Xboxlife forum

RedLynx Trials HD Turnering!

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Indlægaf Juxer » 22. sep 2009 12:17

Unklemac skrev:Jeg vil gerne være med, men har ikke spillet det så meget samt aldrig prøvet at lave en bane.

Kan dog ikke spille de næste 3 weekender, så må i se om det er et problem :)


Hver "runde" løber over en uge, så der burde være rig mulighed for at nå at sætte en tid :). Det kræves heller ikke at du har lavet din egen bane såfremt der er nok baner til rådighed.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf XboxGeek » 22. sep 2009 12:36

Unklemac skrev:Jeg vil gerne være med, men har ikke spillet det så meget samt aldrig prøvet at lave en bane.

Kan dog ikke spille de næste 3 weekender, så må i se om det er et problem :)

Skal du være med?
XboxGeek
 


Indlægaf Unklemac » 22. sep 2009 12:52

Juxer skrev:
Unklemac skrev:Jeg vil gerne være med, men har ikke spillet det så meget samt aldrig prøvet at lave en bane.

Kan dog ikke spille de næste 3 weekender, så må i se om det er et problem :)


Hver "runde" løber over en uge, så der burde være rig mulighed for at nå at sætte en tid :). Det kræves heller ikke at du har lavet din egen bane såfremt der er nok baner til rådighed.


Det lyder jo fint ;)

Til XboxGeek: Ja, lyver ikke når jeg siger, at jeg gerne vil være med hehe :)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf heinstach » 22. sep 2009 12:54

Det bliver spændende at se jer andre kæmpe om 2. pladsen :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf XboxGeek » 22. sep 2009 13:28

Vi er 8 nu, så vi er klar til at starte. Vi skal dog lige finde en uge vi starter i, og i skal lige adde hinanden over Xboxlife. :) Hvilken uge ville passe jer? Denne uge, næste uge?
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 22. sep 2009 13:28

Denne uge er vel fint. Men jeg skal hjem og lave en bane i aften så, og der vil jeg desuden undersøge om det er muligt at hive nogle ekstra folk med.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf XboxGeek » 22. sep 2009 13:29

Juxer skrev:Denne uge er vel fint. Men jeg skal hjem og lave en bane i aften så, og der vil jeg desuden undersøge om det er muligt at hive nogle ekstra folk med.

Ja, okay. Så venter vi lige til imorgen, når det hele er på plads. Så kan folk også lige nå at adde hinanden over XboxLive. :)
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 22. sep 2009 13:50

Det lyder sgu fint. Hvor mange baner er der lavet i alt på nuværende tidspunkt?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf XboxGeek » 22. sep 2009 14:24

4-6 vil jeg tro. :)
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 22. sep 2009 16:31

Nice. Men jeg vil selv gerne nå at lave en eller to hvis det er muligt.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf XboxGeek » 23. sep 2009 15:51

Juxer skrev:Nice. Men jeg vil selv gerne nå at lave en eller to hvis det er muligt.

Det er bare helt i orden. Jeg regner med at vi starter i næste uge, for så har folk ikke en dårlig undskyldning for ikke at have set at det er startet, eller at de ikke har noget at adde hinanden.
XboxGeek
 


Indlægaf frankyy » 24. sep 2009 08:18

Så blev min anden bane færdig "other world" som kan hentes, ville have lavet den længere men der er åbenbart begrænsning på hvor mange objecter man kan bruge.
frankyy
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf XboxGeek » 25. sep 2009 16:14

frankyy skrev:Så blev min anden bane færdig "other world" som kan hentes, ville have lavet den længere men der er åbenbart begrænsning på hvor mange objecter man kan bruge.

Jeg syntes godt nok den var svær (eller også er det bare mig som er dårlig).
Vi starter på mandag med at udvælge baner. I vil få en besked over Xbox Live senere ...
Til Juxer: Din friendlist er fuld, så du bliver nok nødt til at rodde lidt op.
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 28. sep 2009 11:36

Er det i dag vi regner med at starte?
Jeg mangler stadig at tilføje nogle af deltagerne, og jeg har ikke selv fået lavet en bane (endnu) da jeg synes det er kringlet at man ikke kan låse objekter til kørelinjen automatisk og ej heller lime objekter sammen uden at der komme små forskelle i højden.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf heinstach » 28. sep 2009 11:46

Juxer skrev:Er det i dag vi regner med at starte?
Jeg mangler stadig at tilføje nogle af deltagerne, og jeg har ikke selv fået lavet en bane (endnu) da jeg synes det er kringlet at man ikke kan låse objekter til kørelinjen automatisk og ej heller lime objekter sammen uden at der komme små forskelle i højden.


Hmm, jeg mener da, at man kan låse objekter til kørelinjen!?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster