Xboxlife forum

FIFA 10 Liga

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf skovbo » 12. okt 2009 12:39

Lord Khazmir skrev:Hep,

Nu er jeg jo lidt en achievement whore, så selv om det er en latterlig achievement, så må jeg ikke desto mindre have "bad loser" achievementen.

Er der nogen der er med på at lade sig "misbruge", så jeg kan kvitte 5 kampe?


Hvis det er Ranked og jeg får sejren så vil jeg da gerne :lol:
haha
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf Lord Khazmir » 12. okt 2009 12:42

Nu har jeg ingen rank at prale af, så det er ok med mig :D

Jeg er på arbejde lige nu ( :lol: ), men vi kunne bare mødes i ligaen i aften ved 22-tiden?

skovbo skrev:
Lord Khazmir skrev:Hep,

Nu er jeg jo lidt en achievement whore, så selv om det er en latterlig achievement, så må jeg ikke desto mindre have "bad loser" achievementen.

Er der nogen der er med på at lade sig "misbruge", så jeg kan kvitte 5 kampe?


Hvis det er Ranked og jeg får sejren så vil jeg da gerne :lol:
haha
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Lord Khazmir » 13. okt 2009 08:34

Nu har jeg efterhånden erfaret, at kombinationen af mine ringe evner til FIFA 10 og valget af et underpowered team har svære funktionsbetingelser i vores kære liga.
Mokuer leverede det endelig bevis i går, da jeg blev sønderlemmet med 9- eller 10-0 - jeg husker det faktisk ikke, da jeg konstant fiskede bolden ud fra netmaskerne.

Anyhow - da jeg forsøgte at exite ligaen, for at tilmelde mig igen, med et nyt og bedre hold, så fik jeg besked om, at jeg ikke kunne tilmelde igen, førend sæsonen var færdigspillet eller at ligaformanden (kan ikke lige huske hvad det hed) skulle godkende det? Hvem er egentlig ligaformand?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Mokuer » 13. okt 2009 09:09

Lord Khazmir skrev:Anyhow - da jeg forsøgte at exite ligaen, for at tilmelde mig igen, med et nyt og bedre hold, så fik jeg besked om, at jeg ikke kunne tilmelde igen, førend sæsonen var færdigspillet eller at ligaformanden (kan ikke lige huske hvad det hed) skulle godkende det? Hvem er egentlig ligaformand?


Sterion hedder hedder han...

Jeg ville nok skrive til ham i PB. Synes det er sjældent han er online.
Mokuer
Niveau 4
 
Indlæg: 343


Indlægaf Lord Khazmir » 13. okt 2009 09:13

Udmærket - jeg prøver at sende ham en PB.

Og så er jeg ellers klar på rematch Mokuer.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Kossefar » 13. okt 2009 09:35

Nogen der er klar på en kamp idag? :)

Regner med at komme på omkring kl. 16:30.
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Sterion » 13. okt 2009 14:15

Mokuer skrev:
Lord Khazmir skrev:Anyhow - da jeg forsøgte at exite ligaen, for at tilmelde mig igen, med et nyt og bedre hold, så fik jeg besked om, at jeg ikke kunne tilmelde igen, førend sæsonen var færdigspillet eller at ligaformanden (kan ikke lige huske hvad det hed) skulle godkende det? Hvem er egentlig ligaformand?


Sterion hedder hedder han...

Jeg ville nok skrive til ham i PB. Synes det er sjældent han er online.


Det er ikke sjældent jeg er online (Jo måske i fifa 10), jeg skriver bare sjældent posts. Er skam herinde flere gange hver dag ;). Og har snakket med Lord Khazmir men det er desværre ikke muligt at hvad jeg kan se.

Btw så kan jeg se vi faktisk er 32 spillere i ligaen. Det er da nice. (Kan godt være det er længe siden dette er sket men har været i sommerhus på det seneste :P)
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf Mokuer » 14. okt 2009 09:23

Sterion skrev:Og har snakket med Lord Khazmir men det er desværre ikke muligt at hvad jeg kan se.


Han har fået skiftet NUFC ud med Real Madrid. Så et eller andet er da lykkedes. :)
Mokuer
Niveau 4
 
Indlæg: 343


Indlægaf Blaugrana » 14. okt 2009 10:21

Kan man egentlig ikke se en ligatabel som sådan? Antal sejre, nederlag, uafgjort, målscoren osv.? Kunne også være interessant at se hvem man har spillet imod og om man har spillet 1 eller 2 kampe mod den person.

Kan godt være jeg ikke har kigget ordentlig efter, men synes ikke jeg har kunnet finde det :)
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Sterion » 14. okt 2009 10:56

Mokuer skrev:
Sterion skrev:Og har snakket med Lord Khazmir men det er desværre ikke muligt at hvad jeg kan se.


Han har fået skiftet NUFC ud med Real Madrid. Så et eller andet er da lykkedes. :)


Ja vi fandt ud af det i går :)

Blaugrana skrev:Kan man egentlig ikke se en ligatabel som sådan? Antal sejre, nederlag, uafgjort, målscoren osv.? Kunne også være interessant at se hvem man har spillet imod og om man har spillet 1 eller 2 kampe mod den person.

Kan godt være jeg ikke har kigget ordentlig efter, men synes ikke jeg har kunnet finde det :)


Jo du skal bare trykke til højre på listen så kan du se sejre, hvor mange kampe du mangler mod personen osv.
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf Blaugrana » 14. okt 2009 11:02

Sterion skrev:
Blaugrana skrev:Kan man egentlig ikke se en ligatabel som sådan? Antal sejre, nederlag, uafgjort, målscoren osv.? Kunne også være interessant at se hvem man har spillet imod og om man har spillet 1 eller 2 kampe mod den person.

Kan godt være jeg ikke har kigget ordentlig efter, men synes ikke jeg har kunnet finde det :)


Jo du skal bare trykke til højre på listen så kan du se sejre, hvor mange kampe du mangler mod personen osv.


Det prøver jeg at kigge på. Takker!
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Trickykid » 14. okt 2009 11:19

Så har jeg også joinet ligaen.
Jeg er ikke nogen superspiller, men jeg glæder mig da til at få spillet nogle kampe :).

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så jeg har måske overset det, men hvordan ser det ud med regler?
Trickykid
Niveau 1
 
Indlæg: 90


Indlægaf Marc Wichmann » 16. okt 2009 13:56

Hvorfor kan jeg ikke finde ligaen? er den fyldt?
Marc Wichmann
Niveau 2
 
Indlæg: 150
By: København S


Indlægaf Blaugrana » 16. okt 2009 14:03

Jeg mener at ligaen er fyldt ja, 32/32.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Trickykid » 16. okt 2009 22:06

Evt. skulle i overveje at sparke P44TR1CK ud for at gøre plads. Han leavede en kamp her til aften, da han var bagude i første halvleg. Han scorede selvmål med målmanden (åbenlyst med vilje) hvorefter han leavede. Satme træls at skulle spille i mod sådanne fæhoveder i en turnering.
Trickykid
Niveau 1
 
Indlæg: 90


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster