Xboxlife forum

Halo 3 turnering i Hässleholm.

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Halo 3 turnering i Hässleholm.

Indlægaf KoldIt » 29. jul 2009 18:02

Hej jag ska arrangera en halo 3 turnering i Hässleholm(Skåne) och jag vill få med så många som möjligt. Just nu är det cirka 24 personer från sverige som är intresserade bland annat SK gaming. Om det blir 32 personer kommer jag att skriva datum,tid,plats,kostnad och priser.

OBS! Om ni skriver här så änmäler ni er inte denna tråden är bara för att visa intresse.

P.s. Om det är någon som kan översätta detta så skulle jag vara tacksam då det skulle vara lättare för er att läsa.

P.P.s. Det är 4v4 MLG som kommer att vara turneringsreglerna.
KoldIt
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Juxer » 29. jul 2009 21:25

Hej,

Jeg skal arrangere en Halo 3-turnering i Hässleholm (beliggende i Skåne) og jeg vil gerne have så mange som muligt med. I øjbelikket er der cirka 24 personer fra Sverige som er interesserede; blandt andet SK Gaming som er et af de bedste hold i Europa. Hvis der er mindst 32 personer med reel interesse vil jeg komme med dato, tid, sted, pris og præmier.

OBS! Hvis I skriver i denne tråd er det ikke det samme som en tilmelding, formålet er bare at få et overblik over interessen.

P.S. MLG Settings kommer til at blive benyttet ved turneringen.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf KoldIt » 29. jul 2009 22:04

Tack så mycket:D
KoldIt
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Zytrax » 30. jul 2009 00:20

Er meget interesseret, men har intet hold . :(
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf KoldIt » 30. jul 2009 09:20

Det kan fixas innan turnering ska antagligen göra en tråd för folk som inte har lag.
KoldIt
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster