Xboxlife forum

Rainbow Six gamere søges til Xboxlife Dust Squad

Alt som er klan relateret

Rainbow Six gamere søges til Xboxlife Dust Squad

Indlægaf Jalokin » 29. okt 2006 00:09

Xboxlife Dust Squad udvider igen, og denne gang søger vi ildsjæle og dedikerede gamere til vores nye Rainbow Six Vegas afdeling. Vores største prioritet er ”ansættelsen” af en klanleder til vores Rainbow Six afdeling.

Bliv klanleder i vores R6 afdeling:
Som klanleder i vores R6 afdeling forventes det, at man sørger for den daglige administration og mandskabspleje i hverdagen. Administration er et grimt ord, når man nu gerne vil spille, men det er desværre også nødvendigt hvis man vil have en succesfuld klan. Vores beregning viser, at en klanleder ca. bruger en halv time om dagen eller mere på at skaffe kampe, sætte hold og besvare indlæg i vores private forum på Xboxlife.dk. Som klanleder i vores R6 afdeling bliver du og resten af afdelingen også vores ansigt udadtil. I det vi også er en officiel Xboxlife.dk klan, betyder det ekstra opmærksomhed på en ordentlig opførsel når vi spiller klankampe. Vi forventer at vores R6 afdeling i gennemsnit spiller 3 kampe om ugen. Efter hver kamp skal der laves et kort kampreferat som plejer at gå på skift i afdelingen. Vores primære turnering foregår på gamebattles.com, og vi satser i hver sæson på at komme i slutspillet blandt de 16 bedste klaner.

Hvordan kan vi hjælpe med den daglige ledelse, og hvad får du ud af at være klanleder i en Xboxlife Dust Squad afdeling?
Vi benytter vores eget web baserede klansystem til at skabe det totale overblik over kampe, medlemmer og tilmeldinger. Vores klansystem gør det nemt at være både spiller og klanleder. Vi vil gå så langt at sige, at vi er en af de få klaner i verden, som har så gennemført et klansystem, skræddersyet efter vores behov. Vi stiller ligeledes egen hjemmeside til rådighed hvor man nemt kan oprette nyheder og battle reports. Som ny klanleder for vores R6 afdeling vil du desuden kunne trække på ledelsens erfaring i Xboxlife Dust Squad, og være med til at få indflydelse på dagligdagen og fremtiden i vores klan. Sidst men ikke mindst handler det om at have det sjovt og være et godt forbillede for alle medlemmer i vores R6 afdeling. Send en kort ansøgning til undertegnet via en PB. Vi forventer desuden at du er 18 år eller derover for at ansøge!

Bliv menigt medlem i vores R6 afdeling
Er du blot interesseret i at blive menigt medlem i vores Rainbow Six afdeling, så gælder de samme forventninger som vi har til en klanleder… Dog uden den daglige administration. Skriv i denne tråd dit gamertag og en kort begrundelse hvorfor du gerne vil være et Xboxlife Dust Squad medlem. Du er også velkommen til at sende en PB i stedet!

Besøg vores Rainbow Six hjemmeside: http://www.rainbowsix.dustsquad.dk

Intresserede:
Dempup
I1DI TreFull
Devilsboy25
Senest rettet af Jalokin 18. nov 2006 17:01, rettet i alt 3 gange.
Billede
Jalokin
Niveau 6
 
Indlæg: 1393


Indlægaf I1DI TreFull » 29. okt 2006 02:52

jeg vil der gerne være med i dust squad
I1DI TreFull
Niveau 4
 
Indlæg: 746


Indlægaf Jalokin » 7. nov 2006 13:43

Kom nu drenge!! Er der slet ingen som vil prøve kræfter med R6 i klan regi??? Xboxlife Dust Squad er en super klan at være medlem i :D

Jeg har noteret dig I1DI TreFull :wink:
Billede
Jalokin
Niveau 6
 
Indlæg: 1393


Indlægaf dempup » 7. nov 2006 13:45

Er klar på den vilde omgang R6 shootout... Count me in ;-)
dempup
Niveau 3
 
Indlæg: 218

Brugeravatar

Indlægaf Jalokin » 7. nov 2006 13:54

Jeg opdatere løbende med alle intresserede i første post! Når vi nærmer os den 17. november ser vi lige hvad status er, og jeg vil give besked til alle interesserede. Deuden er det vores erfaring, at folk lige skal have en chance til at se om spillet er noget for dem.
Billede
Jalokin
Niveau 6
 
Indlæg: 1393


Indlægaf Sephiroth » 8. nov 2006 08:49

Hmm kunne være sjovt og være med Jalokin, men tror vi selv laver en klan af de gamlee gutter, fra det første R6 tid ;) Bateman, Sniperdad, The Man, Mr Vodka osv.

MVH Mr Vodka
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf Jalokin » 8. nov 2006 11:48

Mr. Vodka var det ikke en idé at køre jer ind over Xboxlife Dust Squad! Vores Rainbow six afdeling kommer til at køre som en selvstændig klan bare den overholder vores regler og holdninger til en aktiv klan. Vi tilbyder hjemmeside og administration af kampe og medlemmer... Men nu ved jeg jo ikke hvor aktive I har tænkt jer at være?
Billede
Jalokin
Niveau 6
 
Indlæg: 1393


Indlægaf Sephiroth » 8. nov 2006 12:26

Jalokin skrev:Mr. Vodka var det ikke en idé at køre jer ind over Xboxlife Dust Squad! Vores Rainbow six afdeling kommer til at køre som en selvstændig klan bare den overholder vores regler og holdninger til en aktiv klan. Vi tilbyder hjemmeside og administration af kampe og medlemmer... Men nu ved jeg jo ikke hvor aktive I har tænkt jer at være?


ja tiden er desværre ikke så meget til det som det har været.
men jeg kan lige snakke med de andre og så høre du fra mig.
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Indlægaf Jalokin » 13. nov 2006 12:06

Vi mangler stadigvæk interesseret gamere til vores nye R6 afdeling. Xboxlife Dust Squad er pt. den eneste rigtige aktive klan på Xboxlife. Ja, der er mange tiltag til klanaktiviteter på Xboxlife, men når det kommer til stykket sker der ikke en skid.

Vil du gerne være medlem i en AKITIV klan med en klanledelse, som ikke lader stå til, så tilmeld dig i denne tråd. Husk at læs første post inden du melder dig under fanerne for vi stiller krav til dig!
Billede
Jalokin
Niveau 6
 
Indlæg: 1393


..

Indlægaf Devilsboy25 » 18. nov 2006 16:17

er da også frisk
Devilsboy25
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf Jeff DxD » 24. nov 2006 21:40

[quote="Sephiroth"]
ja tiden er desværre ikke så meget til det som det har været.
men jeg kan lige snakke med de andre og så høre du fra mig.[/quote]
dårlig ide, jeg ryger nok ud i sammensmeltningen - andre vil blive inaktive pga. for lave aktivitetsniveu point og vores hygge spil er slut :-(

håber virkelig ik det blir aktuelt.
Jeff DxD
Niveau 1
 
Indlæg: 69

Brugeravatar

Indlægaf Bateman » 26. nov 2006 12:49

Rolig Jeff, det bliver ikke aktuelt.

Ved nogen om spillet er udkommet, synes jeg har hørt flere tale om at de har fået det?
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 344


Indlægaf IX HerakleS XI » 26. nov 2006 12:52

Jeg ved at nogen har fået spillet, men dog ikke om det er udkommet endnu
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf badehaette » 26. nov 2006 12:53

i usa er det kommet. så det kan være dem du har hørt om
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf Rechain » 26. nov 2006 12:55

Har også set spillet i blade fra butikker, så det er vel kommet?
Der står ik nogen dato ved...der står bare spillet og så prisen...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Næste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron