Xboxlife forum

RedLynx Trials HD Turnering!

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

RedLynx Trials HD Turnering!

Indlægaf XboxGeek » 30. aug 2009 17:47

Da jeg har spillet dette fantastiske spil i et stykke tid efterhånden, tænkte jeg at jeg ville lave en turnering også for at der skal ske noget nyt i spillet.

Sådan her foregår det:
Vi starter med at spille hinandens baner. Herefter skal i sende mig en PB og sige hvilken bane i syntes der er bedst. Vi tager den med de tredje bedste stemmer, bliver den bane vi dyster på til at starte med. Vi bruger herefter en uge, hvor man har tid til at spille banen. Når du har spillet banen, skal du optage din tid og vise den i dette forum. De som har de 3 bedste tider, når ugen er slut går videre til Semi-Finalen hvor vi tager den bane der fik flest stemmer. I gør selvfølgelig det samme som før. De 2 der har de bedste tider, går så videre til Finalen hvor vi tager den med flest stemmer igen. Den der har den bedste tid vinder!

Regler:
-Du skal kunne optage, (det er ligemeget om det er med Mobil, Videokamera osv. man skal dog kun se tiden).
-Så snart det hele er blevet sat på plads, skal i adde hinanden.

Tilmeldte:
Juxer - GT: Juxer
heinstach - GT: Bomb Jack DK
polle3600 - GT: nV Khyron
XboxGeek - GT: ggluk
frankyy - GT: frankyyyyy
bøllemis - GT: Dororo485
thomas - GT: Rap Thomas
Unklemac - GT: URZIN

Status: *Turnering aflyst*
Senest rettet af XboxGeek 6. okt 2009 21:14, rettet i alt 15 gange.
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 30. aug 2009 19:27

Jeg er med såfremt at man først spiller den næstbedste bane og derefter den bedste i finalen. Alt andet ville da være ulogisk?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf heinstach » 30. aug 2009 19:35

Jeg er også med. Har lavet 2 baner.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Sankthansormen » 31. aug 2009 09:26

Juxer skrev:Jeg er med såfremt at man først spiller den næstbedste bane og derefter den bedste i finalen. Alt andet ville da være ulogisk?


Jeg tænkte præcis det samme
Sankthansormen
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf XboxGeek » 31. aug 2009 14:54

Juxer skrev:Jeg er med såfremt at man først spiller den næstbedste bane og derefter den bedste i finalen. Alt andet ville da være ulogisk?

Ja, selvfølgelig. :) Kom lige til at skrive det omvendt, men man bliver lidt træt af at skrive så stort et indlæg. Jeg skriver jer på som tilmeldt, dog skal vi mindst være 4 personer. ;)
Sankthansormen skrev:Jeg tænkte præcis det samme

Skal du også være med?
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 1. sep 2009 12:48

Jeg synes da MINDST vi skal være 8 personer. Med så mange der har spillet (og så lidt det kræver at lave en bane) burde vi da også kunne få skovlet 16 deltagere sammen. Der er jo ikke noget bestemt tidspunkt man behøver at møde op, man kan derimod spille i ro og mag.

Jeg begynder at lave en bane i aften hvis der kommer lidt flere tilmeldte i hvert fald.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf XboxGeek » 1. sep 2009 13:06

Juxer skrev:Jeg synes da MINDST vi skal være 8 personer. Med så mange der har spillet (og så lidt det kræver at lave en bane) burde vi da også kunne få skovlet 16 deltagere sammen. Der er jo ikke noget bestemt tidspunkt man behøver at møde op, man kan derimod spille i ro og mag.

Jeg begynder at lave en bane i aften hvis der kommer lidt flere tilmeldte i hvert fald.


Ja, men det var også en nødløsning til hvis der ikke var flere som meldte sig til. I må lige sige som Juxer gør, hvis der er noget i syntes der ikke er okay. :)
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 2. sep 2009 16:40

Op
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Morten Skou » 2. sep 2009 17:22

Jeg er vild med spillet, men orker simpelthen ikke at lave en fed bane :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf XboxGeek » 2. sep 2009 17:57

Morten Skou skrev:Jeg er vild med spillet, men orker simpelthen ikke at lave en fed bane :(

Vi kan lige se hvor mange der har lavet 2 baner, så kan vi tage den derfra.
Opdatering: polle3600 er nu tilmeldt!
Senest rettet af XboxGeek 2. sep 2009 17:58, rettet i alt 1 gang.
XboxGeek
 


Indlægaf Juxer » 2. sep 2009 18:26

Morten Skou skrev:Jeg er vild med spillet, men orker simpelthen ikke at lave en fed bane :(


En bane behøver ikke nødvendigvis fede baggrundseffekter - tværtimod. Jeg vægter i hvert fald personligt banens sværhedsgrad langt højere end eksplosioner og ting i baggrunden.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf heinstach » 2. sep 2009 18:44

Dem, der deltager, behøver jo ikke nødvendigvis alle at have lavet en bane. Det er jo kun 2 baner, vi skal spille på.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf XboxGeek » 2. sep 2009 21:00

heinstach skrev:Dem, der deltager, behøver jo ikke nødvendigvis alle at have lavet en bane. Det er jo kun 2 baner, vi skal spille på.


3, men har også rettet reglerne nu.
XboxGeek
 


Indlægaf XboxGeek » 2. sep 2009 21:01

Juxer skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er vild med spillet, men orker simpelthen ikke at lave en fed bane :(


En bane behøver ikke nødvendigvis fede baggrundseffekter - tværtimod. Jeg vægter i hvert fald personligt banens sværhedsgrad langt højere end eksplosioner og ting i baggrunden.


Nej, selvfølgelig ikke. Det vigtigste er at banen fungerer. :)
XboxGeek
 


Indlægaf XboxGeek » 3. sep 2009 18:57

Vi mangler stadigvæk en del? Slet ingen som er intra? Har lavet reglerne om så man ikke nødvendigvis behøver, at have lavet en bane.
XboxGeek
 


Næste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster