Xboxlife forum

FIFA 10 Liga

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Joine?

Indlægaf Svangren » 17. okt 2009 17:35

Man kunne vel ikke være så heldig, at I har (eller får) plads, og jeg så kunne få lov at joine? Jeg har ikke spillet online mere end et par dage, men er allerede alvorligt træt af quittere, folk der altid forsøger at stjæle bolden direkte fra målspark, osv osv. Så det kunne være rart noget fair play, og nogle "rigtige mennesker" at spille med :)

Jeg ved ikke rigtigt hvad mit niveau er, da jeg som sagt kun lige er begyndt online, men jeg er vist nået til lvl 11, og omkring 200, hvis jeg vælger oversigten over Danmark.

/Svangren
Svangren
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Sterion » 17. okt 2009 17:57

Trickykid skrev:Evt. skulle i overveje at sparke P44TR1CK ud for at gøre plads. Han leavede en kamp her til aften, da han var bagude i første halvleg. Han scorede selvmål med målmanden (åbenlyst med vilje) hvorefter han leavede. Satme træls at skulle spille i mod sådanne fæhoveder i en turnering.


Skal nok smide ham ud når jeg kommer online igen :)
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf Sterion » 17. okt 2009 17:58

Trickykid skrev:Så har jeg også joinet ligaen.
Jeg er ikke nogen superspiller, men jeg glæder mig da til at få spillet nogle kampe :).

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så jeg har måske overset det, men hvordan ser det ud med regler?


Der er som sådan ikke nogle regler skrevet yet. Du skal bare spille ordenligt og hvis jeg hører noget om folk lamer eller glitcher / cheater ryger de jo bare ud, uden advarsel.
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf Marc Wichmann » 17. okt 2009 19:19

Kan der ikke blive gjort plads til flere spillere? I kan jo evt. smide de inaktive ud.
Marc Wichmann
Niveau 2
 
Indlæg: 150
By: København S


Indlægaf Sterion » 17. okt 2009 21:14

Marc Wichmann skrev:Kan der ikke blive gjort plads til flere spillere? I kan jo evt. smide de inaktive ud.


Der kan højest være plads til 32 og regnede slet ikke med der ville være SÅ stor interesse for det :P Men skal nok kigge på det.
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf mudderhullet » 17. okt 2009 22:06

Nogle der er friske på en kamp :-)
mudderhullet
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Niszen » 18. okt 2009 15:52

Jeg har også lige tilmeldt mig her i forgårs. Jeg er klar på kamp i aften. ;)
Niszen
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf ski9280 » 22. okt 2009 00:27

Jeg vil også være med.

Jeg er frisk på en turnering
ski9280
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Indlægaf Mokuer » 22. okt 2009 15:33

Jeg tror turneringen er død.

Synes ikke jeg har modtaget en invitation i lang tid. og jeg synes generelt der et meget lavt aktivetetsniveau fra mange.

Det kan undre at nogen af dem der er med i turneringen ikke har spillet en eneste kamp...

Men jeg skal sige at turneringen har kørt godt i forhold til mange andre turneringer...
Billede
Mokuer
Niveau 4
 
Indlæg: 343


Indlægaf AskeLenda » 23. okt 2009 11:06

Jeg har været lidt væk de sidste par uger :).
Men jeg er frisk på at spille de næste mange dage - så bare hold jer klar :)
AskeLenda
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Mokuer » 23. okt 2009 11:32

AskeLenda skrev:Jeg har været lidt væk de sidste par uger :).
Men jeg er frisk på at spille de næste mange dage - så bare hold jer klar :)

Tak for kampene igår.

Fååk - du er ond. Glad for det er overstået. ;-)

God weekend.
Mokuer
Niveau 4
 
Indlæg: 343


Indlægaf AskeLenda » 23. okt 2009 11:42

Hehe :). Tak skal du have - den første kamp vi spillede igår var første gang jeg spillede i 2 uger, rejsefeberen var over mig. Men anden kamp gav du mig sgu god kamp :)
AskeLenda
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf AskeLenda » 23. okt 2009 14:09

Kunne det evt. ikke være lidt sjovere, hvis vi lavede en knock-out turnering istedet? Da jeg kan se at der er nogen som slet ikke har spillet kampe endnu?
AskeLenda
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Sterion » 23. okt 2009 14:16

AskeLenda skrev:Kunne det evt. ikke være lidt sjovere, hvis vi lavede en knock-out turnering istedet? Da jeg kan se at der er nogen som slet ikke har spillet kampe endnu?


Der får vi problemer med folk ikke spiller og ikke kommer til kampene. Det er jo en "fun" liga.
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf AskeLenda » 23. okt 2009 14:28

Man kunne jo bare gøre det ganske simpelt, med bestemte tidspunkter folk spiller - og derfra kunne man tage udgangspunkt i om det var noget man havde lyst til :).

Det er kun for sjov, men jeg mener at det man spiller om noget kunne gøre rivaliseringen en del sjovere?
AskeLenda
Niveau 0
 
Indlæg: 35


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster