dette, er fordi jeg syntes folk bør tage stilling til hvor seriøst de har tænkt sig af tage det. Jeg har det sådan, at når jeg ligger tid i et spil så vil jeg også have noget ud af min tid. Nogle ville måske mene at jeg er snobet, men hvis jeg kommer til at ligge, bare halvdelen, af den tid jeg har lagt ind i socom, over på Halo 2... Så ville en "hygge clan" ikke være noget for mig... Så enten vil jeg spille et par timer om ugen eller også vil jeg op hvor det er "sjovt"...

Fx. I socom spiller jeg i en af EU 10 bedste claner...
Dansk mester i Socom 2...
Krogs, du er savnet på xbox.
Venter på at min gratis udgave af Killzone.
Fylder 21 d. 11/11 = HALO 2
Tanya Sarret
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Fnord » 6. nov 2004 12:47

Nu har jeg undersøgt det der med at oprette en clan på bungie.net og man kan lave noget der hedder "groups", og det lyder meget som en clan, men er ikke sikker på at det er det samme...

link: http://www.bungie.net/Group/CreateNewGroup.aspx
Fnord
 


Indlægaf Salleman » 6. nov 2004 13:18

Ben there, Done that..

Xlife er allerede oprettet som group(vi er jo ikke sikre på navnet endnu, men jeg har stemt Xlife).... Group funktionen har vist ikke så meget meget klaner at gøre.. Er vist ment som en del af bungie.net community'et, til at samle folk på hjemmesiden.
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf DINCO » 6. nov 2004 14:57

Jeg er oz klar hvis der er plads.. :D
Billede
DINCO
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Anastacio » 6. nov 2004 22:17

Der var vidst nogle der var i tvivl om, hvor mange man kan være i en Halo2 klan.

Jeg har læst at man kan være 100 personer i en klan her:

http://www.forumplanet.com/haloplanet/t ... id=1511888

Om det passer skal jeg ikke kunne sige, men regner med at have Halo2 i hænderne her om 3 dages tid :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mr Alean Smith » 6. nov 2004 22:22

3 dage :? ?
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Anastacio » 6. nov 2004 22:23

Jeg har det i hvert fald højst om 4 dage kan man så sige :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mr Alean Smith » 6. nov 2004 22:25

Hvordan :? :D
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Anastacio » 6. nov 2004 22:27

BETAFON. :)

Men det kan også være jeg bare venter 5 dage og forudbestiller i Elgiganten^^
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mr Alean Smith » 6. nov 2004 22:36

Eller I EBGames, da ELGiganten stinker :( :P
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf L1 Solid » 6. nov 2004 22:36

Hvad hulan kan Betafon gøre, er det ikke den lille spil butik, der ligger omkring Nansens Gade ved kbh? Selv synes jeg det virker som en ret uprofessionel butik.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster